۵ یافته حمل و نقل بندری که باید برای کار آزمایشی بعدی خود داشته باشید

۵ یافته حمل و نقل بندری که باید برای کار آزمایشی بعدی خود داشته باشید

در هنگام انجام کار تخریب تنها چیزی نیست که باید نگران آن باشید. همانطور که بتن را به ذرات میکروسکوپی خرد می کنید، آن ذرات می توانند وارد بینی و دهان شما شوند که می تواند به شدت به گلو و ریه شما آسیب برساند. به همین دلیل است که محافظت کافی از صورت به اندازه محافظت از چشم مهم است.

برای محافظت از دهان خود، ماسک گرد و غبار چند منظوره Western Safety را امتحان کنید. این ماسک با بدنه سنگین نئوپرن، هم زباله های فیزیکی و هم ذرات گازی و معلق در هوا مانند دود، بخارات و دود را فیلتر می کند. این کار از طریق یک فیلتر کربن فعال انجام می شود که بسته به استفاده می تواند از یک تا چند ماه دوام بیاورد. فیلتر به راحتی قابل تعویض است و خود ماسک برای نگهداری آسان و راحت قابل شستشو است. به عنوان یک امتیاز، این ماسک دارای یک جفت گوش گیر است که هنگام انجام کارهای پر سر و صدا از گوش شما محافظت می کند.

ماسک گرد و غبار چند منظوره Western Safety در این آدرس موجود است باربری بندر با قیمت ۲۷٫۹۹ دلار، که در آن امتیاز کاربران ۴٫۲ از ۵ را دارد. کانال یوتیوب Crawlspace Craftsman ماسک را به دلیل کیفیت آب بندی هوا و مناسب بودن راحت و بدون انسداد آن تحسین کرد. این ماسک به اطمینان از تنفس منظم و مداوم کمک می کند، حتی زمانی که درست در مقابل یک اره رومیزی فعال پوشیده شود.


منبع: https://www.slashgear.com/1489332/harbor-freight-find-for-next-demo-job/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *