۵ گوشی تاشو مقرون به صرفه و کاربردی برای استفاده در سال ۲۰۲۴

۵ گوشی تاشو مقرون به صرفه و کاربردی برای استفاده در سال ۲۰۲۴

آیا می دانستید که شرکت سازنده تجهیزات سنگین Cat (مخفف کاترپیلار) بیش از یک دهه است که تلاش خود را در تولید تلفن های همراه انجام داده است؟ حالا، صادقانه بگویم، خود این شرکت دستگاه‌هایی با برند Cat تولید نکرده است و تجارت تولید تلفن همراه را به شرکت انگلیسی مصرف‌کننده الکترونیک Bullitt Mobile واگذار کرده است. تلفن های هوشمند Cat به دلیل ماهیت سخت خود و دستگاه هایی مانند این شهرت داشتند Cat S60 و جانشینان آن واکنش جالبی را از بازار برانگیخت.

یک محصول جالب در مجموعه فعلی Cat Cat S22 Flip است که اولین گوشی هوشمند این شرکت به سبک فلیپ است. ما گفتیم گوشی هوشمند، زیرا برخلاف بقیه گوشی‌های موجود در این لیست، Cat S22 Flip در واقع اندروید را اجرا می‌کند (البته نسخه قدیمی‌تر). Cat S22 Flip همان اندازه صفحه نمایش داخلی را با بقیه گوشی های لیست شده در اینجا دریافت می کند – به جز وضوح دو برابر (۴۸۰ x 640 پیکسل). صفحه نمایش خارجی ثانویه ۱٫۴۴ اینچ اندازه داشت.

تراشه Qualcomm Snapdragon 215 قدرت Cat S22 Flip را تامین می کند که دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم است. مانند سایر گوشی‌های هوشمند Cat، S22 Flip نیز دارای استاندارد IP68 و MIL-SPEC 810H است.

تنظیمات دوربین این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین از شبکه های ۴G پشتیبانی می کند و با باتری بزرگ ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. با این حال، چیزی که واقعاً شگفت‌انگیز است، قیمت آن است که در حدود ۶۵ دلار در نوسان بوده است آمازون مدتی است


منبع: https://www.slashgear.com/1502272/affordable-practical-flip-phones-2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *