۶ بهترین کیف کیندل پیپروایت در سال ۲۰۲۳


Kindle Paperwhite هر چیزی را که اکثر مردم می توانند از یک کتابخوان الکترونیکی بخواهند ارائه می دهد. مقرون به صرفه ترین Kindle ضد آب است که می توانید بخرید و عملکرد فوق العاده نرمی را ارائه می دهد. اما در حالی که بخشی از جذابیت Paperwhite طراحی فوق العاده نازک آن است، ساختار باریک آن باعث آسیب پذیری آن می شود. به همین دلیل است که ما بهترین قاب‌های Kindle Paperwhite را گردآوری کرده‌ایم تا از کتابخوان الکترونیکی شما محافظت کنیم.

مهم نیست که چگونه از Paperwhite خود استفاده می کنید، موردی وجود دارد که متناسب با سبک خواندن شما باشد. این قاب پایه Fintie دارای طرح های مختلف است و شامل یک پایه داخلی، دسته و حتی یک اسلات کارت برای متراکم کردن وسایل ضروری شما در حال حرکت است. برای چیزی که کمی سودمندتر است، یک کیس سپر ممکن است انتخاب بهتری باشد؛ این کم مشخصات، سبک وزن است و محافظت بادوام برای دستگاه شما ارائه می دهد.

در زیر، تعدادی از بهترین کیف‌های کیندل پیپر وایت را که اکنون در دسترس هستند، گردآوری کرده‌ایم، که اکثر آنها دارای یک جلد خواب هستند که می‌توانید مانند یک کتاب باز و بسته کنید. این لیست شامل انواع مختلفی برای هر خواننده است، چه محافظت، سادگی یا طراحی زیبا را در اولویت قرار دهید.

بهترین کیف های کیندل پیپر وایت

وقتی از طریق پیوندهای ما خرید می کنید، اینسایدر ممکن است کمیسیون وابسته به دست آورد. بیشتر بدانید

سوالات متداول

آیا برای کیندل پیپروایت خود به یک کیف نیاز دارم؟

Kindle Paperwhite انتخاب ما برای این است بهترین کیندل به لطف عملکرد سریع، ویژگی های مفید و طراحی ضد آب آن. اما حتی بهترین کتابخوان های الکترونیکی مستعد آسیب هستند. این بدنه نسبتاً بادوام دارد، اما قطعاً یک قاب برای محافظت از Kindle Paperwhite شما در برابر خط و خش مفید است. اگر کیندل خود را در طول رفت و آمد یا مسافرت به همراه داشته باشید، به ویژه باید روی آن سرمایه گذاری کنید.

ما را بررسی کنید بررسی Kindle Paperwhite برای جزئیات بیشتر در مورد ساخت، طراحی و عملکرد کتابخوان الکترونیکی.

آیا همه مدل های کیندل پیپر وایت از یک قاب با اندازه یکسان استفاده می کنند؟

Kindle Paperwhites نه تنها به قاب متفاوتی نسبت به سایر محصولات کیندل نیاز دارد، بلکه برای آخرین نسل به یک قاب خاص نیز نیاز دارد. همه توصیه‌های فوق برای نسل یازدهم Kindle Paperwhite است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. اگر نسخه شما نسخه ۲۰۱۸ یا قبل از آن است، باید آن را در جستجوی موردی خود مشخص کنید.

آیا به یک کیند کیندل پیپروایت با روکش نیاز دارم؟

اگر محافظت از Kindle شما اولویت اصلی شماست، بهتر است کیفی با روکش جلویی انتخاب کنید. اگرچه حجیم‌تر از گزینه‌های بدون آن است، اما دریچه اضافی از خراشیدگی صفحه‌نمایش شما در حالی که در کیف یا کوله‌پشتی هستید جلوگیری می‌کند – و معمولاً دارای ویژگی‌های اضافی مانند خواب خودکار یا پایه است.

هنگام خرید کیند کیندل پیپروایت به چه نکاتی توجه کنم؟

گزینه های زیادی برای جلب توجه شما هنگام خرید کیندل پیپر وایت وجود دارد، بنابراین باید اولویت های خود را هنگام انتخاب مورد مناسب برای خود در نظر بگیرید. در اینجا چند سوال وجود دارد که ارزش پرسیدن قبل از افزودن یک مورد به سبد خرید را دارد:

  • ضد آب است یا ضد آب؟
  • آیا حجیم است؟
  • آیا پوششی دارد که به طور خودکار کیندل را به خواب می برد؟
  • پایه یا دسته هم داره؟
  • در چه رنگ ها یا طرح هایی موجود است؟

شما می توانید لوگو و مجوز تحسین این داستان را خریداری کنید اینجا.

افشاگری: نوشته و تحقیق شده توسط بررسی های خودی تیم ما محصولات و خدماتی را که ممکن است برای شما جالب باشد برجسته می کنیم. اگر آنها را بخرید، ممکن است سهم کمی از درآمد حاصل از فروش را از شرکای خود دریافت کنیم. ممکن است محصولات را به صورت رایگان از تولید کنندگان برای آزمایش دریافت کنیم. این تصمیم ما را در مورد اینکه آیا محصولی مشخص شده یا توصیه نمی شود، هدایت نمی کند. ما مستقل از تیم تبلیغاتی خود کار می کنیم. ما از بازخورد شما استقبال می کنیم. به ما ایمیل بزنید reviews@businessinsider.com.

تبلیغات


منبع: https://www.businessinsider.com/guides/tech/best-kindle-paperwhite-case

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *