۶ تا از بهترین دستگاه‌های GPS موبایلی که برای ماجراجویی کمپینگ بعدی شما مورد بررسی قرار گرفته‌اند

۶ تا از بهترین دستگاه‌های GPS موبایلی که برای ماجراجویی کمپینگ بعدی شما مورد بررسی قرار گرفته‌اند

اگر در ماجراجویی ها پوشیدنی ها را ترجیح می دهید یا می خواهید دستگاه GPS شما نقش یک دستگاه تناسب اندام را نیز بازی کند، گروه کر Vertix 2 ممکن است به شما علاقه مند باشد VERTIX 2 دارای یک ویژگی نقشه برداری آفلاین جهانی است که به شما امکان می دهد به راحتی در هر زمینی حرکت کنید.

این ساعت سه حالت را برای انتخاب ارائه می دهد. حالت افقی، توپو و ترکیبی. پس از انتخاب یک حالت، می توانید نقشه Topo مورد نظر خود را بر اساس منطقه به صورت رایگان از وب سایت COROS دانلود کنید. پیمایش این نقشه ها آسان است، زیرا می توانید با شماره گیری دیجیتالی نقشه را بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید یا با صفحه نمایش لمسی ۱٫۴ اینچی نقشه را بکشید.

همچنین توانایی برقراری ارتباط با هر پنج سیستم اصلی ماهواره ای (GPS، GLONASS، Galileo، QZSS و Beidou) را به طور همزمان دارد.

یکی از قابل توجه ترین ویژگی ها به گفته کاربران و کارشناسان زمان باتری است که در حالت استاندارد کامل GPS تا ۱۴۰ ساعت و در استفاده معمولی ۶۰ روز می باشد. این محصول برای مقاومت در برابر دماهای شدید ساخته شده است و حتی تا عمق ۱۰۰ متری در برابر آب نیز مقاوم است تا بتوانید آن را در هر مکانی با خود ببرید.

همچنین دارای ویژگی های اضافی است که می تواند ضربان قلب، تغییرات ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب و موارد دیگر را اندازه گیری کند. Vertix 2 فراتر از عملکردهای GPS خود، معیارهای سلامتی مانند ضربان قلب، تغییرات ضربان قلب، اکسیژن خون و کیفیت خواب را کنترل می کند. علاوه بر این، ویژگی‌های کاربردی مانند پخش موسیقی، کنترل دوربین اکشن Insta360 و دریافت اعلان‌های گوشی هوشمند را ارائه می‌دهد.

می توانید آن را در پیدا کنید آمازون برای ۷۰۰ دلار


منبع: https://www.slashgear.com/1474301/highest-reviewed-moblie-gps-devices/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *