۶ تا از برندهای دارای بالاترین امتیاز روکش تخت کامیون

۶ تا از برندهای دارای بالاترین امتیاز روکش تخت کامیون

یکی از برندهای دارای بالاترین امتیاز روکش تخت کامیون TruXedo است که RealTruck مالک آن است. RealTruck با فروش انواع لوازم جانبی پس از فروش، از جمله چرخ، ضربه گیر، تخته، میله، و بله — روکش تخت کامیون، نامی برای خود دست و پا کرده است. در واقع، TruXedo تنها یکی از چندین مارک تخت کامیون است که متعلق به RealTruck است، که برخی از آنها به همان اندازه محبوب هستند.

علاوه بر روکش تخت کامیون، برند TruXedo برای محصولات دیگری نیز استفاده می شود که بیشتر آن ها مربوط به روکش های تونیو یا پشت وانت شما هستند و برای رانندگانی که استفاده می کنند مفید است. مدیران بار و دوست دارند پشت وسایل نقلیه خود را به خوبی سازماندهی کنند. لوازم جانبی TruXedo شامل کیت‌های گیره، چراغ‌های تخت کامیون، پاک‌کننده‌های تونیو، بارگیری‌کننده‌ها و راه‌حل‌های مختلف ذخیره‌سازی است.

البته، این پوشش‌های تنه است که TruXedo بیشتر به آن شهرت دارد. این برند روکش های مختلفی را برای مدل های مختلف کامیون ها از جمله تویوتا تاکوماس، فورد F-150s، Chevy Silverados و غیره ارائه می دهد. محصولات آن در محدوده وسیعی از قیمت ها، از کمتر از ۳۰۰ دلار تا بیش از ۱۱۰۰ دلار عرضه می شوند، احتمالاً به همین دلیل است که در بین رانندگان با هر بودجه ای محبوب است. تقریباً تمام جلدهای آن در آمازون و همچنین در وب سایت RealTruck رتبه بالایی دارند.

به عنوان مثال، الف رول آپ نرم TruXedo TruXport برای F-150 که ۳۳۰٫۳۲ دلار قیمت دارد، امتیاز کلی ۴٫۶ از پنج ستاره کاربر بر اساس رتبه‌بندی بیش از ۲۱۰۰ مشتری دارد. به همین ترتیب، الف رول آپ نرم TruXedo Lo Pro برای Dodge Ram میانگین امتیاز ۴٫۷ از ۵ بر اساس بیش از ۲۲۰۰ رتبه بندی مشتری و قیمت ۴۹۰٫۷۴ دلار است. TruXedo اکثراً روکش‌های رول‌آپ تونیو نرم می‌سازد – اگر به دنبال محصولات سه تایی یا بادوام‌تر هستید، ممکن است بخواهید مارک دیگری را امتحان کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1483530/highest-rated-truck-bed-cover-brands/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *