۵G T-Mobile تقویت زیادی می کند که احتمالاً با آن روبرو خواهید شد

T-Mobile این هفته اعلام کرد که شبکه‌اش، عمدتاً در مناطق روستایی، به لطف فعال‌سازی طیفی که چند سال پیش خریداری کرده‌اند، تقویت زیادی خواهد داشت. برای بسیاری از مشتریان روستایی که تحت تأثیر این طیف جدید قرار می‌گیرند، این افزایش عملکرد قابل توجهی در شبکه T-Mo نشان می‌دهد.

در سال ۲۰۲۲، T-Mobile مقدار زیادی تغییر (۳۰۴ میلیون دلار) را در حراج ۱۰۸ FCC برای به دست آوردن بیش از ۷۰۰۰ مجوز استانی که در فضای طیف ۲٫۵ گیگاهرتز کار می کنند، خرج کرد. این همچنین به عنوان ۵G باند میانی شناخته می شود و از همه ۵G بهترین است، زیرا مناطق بزرگی را پوشش می دهد و می تواند بسیار سریع باشد. این اساساً از نوع ۵G T-Mobile است مورد استفاده قرار می گیرد تا به سرنخ عظیم ۵G خود برسد در ایالات متحده، که بیشتر آن را در قرارداد اسپرینت به دست آورد.

از آنجایی که این یک ارتقاء عظیم در سراسر شبکه آنهاست، نمی توانم به شما اطلاعات دقیقی بدهم که باید در کدام استان باشید. شاید بهبودها را مشاهده کنید زیرا “تقریباً هر شهرستان در سراسر ایالات متحده” بخشی از مجوز آنها بود. پوشش جدید باید حدود ۸۰ میلیون نفر را تحت تأثیر قرار دهد. البته، برای استفاده واقعی باید مشترک باشید.

T-Mobile گفت: این مجوزهای جدید تقریباً بلافاصله می توانند فعال شوند، به این معنی که مشتریان می توانند در عرض چند روز عملکرد بهتری را مشاهده کنند.

طیف جدید تحت نام تجاری Ultra Capacity 5G آنها قرار می‌گیرد، بنابراین اگر نشان‌واره اصلی ۵G خود را به «۵G UC» تغییر دهید، در شبکه ارتقا یافته هستید.

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که فوراً افزایش می‌یابد، به ما اطلاع دهید.

// تی موبایل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/08/t-mobile-ultra-capacity-5g-network-boost-auction-108/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *