۵۰ بهترین فیلم نتفلیکس در حال حاضر (سپتامبر ۲۰۲۳)

همانطور که قبلاً بارها گفته ایم، نتفلیکس سابقه دارد به فیلم هایی که در گیشه شکست خورده اند فرصتی دوباره برای کشف شدن بدهد. در آپدیت این هفته از بهترین فیلم های نتفلیکس، استریمر این کار را دوباره با ورود ماشین. این کمدی تنها چند ماه پیش DOA در سینماها بود، اما در حال حاضر در رتبه اول قرار دارد محبوب ترین فیلم های نتفلیکس.

علاوه بر این، نتفلیکس در ماه سپتامبر پایان می یابد خزندهتریلر جنایی جدید با بازیگران بسیار شناخته شده ای از جمله بنیسیو دل تورو، جاستین تیمبرلیک، آلیشیا سیلورستون، اریک بوگوسیان، آتو اساندو، دومنیک لومباردوزی و مایکل پیت. این یکی برای عاشقان مرموز است و شما را در مورد هویت قاتل حدس می زند. ما شوکه نمی شویم اگر خزنده به سرعت سقوط می کند ماشین به عنوان محبوب ترین فیلم نتفلیکس.

آیا به دنبال راهی آسان برای پیگیری چه چیزی بوده اید؟ جدید در نتفلیکس? اگر چنین است، شما خوش شانس هستید. هر هفته، آخرین فیلم‌های وارد شده در نتفلیکس و همچنین فیلم‌های امانت گرفته شده از استودیوهای دیگر را از نزدیک بررسی می‌کنیم تا لیست بهترین فیلم‌های خود را در حال حاضر در نتفلیکس به‌روزرسانی کنیم. در خلاصه ما در زیر چیزی برای طرفداران همه ژانرها وجود دارد.

دنبال چیز دیگری می گردید؟ ما همچنین جمع آوری کرده ایم بهترین نمایش ها در نتفلیکسرا بهترین فیلم ها در Huluرا بهترین فیلم ها در آمازون پرایمو بهترین فیلم های دیزنی +. برای طرفداران نتفلیکس، بررسی کنید ۱۰ فیلم محبوب در حال حاضر در نتفلیکس.

از خارج از کشور تماشا می کنید؟ استفاده از a Netflix VPN برای دسترسی به کاتالوگ کشور خود از هر کجای دنیا. می خواهید در حال حرکت تماشا کنید؟ ما می توانیم به شما نشان دهیم نحوه دانلود فیلم در نتفلیکس.

انتخاب سردبیر

ماشین (۲۰۲۳)
جدید

ماشین

۳۷%

۵٫۸/۱۰

r

۱۱۲ متر

ژانر. دسته

کمدی، اکشن، جنایی

ستاره ها

برت کرایشر، مارک همیل، جیمی تاترو

کارگردانی شده توسط

پیتر آتنسیو

اگر نمی‌دانید کمدین برت کریشر کیست، پس در شرف گذراندن یک دوره آموزشی تصادفی هستید. ماشین. این فیلم از روال کمدی کرایشر الهام گرفته شده است و او حتی به عنوان خودش در نقش اصلی ظاهر می شود. در یک فلاش بک، این فیلم نشان می دهد که چگونه کرایشر جوانتر (جیمی تاترو) لقب خود را “ماشین” در طی دو دهه پیش در سفری وحشیانه به روسیه به دست آورد.

در حال حاضر، کرایشر و پدرش، آلبرت (مارک همیل)، در عواقب آن فرار روسی غرق می شوند، زمانی که یک اوباش به نام ایرینا (ایوا بابیچ) آنها را می رباید تا انتقام او را بگیرد. اما قبل از گرفتن جان آنها، ایرینا هر دو مرد را مجبور می کند تا او را به روسیه همراهی کنند. اگر کرایشر و پدرش بخواهند زنده بمانند، باید بر روابط سرد خود غلبه کنند و با هم کار کنند.



خزنده (۲۰۲۳)
جدید

خزنده

۵۲%

۷٫۲/۱۰

r

۱۳۶ متر

ژانر. دسته

جنایی، درام، هیجان انگیز

ستاره ها

بنیسیو دل تورو، جاستین تیمبرلیک، آلیشیا سیلورستون

کارگردانی شده توسط

گرانت سینگر

تیترهای بنیسیو دل تورو خزنده، یک تریلر جنایی شدید که هرگز اجازه نمی دهد مخاطب با شخصیت اصلی خود، کارآگاه تام نیکولز (دل تورو) خیلی راحت باشد. در این فیلم، زن جوانی به نام سامر (ماتیلدا لوتز) به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده است و جسد او توسط دوست پسرش، ویل گریدی (جاستین تیمبرلیک) کشف شد. و به نظر می رسد که چندین مرد در زندگی سامر وجود دارند که می توانستند به معنای آسیب او باشند، از جمله خود گریدی.

همانطور که او به تحقیقات بیشتر کشیده می شود، نیکولز برخی از جزئیات پرونده را با همسرش جودی (آلیسیا سیلورستون) در میان می گذارد. اما حتی رابطه نیکولز با جودی ممکن است آنطور که به نظر می رسد نباشد، زیرا او مجبور است زندگی خود را دوباره بررسی کند و به دنبال پاسخ هایی است که می تواند یک قاتل را به دست عدالت بسپارد.



بچه های جاسوس: آرماگدون (۲۰۲۳)
جدید

بچه های جاسوس: آرماگدون

صفحه

۹۰ متر

ژانر. دسته

خانوادگی، ماجراجویی، اکشن، فانتزی

ستاره ها

جینا رودریگز، زاخاری لوی، کانر استرسون

کارگردانی شده توسط

رابرت رودریگز

پس از ۱۲ سال دوری از فرنچایز، رابرت رودریگز برای پنجمین فیلم بچه های جاسوس پشت دوربین بازگشته است، بچه های جاسوس: آرماگدون. در این فیلم، پتی (اورلی کارگانیلا) و تونی تانگو-تورز (کانر استرسون) زمانی که والدین مامور مخفی آنها، نورا (جینا رودریگز) و ترنس (زاکاری لوی)، توسط ری “شاه” کینگستون اسیر می شوند، مجبور می شوند تا از این کار دفاع کنند. . (بیلی مگنوسن).

طرح کینگستون به نوعی شخصیت های بازی های ویدیویی را به عنوان عوامل او به واقعیت تبدیل کرده است و آنها ابزاری عالی برای تسلط بر جهان هستند. اکنون، پتی و تونی در حال گذراندن یک دوره تصادف در جاسوسی هستند تا بتوانند راه والدین خود را دنبال کنند و جهان را نجات دهند.



گرگ وال استریت (۲۰۱۳)
جدید

گرگ وال استریت

۷۵%

۸٫۲/۱۰

r

۱۸۰ متر

ژانر. دسته

جنایی، درام، کمدی

ستاره ها

لئوناردو دی کاپریو، جونا هیل، مارگو رابی

کارگردانی شده توسط

مارتین اسکورسیزی

مانند دیگر حماسه های جنایی مارتین اسکورسیزی، گرگ وال استریت از یک شخص واقعی الهام می گیرد: جردن بلفورت، با بازی لئوناردو دی کاپریو در فیلم. پس از سقوط بازار سهام در سال ۱۹۸۷، بلفورت از مهارت فروش باورنکردنی خود استفاده می کند تا با فروش سهامی که به طور مصنوعی به مردم اضافه کرده بود، ثروت خود را به دست آورد. سپس مشتریان خود را با داشتن سهام بی ارزش ترک می کند.

بلفورت دستاوردهای نامناسب خود را با دوست و شریک تجاری خود، دانی آزوف (جونا هیل)، و همچنین همسرش، ترزا پتریلو (کریستین میلیوتی) و معشوقه خود، نائومی لاپاگلیا (مارگو رابی) به اشتراک می گذارد. بلفورت با تحرکات مالی به سختی قانونی و مصرف بیش از حد مواد مخدر خود کنترلی کمی نشان می دهد که تحت نظارت مامور اف بی آی پاتریک دنهام (کایل چندلر) قرار می گیرد.



Dredd (2012)
جدید

درد

۶۰%

۷٫۱/۱۰

r

۹۵ متر

ژانر. دسته

اکشن، علمی تخیلی

ستاره ها

کارل اوربان، اولیویا ترلبی، لنا هدی

کارگردانی شده توسط

پیت تراویس

در تئوری، درد همه چیزهایی است که طرفداران کتاب های مصور می گویند از یک اقتباس می خواهند. این ماده منبع را جدی می گیرد، اکشن دارای رتبه R است، و هرگز به مسخره نمی رود. متأسفانه، دومین اقتباس از قاضی درد موفق‌تر از فیلم سیلوستر استالونه در سال ۱۹۹۵ نبود.

با این حال، Dredd یک فیلم اکشن فوق‌العاده با بازی‌های عالی توسط دو بازیگر اصلی، کارل اربن و اولیویا ترلبی است. در فیلم، Dredd (اوربان) در حال ارزیابی معمولی با قاضی تازه کار کاساندرا اندرسون (Thirlby) است که وقتی از ارباب جنایتکار خطرناک Madeline “Ma-Ma” Madrigal (Lena Headey) عبور می کنند. و قبل از اینکه قضات بتوانند برای پشتیبان درخواست کنند، Ma-Ma آنها را در یک مجتمع آپارتمانی ۲۰۰ طبقه پر از جنایتکارانی که قصد کشتن آنها را دارند به دام می اندازد.



نگران نباش عزیزم (۲۰۲۲)
جدید

نگران نباش عزیزم

۴۸%

۶٫۳/۱۰

r

۱۲۳ متر

ژانر. دسته

هیجان انگیز، معمایی، درام، علمی تخیلی

ستاره ها

فلورانس پیو، هری استایلز، کریس پاین

کارگردانی شده توسط

اولیویا وایلد

اولیویا وایلد نگران نباش عزیزم تا حد زیادی تحت الشعاع درام ها و دسیسه های پشت صحنه قرار گرفت. اما فیلم تمام شده یک تریلر جذاب است که بینندگان را در ویکتوری، کالیفرنیا، شهر کوچکی که به نظر می‌رسد دهه ۱۹۵۰ هرگز به پایان نرسیده، می‌کشد. جک (هری استایلز)، دین (نیک کرول)، پیتر (آصف علی) و بقیه شوهران روزهای خود را با فرانک (کریس پاین) روی یک پروژه مخفی کار می کنند. در همین حال، همسران آنها – آلیس (فلورانس پوگ)، بانی (وایلد) و مارگارت (کیکی لین) – نقش خانه‌دارهای شاد را بازی می‌کنند.

اما در مورد آلیس، «خوشحال» ممکن است دیگر کلمه اصلی نباشد. هرچه بیشتر در ویکتوری بماند، آلیس بیشتر به چیزهایی در زندگی اش که دیگر معنی ندارند زیر سوال می برد. و او ممکن است از پاسخ هایی که می یابد خوشش نیاید.



اسنیچ (۲۰۱۳)

اسنیچ

۵۱%

۶٫۴/۱۰

pg-13

۱۱۲ متر

ژانر. دسته

هیجان انگیز، درام، اکشن

ستاره ها

دواین جانسون، بری پپر، سوزان ساراندون

کارگردانی شده توسط

ریک رومن واو

دواین جانسون، در واقع، در فیلم اکشن مهیج، یک آدم کش را به تصویر می کشد اسنیچ. اما شخصیت جانسون، جان متیوز، دلیل بسیار خوبی برای این کار دارد. پسر جدا شده او، جیسون کالینز (رافی گاورون)، فریب خورده و بدون اینکه متوجه شود که دوستش او را به راه انداخته، مواد مخدر را در خانه خود می پذیرد. و با اینکه جیسون یک دهه پشت میله های زندان قرار دارد، جان به مامور DEA، کوپر (بری پپر) کمک می کند تا در ازای کاهش مجازات پسرش، هدف بزرگتری را به دام بیاندازد.

با این حال، جان مجبور است برای انجام این کار حرکات اخلاقی مشکوک انجام دهد، از جمله فریب دادن کارمند مشکلش، دنیل جیمز (جان برنتال)، برای معرفی جان با فردی در دنیای جنایتکار. اما وقتی دانیل و جان هر دو آنقدر عمیق هستند که به راحتی نمی توانند فرار کنند، ممکن است خانواده هایشان بهای فریب جان را بپردازند.



عشق دوباره (۲۰۲۳)

عشق دوباره

۳۲%

۵٫۸/۱۰

pg-13

۱۰۴ متر

ژانر. دسته

عاشقانه، درام، کمدی

ستاره ها

پریانکا چوپرا جوناس، سم هیوگان، سلین دیون

کارگردانی شده توسط

جیم استروز

عشق دوباره باید بگوییم، پس از آن که توسط منتقدان رد شد، اقامت بسیار کوتاهی در سینما داشت. و با این حال، نمرات بالای مخاطبان آن نباید یک توهم باشد زیرا عشق دوباره در کمتر از یک هفته به صدر فهرست فیلم های نتفلیکس رسیده است. پریانکا چوپرا جوناس در نقش میرا ری، زنی که برای مرگ ناگهانی عشق واقعی خود، جان (آرینزه کنه) عزادار است، بازی می کند. حتی دو سال بعد، میرا دلش را با پیامک های یک طرفه به شماره تلفن قدیمی جان می ریزد.

راب برنز (سام هیوگان) مردی است که در حال حاضر شماره جان را در اختیار دارد و پس از خواندن متن های میرا، به سختی به چشم میرا می افتد. راب با کمک سایبری سبک و سلین دیون (بله، سلین دیون واقعی که خودش را بازی می کند)، راهی برای ملاقات با میرا و خواستگاری او پیدا می کند. اما او هنوز راز بزرگ خود را از میرا برای مدت طولانی پس از اینکه ممکن است هر چیزی بین آنها را از بین ببرد، حفظ می کند.



جورج فورمن بزرگ (۲۰۲۳)

جورج فورمن بزرگ

۴۵%

۶٫۶/۱۰

pg-13

۱۲۹ متر

ژانر. دسته

تاریخ، درام

ستاره ها

کریس دیویس، فارست ویتاکر، سالیوان جونز

کارگردانی شده توسط

جورج تیلمن جونیور

در طول دهه ۱۹۹۰، جورج فورمن با تبدیل شدن به مسن ترین قهرمان جهان تقریباً دو دهه پس از از دست دادن این عنوان، جهان بوکس را شوکه کرد. جورج فورمن بزرگ در نهایت با یک فیلم زندگینامه ای که داستان زندگی او را روایت می کند، از زندگی در فقر گرفته تا طلای المپیک و حرفه ای بی بدیل در رینگ، حق خود را به بوکسور افسانه ای تقدیم می کند.

کریس دیویس عنوان فیلم را در نقش جورج فورمن عنوان می‌کند، و داستان تا حد زیادی بر مبارزه فورمن با مرگ و اختراع مجدد او به عنوان یک وزیر متعهد متمرکز است. اما پس از ۱۰ سال دوری از رینگ، فورمن بازگشتی غیرمحتمل را آغاز کرد که جایگاه او را در تاریخ بوکس تثبیت کرد.



The Big Short (2015)

کوتاه بزرگ

۸۱%

۷٫۸/۱۰

r

۱۳۱ متر

ژانر. دسته

کمدی، درام

ستاره ها

کریستین بیل، استیو کارل، رایان گاسلینگ

کارگردانی شده توسط

آدام مک کی

آیا تا به حال به وال استریت نگاه کرده‌اید و فکر کرده‌اید که کل ماجرا علیه این پسر کوچک تقلب شده است؟ اگر چنین است، احتمالاً اشتباه نمی کنید. کارگردان آدام مک کی کوتاه بزرگ سقوط مالی ۲۰۰۷-۲۰۰۸ را بررسی می کند زیرا سرمایه گذارانی مانند مایکل بری (کریستین بیل)، مارک باوم (استیو کارل)، جرد ونت (رایان گاسلینگ) و بن ریکرت (براد پیت) بحران قریب الوقوع را تشخیص داده و موفق به کسب میلیون ها درآمد می شوند. از آن

مارگو رابی، سلنا گومز، و آنتونی بوردین فقید نیز ظاهر کوتاهی دارند و کارهای درونی وال استریت را برای مخاطبان گسترده توضیح می دهند. اما ترسناک ترین چیز در مورد کوتاه بزرگ این است که این یک داستان واقعی است که به راحتی می تواند دوباره اتفاق بیفتد.



شما خیلی دعوت نشده‌اید به من بت میتسوا (۲۰۲۳)

شما به بت میتسوا من دعوت نشده اید

۷۹%

۱۰۳ متر

ژانر. دسته

کمدی

ستاره ها

سانی سندلر، سامانتا لورین، آیدینا منزل

کارگردانی شده توسط

سامی کوهن

آدام سندلر تهیه کننده و در کمدی جدید نتفلیکس همبازی است شما خیلی به بت میتسوا من دعوت نشده اید. با این حال، سندلر تنها نقش مکمل در نقش دنی فریدمن، پدر استیسی فریدمن (سانی سندلر) دارد. استیسی و BFF او، لیدیا رودریگز کاتز (سامانتا لورین)، در میانه برنامه ریزی حماسی خفاش میتسوا هستند که شخصی بین آنها قرار می گیرد.

فرد مورد نظر اندی گلدفارب (دیلان هافمن) یکی از محبوب ترین پسران مدرسه است. هم استیسی و هم لیدیا می‌خواهند اندی را عاشقانه دنبال کنند، و این چنان بر روابط آنها فشار می‌آورد که ممکن است دوستی آنها نتواند ادامه یابد. اما آیا واقعاً دوست داشتنی در دبیرستان ارزش دور انداختن سال‌ها دوستی را دارد؟



باشگاه کتاب قاتل (۲۰۲۳)

باشگاه کتاب قاتل

r

۸۷ متر

ژانر. دسته

وحشت

ستاره ها

وکی ولیا، آلوارو مل، کارلوس آلکااید

کارگردانی شده توسط

کارلوس آلونسو اوجه

فیلمهای ترسناک دوست دارید؟ این سوال تمایل دارد با جیغ بزن فرنچایز، اما برای فیلم جدید ترسناک اسپانیایی نتفلیکس نیز مناسب است، باشگاه کتاب قاتل. در این فیلم هشت دوست عاشق فیلم های ترسناک و همچنین راز تاریکی هستند که مربوط به تصادف مرگباری است که در گذشته اتفاق افتاده است.

در حال حاضر، یک دلقک مرگبار بیش از راز آنها را تهدید می کند. او می‌خواهد آن‌ها را در داستان‌های ترسناک خودشان، یک فصل در یک زمان قرار دهد. و هر بار که یک فصل پست می شود، یک نفر می میرد. به زودی این دوستان مجبور خواهند شد به این فکر کنند که آیا دلقک قاتل یکی از آنهاست.



جن‌گیر پاپ (۲۰۲۳)

جن گیر پاپ

۴۵%

۶٫۱/۱۰

r

۱۰۳ متر

ژانر. دسته

ترسناک، هیجان انگیز

ستاره ها

راسل کرو، دانیل زواتو، الکس اسو

کارگردانی شده توسط

جولیوس اوری

جن گیر پاپ بر اساس کتاب های پدر گابریل آمورث، مردی که “جیمز باند جن گیران” نامیده می شود، ساخته شده است. راسل کرو عنوان فیلم را با عنوان پدر آمورث، جن‌گیر ماهری می‌داند که موفق می‌شود در واتیکان دشمنانی کند در حالی که شیاطین را در سراسر جهان می‌برد.

هنگامی که یک پسر جوان آمریکایی به نام هنری (پیتر دسوزا-فیگونی) تسخیر می شود، آمورث برای رسیدگی به وضعیت فراخوانده می شود. آمورث یک کشیش محلی به نام پدر اسکیبل (دانیل زواتو) را به خدمت می گیرد تا به عنوان دستیار او خدمت کند، اما بی تجربگی اسکیبل ممکن است باعث کشته شدن هر دوی آنها شود. و این دارایی بیش از آنچه به چشم می آید وجود دارد، زیرا پدر آمورث رازهایی را کشف می کند که کلیسا ترجیح می دهد مدفون بماند.



امن (۲۰۱۲)

بی خطر

۵۵%

۶٫۱/۱۰

r

۹۴ متر

ژانر. دسته

اکشن، جنایی، هیجان انگیز

ستاره ها

جیسون استاتهام، کریس ساراندون، جیمز هانگ

کارگردانی شده توسط

بوز حتما

اگر از دیدن مبارزه جیسون استاتهام با کوسه های غول پیکر خسته شده اید مگ ۲سپس بی خطر ممکن است فیلمی باشد که شما به دنبال آن هستید. در این اکشن هیجان انگیز در سال ۲۰۱۲، استاتهام نقش لوک رایت را بازی می کند، یک پلیس سابق که تبدیل به جنگجوی MMA شده است که با عبور تصادفی از مافیای روسیه با پیروزی در یک مبارزه ثابت، زندگی به کابوس تبدیل می شود.

لوک در پایین ترین لحظه خود با می (کاترین چان)، دختر جوانی روبرو می شود که به بردگی سه گانه چینی درآمده است، زیرا او یک اعجوبه ریاضی است. هنگامی که مافیای روسی در حالی که قصد ربودن می را دارند با سه‌گانه وارد جنگ می‌شود، لوک به عنوان محافظ دختر وارد جنگ می‌شود و انتقام خود را از مردانی که زندگی او را ویران کرده‌اند آزاد می‌کند.



Heart of Stone (2023)

سنگ دل

pg-13

۱۲۲ متر

ژانر. دسته

هیجان انگیز، اکشن

ستاره ها

گال گدوت، جیمی دورنان، آلیا بات

کارگردانی شده توسط

تام هارپر

زن شگفت انگیز خود گال گدوت در این نتفلیکس اورجینال در نقش راشل استون، یک مامور اطلاعاتی که آخرین خط دفاع برای سازمان جهانی حفظ صلح، منشور، و از دست دادن ارزشمندترین دارایی آن است، بازی می کند. پس از اینکه عامل سرکش، کیا داوان (آلیا بات)، فناوری حیاتی را دزدید، استون باید اطمینان حاصل کند که داوان از آن برای وارد کردن آسیب های ویرانگر به جهان استفاده نمی کند.



Fatale (2020)

مهلک

۴۲%

۵٫۴/۱۰

r

۱۰۲ متر

ژانر. دسته

درام، هیجان انگیز

ستاره ها

مایکل الی، هیلاری سوانک، مایک کولتر

کارگردانی شده توسط

دیون تیلور

مهلک با برخی از شباهت ها شروع می شود جاذبه مهلکاما وال کوینلان هیلاری سوانک وسواس او را از این هم فراتر می‌برد زیرا دستور کار او فقط تا حدی شامل دریک تایلر (مایکل الی)، مرد متاهلی است که او او را اغوا می‌کند. دریک با ازدواج خود با تریسی (داماریس لوئیس) و بهترین دوستش، راف گرایمز (مایک کولتر) مشکل داشته است.

هنگامی که وال پس از یک شبانه روزی دریک به زندگی دریک نفوذ می کند، مشخص می شود که او به راحتی می تواند خیانت او را افشا کند. اما چیزی وجود دارد که وال حتی بیشتر از یک معشوقه جدید می خواهد و او حاضر است برای به دست آوردن آن بکشد.



سریع و خشمگین (۲۰۰۱)

سریع و خشن

۵۸%

۶٫۸/۱۰

pg-13

۱۰۶ متر

ژانر. دسته

اکشن، جنایی، هیجان انگیز

ستاره ها

پل واکر، وین دیزل، میشل رودریگز

کارگردانی شده توسط

راب کوهن

پنج نفر اول سریع و خشن فیلم ها به نتفلیکس اضافه شده اند، اما این فیلم اصلی است، سریع و خشن، که قبلاً به ۱۰ فیلم برتر نتفلیکس رسیده است. حالا شما می توانید دوباره زندگی کنید نقطه شکستداستان مجاور به عنوان افسر پلیس لس آنجلس برایان اوکانر (پل واکر) در حالی که به دنبال یک تیم دزد می گردد، در دنیای مسابقات خیابانی غیرقانونی مخفیانه می رود.

برایان در طول ماموریت خود با دومینیک تورتو (وین دیزل) و دوست دخترش لتی اورتیز (میشل رودریگز) دوست می شود. برایان حتی به سختی با خواهر دام، میا تورتو (جوردانا بروستر) درگیر می شود. اما به همان اندازه که برایان دوست دارد اشتباه کند، هر سرنخی در این پرونده به خدمه Dom به عنوان دزدانی که او به دنبال آن بود بازمی‌گردد. و اگر این درست باشد، هیچ راهی برای برایان وجود ندارد که شامل خیانت به کسی نباشد.



شادی برای مبتدیان (۲۰۲۳)

شادی برای مبتدیان

۴۸%

۶٫۱/۱۰

۱۰۳ متر

ژانر. دسته

عاشقانه، ماجراجویی، کمدی، درام

ستاره ها

الی کمپر، ​​لوک گرایمز، نیکو سانتوس

کارگردانی شده توسط

ویکی ویت

ویکی وایت نویسنده و کارگردان رمان کاترین سنتر را اقتباس کرد. شادی برای مبتدیانکدام ستاره کیمی اشمیت نشکنالی کمپر در نقش هلن، یک طلاق گرفته اخیر که واقعاً نمی داند خوشبختی در این مقطع از زندگی اش چیست. به همین دلیل هلن یک سفر بقا را در مسیر آپالاچی آغاز می کند که به افراد مبتدی پاسخ می دهد. هلن به دنبال چیزی است که نمی تواند کاملاً تعریف کند.

چیزی که او پیدا می‌کند جیک (لوک گرایمز) است، مرد جوان‌تری که سال‌ها از طریق برادرش دانکن (الکساندر کخ) او را کمی می‌شناسد. اگرچه هلن در ابتدا با جیک مخالف است، او نمی تواند ارتباط رو به رشد آنها را انکار کند، حتی اگر افراد دیگری در زندگی آنها را از هم جدا کنند.



آنها تایرون را شبیه سازی کردند (۲۰۲۳)

آنها تایرون را شبیه سازی کردند

۷۴%

۶٫۴/۱۰

r

۱۲۲ متر

ژانر. دسته

علمی تخیلی، کمدی، معمایی

ستاره ها

جان بویگا، تیونا پریس، جیمی فاکس

کارگردانی شده توسط

جوئل تیلور

نتفلیکس در کمدی علمی تخیلی جدید خود هیچ کمبودی در قدرت ستاره ندارد. آنها تایرون را شبیه سازی کردند. جان بویگا WandaVisionتیونا پریسو جیمی فاکس عنوان بازگشت Blaxploitation در دهه ۷۰ را عنوان می کند و آنها به این فیلم ضربه می زنند. بویگا نقش فونتین، مجری جنایات محلی را بازی می‌کند که پیش از دلال محبت محله، اسلیک چارلز (فاکس) به ضرب گلوله کشته می‌شود.

حداقل این چیزی است که اسلیک چارلز معتقد است اتفاق افتاده است، اما وقتی تایرون (بویگا) دوباره ظاهر می شود تا جای فونتین را بگیرد، به وضوح متزلزل شده است. با کمک اسلیک چارلز و فاحشه اصلی او، یو یو (پاریس)، این سه نفر می خواهند حقیقت را در مورد تایرون آشکار کنند یا در تلاش خواهند مرد. اگرچه مرگ قطعاً نتیجه مطلوب آنها نیست.



Puss in Boots: The Last Wish (2022)

گربه چکمه پوش: آخرین آرزو

۷۳%

۷٫۹/۱۰

صفحه

۱۰۳ متر

ژانر. دسته

انیمیشن، خانوادگی، فانتزی، ماجراجویی، کمدی

ستاره ها

آنتونیو باندراس، سلما هایک پینو، هاروی گیلن

کارگردانی شده توسط

جوئل کرافورد

گربه چکمه پوش: آخرین آرزو دومین قسمت از این سری اسپین آف شرک است و با روبه رو شدن قهرمان عنوان با بزرگترین بحران حرفه قهرمانانه اش آغاز می شود. گربه چکمه پوشایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشتآنتونیو باندراس) به دلیل ۹ زندگی خود توانسته است بدون ترس زندگی کند. اما هنگامی که پوس به آخرین زندگی خود می رسد، ناگهان خود را گرفتار ناامنی و حتی ترس می کند.

تنها چاره برای پوس یافتن یک ستاره افسانه‌ای آرزومند برای بازگرداندن زندگی از دست رفته‌اش است، که او را با نامزد سابقش، کیتی سافت پاوس (سالما هایک پینو) که آرزوی خودش را دارد، پیوند می‌دهد. متأسفانه برای آنها، آنها تنها پس از ستاره آرزو نیستند. و پوس باید قبل از اینکه همه چیز گفته شود و انجام شود، آخرین زندگی خود را به خطر بیندازد.



قاطر (۲۰۱۸)

قاطر

۵۸%

۷٫۰/۱۰

r

۱۱۶ متر

ژانر. دسته

جنایی، درام، هیجان انگیز

ستاره ها

کلینت ایستوود، بردلی کوپر، لارنس فیشبرن

کارگردانی شده توسط

کلینت ایستوود

به عنوان کارگردان، کلینت ایستوود تمایل دارد چندین بار به بهترین بازیگری که می شناسد بازگردد: خودش. چنین موردی است قاطر، یکی از جدیدترین فیلم های ایستوود. در این فیلم، ایستوود نقش ارل استون را بازی می‌کند، یک مرد سالخورده قانونمند که نامزدی بسیار بعید برای تبدیل شدن به یک قاطر موفق مواد مخدر است. اگر کارتل جایزه کارمند ماه را داشت، ارل آن را قفل می کرد.

با این حال، ارل به سختی متوجه می‌شود که «دوست» کارتل نیست، به خصوص زمانی که گوستاوو (کلیفتون کالینز جونیور) کنترل سازمان را به دست می‌گیرد. ارل همچنین زمانی که کالین بیتس (بردلی کوپر) و بقیه عوامل DEA شروع به نزدیک شدن به او کردند.



استخراج ۲ (۲۰۲۳)

استخراج 2

۵۵%

۷٫۹/۱۰

r

۱۲۳ متر

ژانر. دسته

اکشن، هیجان انگیز

ستاره ها

کریس همسورث، رودراکش جایسوال، گلشیفته فراهانی

کارگردانی شده توسط

سام هارگریو

تعجب! تایلر راک کریس همسورث از وقایع این رویداد جان سالم به در برد استخراجو او به میدان برگشته است استخراج ۲. هیچ کس نمی تواند بگوید که نتفلیکس در این فیلم که صحنه های جنگ بلندپروازانه تری از فیلم اصلی دارد، از اکشن کوتاهی کرده است. در ادامه، تایلر سهم شخصی در نجات خواهر شوهر سابقش، کتهوان (تینتین دالاکیشویلی) و فرزندانش ساندرو (آندرو جاپاریدزو) و نینا (ماریامی کوزیاشویلی) از دست شوهر کشنده کتیوان، داویت (تورنیکو بزیاوا) دارد.

متأسفانه برای تایلر و تیمش، اقدامات آنها باعث دشمنی برادر داویت، زوراب (تورنیکو گوگریچیانی) شده است. و زوراب تمام تلاش خود را می کند تا انتقامش را بگیرد.



پسر (۲۰۲۲)

پسر

۴۵%

۶٫۳/۱۰

pg-13

۱۲۳ متر

ژانر. دسته

نمایش

ستاره ها

هیو جکمن، ذن مک گراث، ونسا کربی

کارگردانی شده توسط

فلوریان زلر

هیو جکمن، ولورین سابق و آینده، تیتر این درام است پسر در نقش پیتر میلر، مردی میانسال که تلاش می کند با بزرگ کردن فرزندی جدید با همسر دومش، بث (ونسا کربی) رابطه شکنجه شده خود با پدرش، آنتونی میلر (آنتونی هاپکینز) را پشت سر بگذارد.

با این حال، پیتر در حال حاضر یک پسر به نام نیکلاس (ذن مک گراث) از همسر اول خود، کیت میلر (لورا درن) دارد که به کمک او نیاز دارد. و در حالی که پیتر مایل است به نیکلاس اجازه دهد با او و خانواده جدیدش زندگی کند، شکاف عاطفی گسترده بین این پدر و پسر تهدید می کند که ارتباط آنها را برای همیشه قطع کند.



گمشده (۲۰۲۳)

گم شده

۶۶%

۷٫۱/۱۰

pg-13

۱۱۱ متر

ژانر. دسته

هیجان انگیز، رازآلود

ستاره ها

استورم رید، خواکیم دی آلمیدا، کن لیونگ

کارگردانی شده توسط

نیکلاس دی جانسون، ویل مریک

در اوایل دهه ۲۰۰۰، فیلم‌های یافت شده مورد علاقه عناوین ترسناک بود. در حال حاضر، ما شاهد ظهور فیلم های هیجانی مانند گم شده، که تا حد زیادی با شخصیت اصلی پشت کامپیوتر در بیشتر زمان فیلم اتفاق می افتد. اما حداقل این داستان می داند چه زمانی کامپیوتر را پشت سر بگذارد.

استورم رید در نقش جون آلن، دختر نوجوانی که وقتی مادرش گریس (نیا لانگ) با دوست پسر جدیدش، کوین (کن لیونگ) به تعطیلات در آمریکای جنوبی می رود، در خانه در لس آنجلس می ماند. اما وقتی گریس ناپدید می‌شود، جون مجبور می‌شود از مهارت‌های کامپیوتری‌اش برای شروع جستجوی خودش برای یافتن مادرش استفاده کند، با کمک خاویر (Joaquim de Almeida)، مردی کلمبیایی که می‌تواند به عنوان جانشین او عمل کند و به جاهایی برود که ژوئن نمی‌تواند.



مادر (۲۰۲۳)

مادر

۵۲%

۷٫۴/۱۰

r

۱۱۵ متر

ژانر. دسته

اکشن، هیجان انگیز

ستاره ها

جنیفر لوپز، جوزف فاینس، عمری هاردویک

کارگردانی شده توسط

نیکی کارو

شاید برای جنیفر لوپز کمی دیر باشد که دوباره وارد فیلم های اکشن شود، اما اگر برای لیام نیسون کارساز بود، می تواند برای جی لو هم کار کند. مادر لوپز را به عنوان یک قاتل ناشناس با مجموعه ای از مهارت ها انتخاب می کند که هیچ کدام از آنها برای پدر و مادر بودن مفید نیستند.

اما وقتی مادر متوجه می‌شود که دختری که تسلیم کرده، زوئی (لوسی پیز) در خطر دشمنانش قرار دارد، همه چیز را رها می‌کند تا او را از دست دشمن قدیمی، آدریان لاول (جوزف فاینز) نجات دهد. و هیچ چیزی که لاول سر راه مادر قرار نمی دهد نمی تواند او را برای مدت طولانی متوقف کند.



مردی به نام اتو (۲۰۲۲)

مردی به نام اتو

۵۱%

۷٫۵/۱۰

pg-13

۱۲۶ متر

ژانر. دسته

کمدی، درام

ستاره ها

تام هنکس، ماریانا تروینو، ریچل کلر

کارگردانی شده توسط

مارک فورستر

تام هنکس واقعاً در مقابل تیپ به عنوان شخصیت اصلی بازی می کند مردی به نام اتو. اتو اندرسون دلایل خوبی برای افسردگی شدید و حتی خودکشی دارد. اوتو به جای اینکه سال های گرگ و میش را بدون همسرش که اخیراً درگذشته اش، سونیا (راشل کلر) را پشت سر بگذارد، آماده می شود تا به همه چیز پایان دهد تا اینکه همچنان با همسایگان جدید خود، ماریسول (ماریانا تروینو) و تامی (مانوئل گارسیا رولفو) برخورد کند.

تا حد زیادی باعث آزار اتو، او نمی تواند خود را بکشد، زیرا به نظر می رسد ماریسول و خانواده اش همیشه در زمان های نامناسبی می آیند. اما از طریق ارتباط رو به رشد آنها، اتو ممکن است دلیل جدیدی برای زندگی پیدا کند.



ویتنی هیوستون: من می خواهم با کسی برقصم (۲۰۲۲)

ویتنی هیوستون: من می خواهم با کسی برقصم

۵۱%

۶٫۶/۱۰

pg-13

۱۴۴ متر

ژانر. دسته

موسیقی، تاریخی، درام

ستاره ها

نائومی آکی، اشتون سندرز، استنلی توچی

کارگردانی شده توسط

لیموهای کاسی

داستان ویتنی هیوستون هم یک پیروزی و هم یک تراژدی است. این خواننده فقید از گمنامی برخاست تا به یکی از مشهورترین زنان جهان تبدیل شود اما به طور ناگهانی در ۴۸ سالگی درگذشت. ویتنی هیوستون: من می خواهم با کسی برقصم سعی نمی‌کند تاریخ هیوستون را به تصویر بکشد، زیرا به دنبال ظهور شهاب‌سنگ و سقوط حماسی اوست.

در این فیلم، ویتنی (نائومی آکی) قبل از اینکه مانند موجی جزر و مدی به صنعت موسیقی ضربه بزند، توسط دوست و معشوقه‌اش رابین کرافورد (نافیسا ویلیامز) حمایت می‌شود. با افزایش شهرت ویتنی، او با بابی براون (اشتون سندرز) ازدواج می کند و به مواد مخدر اعتیاد می یابد که حرفه و حتی زندگی او را تهدید می کند. و با این حال غیرممکن است که ویتنی خود را از آن مارپیچ بیرون بکشد.



بطری (۲۰۲۳)

بطری

۴۸%

۵٫۶/۱۰

صفحه

۹۵ متر

ژانر. دسته

ماجراجویی، فانتزی، خانوادگی

ستاره ها

دمیان بیچیر، ایوان ویتن، کریستین اسلیتر

کارگردانی شده توسط

جوناس کوارون

اگر تا به حال نام افسانه را شنیده اید چوپاکابرا، پس می دانید که این شیطان های بز مکنده دقیقاً نوازشگر نیستند. حداقل این چیزی بود که قبلاً فکر می کردیم بطری. در این ماجراجویی جذاب (و خانواده پسند)، الکس جوان (ایوان ویتن) در پی مرگ پدرش به مکزیک می رود تا خانواده اش را ملاقات کند.

به زودی، الکس یک توله چوپاکابرا گمشده را پیدا می کند که او را می گیرد و پرورش می دهد. در همین حال، یک دانشمند آمریکایی به نام ریچارد کویین (کریستین اسلیتر) برای یافتن توله و مادرش دست از کار نمی کشد و الکس باید راهی برای محافظت از دوست جدیدش پیدا کند.



تریلر رسمی Chupa | نتفلیکس

Minions: The Rise of Gru (2022)

Minions: The Rise of Gru

۵۶%

۶٫۵/۱۰

صفحه

۸۷ متر

ژانر. دسته

انیمیشن، کمدی، خانوادگی

ستاره ها

پیر کافین، استیو کارل، راسل برند

کارگردانی شده توسط

کایل بالدا

Minions: The Rise of Gru فیلمی است که احتمالاً طاووس باید آن را برای خودش نگه می داشت، زیرا یکی از معدود انیمیشن های موفق سال ۲۰۲۲ بود. اما از دست دادن طاووس، سود نتفلیکس به عنوان یک فیلم فوق العاده احمقانه است. من نفرت انگیز داستان منشا گرو (دفتراستیو کارل با کودک ابرشرور و مینیون‌هایش (همگی با صداپیشگی پیر کافن) در تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن بت‌های گرو، یعنی Vicious 6، که شامل دختر خوشگل (Taraji P. Henson)، ژان کلود (Jean-Claude Van Damme) می‌شود، می‌پردازد. انتقام (دلف لاندگرن)، استرانگولد (دنی ترجو) و نین چاک (لوسی لاولس).

متأسفانه برای Gru، تلاش های او تنها باعث بیگانه شدن Vicious 6 و تبدیل آنها به دشمنان خود می شود. اما با کمک رهبر سابق Vicious 6، وایلد ناکلز (آلن آرکین)، گرو و مینیون ها شانس مبارزه دارند.



Minions: The Rise of Gru | تریلر رسمی

فیل جادوگر (۲۰۲۳)

فیل شعبده باز

۹٫۷/۱۰

صفحه

۹۹ متر

ژانر. دسته

ماجراجویی، انیمیشن، خانوادگی، فانتزی

ستاره ها

نوآ ژوپ، مندی پتینکین، ناتاسیا دمتریو

کارگردانی شده توسط

وندی راجرز

نتفلیکس به تازگی آن را به خانه برد اسکار بهترین انیمیشن بلند برای پینوکیو گیلرمو دل توروو در حال حاضر یک انیمیشن قوی دیگر در این هفته منتشر شده است. فیل شعبده باز رمان کیت دی کامیلو به همین نام را اقتباس می کند و داستان یک یتیم جوان به نام پیتر (نوح ژوپ) را روایت می کند. تنها آرزوی پیتر در زندگی این است که خواهر گمشده اش، ادل (پیکسی دیویس) را پیدا کند، از طریق یک فالگیر، به پیتر گفته می شود که باید یک جادوگر (بندیکت وانگ) را پیدا کند که یک فیل را احضار کند.

به طور باور نکردنی، پیشگویی به حقیقت می پیوندد. اما قبل از اینکه فیل بتواند پیتر را به خواهرش برساند، مجبور می شود سه کار غیرممکن را انجام دهد. و این تلاش زندگی پیتر را برای همیشه تغییر خواهد داد.



فیل شعبده باز | تریلر رسمی | نتفلیکس

لوتر: خورشید سقوط کرده (۲۰۲۳)

لوتر: خورشید سقوط کرده

۵۳%

۷٫۰/۱۰

r

۱۲۹ متر

ژانر. دسته

جنایی، درام

ستاره ها

ادریس البا، درموت کرولی، سینتیا اریوو

کارگردانی شده توسط

جیمی پین

جان لوتر ادریس البا بازمی گردد فیلم اصلی نتفلیکس لوتر: خورشید سقوط کرده. و بلافاصله لوتر به خاطر کارهای غیرقانونی که در آن انجام داد به زندان انداخته می شود لوتر سریال تلویزیونی. حبس لوتر توسط رقیب فعلی او، دیوید روبی (اندی سرکیس) طراحی شده است، و این نشان می دهد که رابی چقدر از کارآگاه رسوا می ترسد.

با این حال، لوتر در نهایت از زندان فرار می کند تا به دنبال رابی برود و او را برای همیشه پایین بیاورد. متأسفانه برای لوتر، همکاران سابق او در نیروی پلیس نیز به دنبال او هستند.



لوتر: خورشید سقوط کرده | تریلر رسمی | نتفلیکس

قله خدایان (۲۰۲۱)

اجلاس سران خدایان

۷۸%

۷٫۵/۱۰

۹۵ متر

ژانر. دسته

انیمیشن، ماجراجویی، رمز و راز

ستاره ها

اریک هرسون-ماکارل، دیمین بویسو، الیزابت ونتورا

کارگردانی شده توسط

پاتریک ایمبرت

این فیلم زیبای انیمیشن فرانسوی زبان از کارگردان پاتریک ایمبرت، تلاش یک عکاس ژاپنی برای یافتن حقیقت را در مورد یک کوهنورد مرموز و ارتباط او با یکی از اولین تیم هایی که برای صعود به قله اورست تلاش کردند را روایت می کند. یکی از عزیزان جشنواره فیلم کن به خاطر دستاورد بصری زیبا و داستان قانع کننده اش تحسین شد. اجلاس سران خدایان اقتباسی نادر از یک سری مانگای ژاپنی است که بر اساس مواد اولیه خود درست عمل می کند – که خود بر اساس رمانی از باکو یومماکورا در سال ۱۹۹۸ ساخته شده است. این فیلم جذاب و احساسی است که باعث می‌شود در سفر حماسی شخصیت‌ها کنار نکشید.



مونیخ: لبه جنگ (۲۰۲۲)

مونیخ: لبه جنگ

۵۳%

۶٫۸/۱۰

۱۲۹ متر

ژانر. دسته

درام، تاریخ

ستاره ها

جورج مک کی، جانیس نیوونر، جرمی آیرونز

کارگردانی شده توسط

کریستین شووچو

در این فیلم که بر اساس رمان رابرت هریس در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است، دو دوست دانشگاهی خود را در دو طرف یک جنگ در حال شروع می بینند. مونیخکه در پس‌زمینه نشست پرتنش سال ۱۹۳۸ در مونیخ بین کشورهای اروپایی اتفاق می‌افتد که در نهایت خود را درگیر جنگ جهانی دوم می‌دانستند. جرمی آیرونز نویل چمبرلین، نخست وزیر بریتانیا را به تصویر می کشد، در حالی که جورج مک کی و جانیس نیوونر نقش همکلاسی های سابق دانشگاه آکسفورد را بازی می کنند که به جاسوسی بی میل تبدیل می شوند.



محل شما یا من (۲۰۲۳)

جای من یا شما

۱۰۹ متر

ژانر. دسته

کمدی، عاشقانه

ستاره ها

ریس ویترسپون، اشتون کوچر، جسی ویلیامز

کارگردانی شده توسط

آلین بروش مک کنا

ریس ویترسپون و اشتون کوچر در این کمدی عاشقانه ساده و شیرین در مورد دو دوست بازی می کنند که تصمیم آنها برای تغییر خانه برای یک هفته عواقب ناخواسته ای دارد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی است دوست دختر سابق دیوانه Aline Brosh McKenna نویسنده سریال (و کارگردان گاه به گاه) و همزمان با روز ولنتاین، خنده های رام-کام را به موقع ارائه می دهد.



قانون شکن Pez (2022)

یاغی Pez

۸۵ متر

ژانر. دسته

مستند

ستاره ها

استیو گلو، کتی گلو، ریدویانول هوک

کارگردانی شده توسط

برایان استورکل، امی بندلین استورکل

این مستند حماسه عجیب استیو گلو، یک کارگر مستاصل کارخانه در روستایی میشیگان را بررسی می‌کند که پس از اینکه فرصتی برای کسب درآمد در آب‌نبات‌فروش‌های Pez دید، خود را در مرکز یک جنجال تجاری بین‌المللی قرار داد و با برخی از قدرتمندترین چهره‌های صنعت آبنبات مبارزه کرد. سفر او دقیقاً پس از فروپاشی دیوار برلین، او را به مناطق دورافتاده اروپای شرقی می برد و معاملات میلیون دلاری با آب نبات های کوچک پلاستیکی انجام می داد، همه اینها در حالی که جاسوسان شرکت ها و شخصیت های مخوف چه در داخل و چه در خارج از ایالات متحده را طفره می رفت. انتظار نداشته باشید دنیای Pez اینقدر درام داشته باشد، اما داستان استیو “Pez Outlaw” Glew داستانی جذاب است که پر از شخصیت های دنیای واقعی به رنگارنگی آب نبات های موجود در قلب آن است.



هیولای دریا (۲۰۲۲)

جانور دریا

۱۱۵ متر

ژانر. دسته

انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی

ستاره ها

کارل اوربان، زاریس-انجل هاتور، جرد هریس

کارگردانی شده توسط

کریس ویلیامز

کریس ویلیامز، یکی از کارگردانان دیزنی قهرمان بزرگ ۶ و مواناسکان هدایت ماجراجویی متحرک در دریاهای آزاد را بر عهده می گیرد جانور دریا در مورد دختر جوانی که در یک کشتی معروف شکار هیولا غوطه ور می شود، اما متوجه می شود که همه چیزهایی که او فکر می کرد در مورد هیولاها و شکارچیان می داند ممکن است اشتباه باشد. Zaris-Angel Hator هیولا-شکارچی مشتاق (و راهرو) Maisie را به تصویر می کشد، در حالی که Karl Urban صدای شکارچی افسانه ای جاکوب هالند را در این ویژگی تمام سنی که هیجان انگیز، خنده دار و بسیار عمیق تر از آنچه که فرضیه اش نشان می دهد، صدا می کند.



انولا هلمز (۲۰۲۰)

انولا هلمز

۶۸%

۶٫۶/۱۰

۱۲۳ متر

ژانر. دسته

اکشن، ماجراجویی، معمایی، کمدی، جنایی

ستاره ها

میلی بابی براون، هنری کاویل، سم کلافلین

کارگردانی شده توسط

هری بردبیر

میلی بابی براون به عنوان شخصیت اصلی در این پیچش پر اکشن و سرگرم کننده در داستان های کلاسیک سر آرتور کانن دویل می درخشد. وقتی مادرش به طرز مرموزی مفقود شده است، انولا هلمز نوجوان به دنبال او می‌رود تا او را پیدا کند – کاری که برادر مشهورترش، شرلوک هلمز، به سادگی بیش از حد مشغول است. همانطور که او سرنخ‌ها را بو می‌کشد، انولا متوجه می‌شود که ممکن است به اندازه برادرش، یا حتی بیشتر از آن، استعدادی در این کار دزدی داشته باشد، و به آرامی یک توطئه خطرناک را کشف می‌کند که اشراف انگلیسی را تهدید می‌کند.



چشم آبی کم رنگ (۲۰۲۲)

چشم آبی کم رنگ

۱۳۰ متر

ژانر. دسته

رازآلود، هیجان انگیز

ستاره ها

کریستین بیل، هری ملینگ، جیلیان اندرسون

کارگردانی شده توسط

اسکات کوپر

کریستین بیل در این فیلم هیجان انگیز کارآگاهی را به تصویر می کشد که در حال بررسی یک سری قتل در آکادمی نظامی ایالات متحده در وست پوینت در سال ۱۸۳۰ است. چشم آبی کم رنگ از جانب دل دیوانه فیلمساز اسکات کوپر. در حالی که این فرض به خودی خود جذاب است، داستان باعث می شود او با یک دانشجوی جوان عجیب و غریب در مدرسه به نام ادگار آلن پو کار کند. انتظار وحشتناک را داشته باشید و ناامید نخواهید شد.



موزیکال ماتیلدا اثر رولد دال (۲۰۲۲)

ماتیلدا موزیکال اثر رولد دال

۱۱۷ متر

ژانر. دسته

خانوادگی، کمدی، فانتزی

ستاره ها

آلیشا ویر، اما تامپسون، لاشانا لینچ

کارگردانی شده توسط

متیو وارچوس

داستان محبوب رولد دال در این اقتباس لایو اکشن به روی پرده بازمی گردد که آلیشا ویر را به عنوان دختر جوان و زودرس انتخاب می کند که هوش و توانایی های عجیبش در تلاش برای ایجاد مسیر خود و زنده ماندن در دنیای خود به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد. -بزرگسالان بداخلاق، ساده لوح و آشکارا. لاشانا لینچ، استیون گراهام و اما تامپسون در این فیلم که کارگردانی آن را متیو وارچوس کارگردانی می‌کند، نقش‌های فرعی را ایفا می‌کنند.



تصنیف باستر اسکراگز (۲۰۱۸)

تصنیف باستر اسکروگز

۷۹%

۷٫۳/۱۰

۱۳۲ متر

ژانر. دسته

وسترن، کمدی، درام

ستاره ها

تیم بلیک نلسون، جیمز فرانکو، زوئی کازان

کارگردانی شده توسط

جوئل کوئن، ایتان کوئن

چه چیزی بهتر از یک وسترن از برادران کوئن؟ شش چطور؟ تصنیف باستر اسکروگز مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه است که همگی در غرب وحشی اتفاق می‌افتند. آن‌ها شخصیت‌های مختلف را از طریق توطئه‌های وحشی دنبال می‌کنند که مضامین تباهی انسانی و عدالت کیهانی (یا بی‌عدالتی) را که اغلب در آثار کوئن تکرار می‌شود، بررسی می‌کنند. فصل همنام در این مجموعه به دنبال باستر اسکراگز (تیم بلیک نلسون) است، یک گاوچران تیرانداز، زننده گیتار که در غرب پرسه می‌زند و ماجراهایش را می‌خواند. در دیگری، یک کاوشگر تنها (تام ویتس) به دنبال ثروت خود می شود.



پیاز شیشه ای: رمز و راز چاقو (۲۰۲۲)

پیاز شیشه ای: رمز و راز چاقو

۱۳۹ متر

ژانر. دسته

کمدی، جنایی، معمایی

ستاره ها

دنیل کریگ، ادوارد نورتون، ژانل مونا

کارگردانی شده توسط

رایان جانسون

کارگردان، ریان جانسون، برای معمایی دیگر با کارآگاه باهوش بنوا بلان در این دنباله یک موفقیت غافلگیرکننده بازمی گردد. چاقوها بیرون پیاز شیشه ای. این بار، بلان به یونان می رود تا معمایی را حل کند که شامل یک میلیاردر تکنولوژی عجیب و غریب و حلقه دوستان – و دشمنان بالقوه – می شود و او برای صرف شام در جزیره ای دورافتاده جمع می شود. دریافت کننده یک لیست طولانی از نامزدهای جوایز پیاز شیشه ای گروهی از بازیگران شامل ادوارد نورتون، ژانل مونا، دیو باوتیستا، کیت هادسون، و کاترین هان و دیگران هستند.



پینوکیو گیلرمو دل تورو (۲۰۲۲)

پینوکیو گیلرمو دل تورو

۱۱۷ متر

ژانر. دسته

انیمیشن، فانتزی، درام، موسیقی

ستاره ها

ایوان مک گرگور، دیوید بردلی، گریگوری مان

کارگردانی شده توسط

گیرمو دل تورو، مارک گوستافسون

یکی از رویایی ترین فیلمسازان هالیوود توجه خود را به یکی از محبوب ترین داستان های ادبیات کودک معطوف کرده است. پینوکیو گیلرمو دل تورواقتباسی استاپ موشن از رمان کارلو کولودی در سال ۱۸۸۳ ماجراهای پینوکیو. این فیلم با صدای ایوان مک گرگور، دیوید بردلی و گریگوری مان به ترتیب در نقش جیمینی کریکت، ژپتو و پینوکیو، داستان تلاش پینوکیو خیمه شب بازی برای تبدیل شدن به پسری زنده را به تصویر می کشد – سفری که او را از ماجراهای یکی پس از دیگری عبور می دهد.

صداپیشگان پر ستاره نیز شامل جان تورتورو، ران پرلمن، فین ولفهارد، کیت بلانشت، تیم بلیک نلسون، کریستوف والتز، و تیلدا سوینتون و دیگران هستند. برخی از منتقدان آن را یکی از بهترین فیلم های سال، انیمیشن یا غیره، نامیده اند.



قطار گلوله (۲۰۲۲)

قطار گلوله

۱۲۷ متر

ژانر. دسته

اکشن، کمدی، هیجان انگیز

ستاره ها

برد پیت، جوی کینگ، آرون تیلور جانسون

کارگردانی شده توسط

دیوید لیچ

ددپول ۲ و بلوند اتمی کارگردان دیوید لیچ، ماجراجویی سریع و کمدی اکشن را هدایت می کند قطار گلوله که برد پیت را به عنوان یک قاتل خسته معرفی می کند که چیزی جز کناره گیری از بازی قتل دوست ندارد. متأسفانه، آخرین مأموریت او باعث می شود که قطاری پر از قاتلان اجیر شده را در حالی که با سرعت در ژاپن طی می کند، سوار شود. جوی کینگ، آرون تیلور جانسون، برایان تایری هنری، اندرو کوجی، هیرویوکی سانادا، مایکل شانون، بانی بد، و ساندرا بولاک بازیگران گروه فیلم را تشکیل می دهند.



میشا و گرگ ها (۲۰۲۱)

میشا و گرگ ها

۶۳%

۶٫۷/۱۰

pg-13

۹۰ متر

ژانر. دسته

مستند

ستاره ها

میشا دفونسکا

کارگردانی شده توسط

سام هابکینسون

حرکت کردن شاه ببر. نتفلیکس یک مستند وحشی دیگر دارد که باید آن را ببینید تا باور کنید. این فیلم شرح تحقیقات گسترده ای است که پس از انتشار خاطرات پرتیراژ میشا دفونسکا در سال ۱۹۹۷ صورت گرفت. میشا: خاطرات سال های هولوکاست، که در آن نویسنده تجربیات خود را به عنوان یک جوان بازمانده از هولوکاست توصیف می کند که توسط گرگ ها در حالی که در اروپا برای یافتن والدینش جستجو می کرد بزرگ شده بود. بهتر است ندانید هیچ یک از پیچش‌ها و چرخش‌ها که داستان زودتر از موعد انجام می‌شود، پس فقط بنشینید و اجازه دهید این داستان واقعی و غریب‌تر از داستان باز شود. شما ناامید نخواهید شد.



همیشه شاید من باش (۲۰۱۹)

همیشه شاید من باش

۶۴%

۶٫۸/۱۰

pg-13

۱۰۲ متر

ژانر. دسته

کمدی، عاشقانه

ستاره ها

علی ونگ، پارک رندال، کیانو ریوز

کارگردانی شده توسط

نهناچکا خان

دوستان دوران کودکی ساشا (علی ونگ) و مارکوس (رندال پارک) در بزرگسالی، سال‌ها پس از یک نوجوانی به هم می‌رسند، و به زودی متوجه می‌شوند که زندگی و عشق را طی می‌کنند در حالی که دو مسیر شغلی و حلقه‌های اجتماعی بسیار متفاوت را حفظ می‌کنند. او یک سرآشپز مشهور است که با او معاشرت می کند ریوز کیانو و کولر نصب می کند. آیا آنها می توانند نقطه مشترکی پیدا کنند؟ احتمالاً پاسخ آن را قبلاً می‌دانید، اما تماشای چگونگی رسیدن آنها به آنجا لذت بخش است – به خصوص وقتی صحبت از عملکرد به یاد ماندنی ریوز می‌شود.



همیشه شاید من باش | تریلر | نتفلیکس

Da 5 Bloods (2020)

دا 5 خون

۸۲%

۶٫۵/۱۰

r

۱۵۶ متر

ژانر. دسته

جنگ، درام

ستاره ها

دلروی لیندو، جاناتان میجرز، کلارک پیترز

کارگردانی شده توسط

اسپایک لی

این درام جنگی ۲۰۲۰ بازگشتی مشهور را برای کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده مشترک اسپایک لی رقم زد و فهرست بلندبالایی از افتخارات و جوایز را هم برای لی و هم برای بازی‌های باشکوه بازیگران با استعداد فیلم به‌دست آورد. داستان گروهی از کهنه سربازان جنگ ویتنام را دنبال می کند که به امید یافتن بقایای رهبر گروه مرده خود و گنج پنهانی که در طول جنگ پشت سر گذاشته اند به جنگل باز می گردند. دلروی لیندو بازیگرانی را رهبری می‌کند که شامل جاناتان میجرز، کلارک پیترز، آیزیا ویتلاک جونیور، ژان رنو و چادویک بوزمن بزرگ فقید می‌شود.



دا ۵ خون | تریلر رسمی | نتفلیکس

تیک، تیک… بوم! (۲۰۲۱)

تیک، تیک... بوم!

۷۴%

۷٫۵/۱۰

pg-13

۱۲۱ متر

ژانر. دسته

درام، موسیقی

ستاره ها

اندرو گارفیلد، الکساندرا شیپ، رابین دو ژسوس

کارگردانی شده توسط

لین مانوئل میراندا

اندرو گارفیلد در نقش اجاره جاناتون لارسون نمایشنامه نویس در این فیلم نیمه اتوبیوگرافیک به کارگردانی لین مانوئل میراندا. این درام موزیکال، مبارزات لارسون را برای آوردن موزیکال راکی ​​که سال‌ها روی آن کار می‌کرد به صحنه می‌برد، در حالی که عشق، دوستی‌ها و فشارهای شخصی و حرفه‌ای را در شهر نیویورک دنبال می‌کرد.



تیک، تیک…بوم! | تریلر رسمی | نتفلیکس

عبور (۲۰۲۱)

گذراندن

۸۵%

۶٫۷/۱۰

۹۸ متر

ژانر. دسته

نمایش

ستاره ها

تسا تامپسون، روث نگا، اندرو هالند

کارگردانی شده توسط

ربکا هال

عنوان این درام سیاه و سفید که بر اساس رمان مشهور نلا لارسن در سال ۱۹۲۹ به همین نام ساخته شده است، اشاره ای به توانایی برخی از آمریکایی های آفریقایی تبار با پوست روشن برای سفید شدن است. این فیلم که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، داستان یک جفت دوست سابق دوران کودکی را به تصویر می‌کشد که توسط تسا تامپسون و روث نگا به تصویر کشیده شده‌اند. آندره هالند و الکساندر اسکارسگارد در این فیلم نقش‌های فرعی را ایفا می‌کنند که با توجه به مضامین قدرتمندش به زیبایی فیلمبرداری شده و به طرز شگفت‌آوری ظریف است.



محاکمه شیکاگو ۷ (۲۰۲۰)

محاکمه شیکاگو 7

۷۶%

۷٫۸/۱۰

r

۱۳۰ متر

ژانر. دسته

درام، تاریخ

ستاره ها

ادی ردمین، ساشا بارن کوهن، یحیی عبدالمتین دوم

کارگردانی شده توسط

آرون سورکین

آرون سورکین، بازیگر سرسخت هالیوود، بار دیگر با تفسیر تاول‌زده خود از محاکمه‌های کنوانسیون ملی دموکرات‌ها در سال ۱۹۶۹، جایی که هفت معترض ویتنام به جنایاتی فراتر از قصدشان متهم شدند، به این مناسبت برمی‌خیزد. در حالی که تظاهرات مسالمت آمیز تبدیل به تندخویی می شود، تعصب به شهادت و روایت های شاهدان عینی از آنچه در روز شورش ها روی داد تبدیل می شود. درام تاریخی پرهزینه سورکین با اجراهایی از ادی ردمین، ساشا بارن کوهن، الکس شارپ و جان کارول لینچ، این‌جا و آنجا آزاد می‌شود، اما نتیجه، بررسی طلسم‌کننده تاریخ آمریکاست.



محاکمه شیکاگو ۷ | تریلر رسمی | فیلم نتفلیکس

RRR (2022)

RRR

۸۳%

۸/۱۰

۱۸۷ متر

ژانر. دسته

اکشن، درام

ستاره ها

NT راما رائو جونیور، رام چاران، آلیا بات

کارگردانی شده توسط

اس اس راجامولی

گران‌ترین فیلم هندی که در زمان اکرانش ساخته شده است، این حماسه سه ساعته پر از اکشن، روایتی تخیلی از ماجراهای دو انقلابی واقعی در زمان پیش از تبدیل شدن به مبارزان مشهور آزادی را ارائه می‌دهد. مملو از مجموعه‌های فوق‌العاده، اکشن خیره‌کننده، اجراهای عالی، و بله، حتی برخی از موسیقی و سکانس‌های رقص فوق‌العاده، RRR یکی از موفق‌ترین فیلم‌هایی است که در سال‌های اخیر از هند بیرون آمده است و به سرعت به یکی از فیلم‌های مورد بحث در نتفلیکس تبدیل شده است.



توصیه های سردبیران







آیا به دنبال راهی آسان برای پیگیری چه چیزی بوده اید؟ جدید در نتفلیکس? اگر چنین است، شما خوش شانس هستید. هر هفته، آخرین فیلم‌های وارد شده در نتفلیکس و همچنین فیلم‌های امانت گرفته شده از استودیوهای دیگر را از نزدیک بررسی می‌کنیم تا لیست بهترین فیلم‌های خود را در حال حاضر در نتفلیکس به‌روزرسانی کنیم. در خلاصه ما در زیر چیزی برای طرفداران همه ژانرها وجود دارد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/best-movies-on-netflix/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *