۶ تا از بهترین گزینه‌های ذخیره‌سازی ابزار DeWalt که باعث خرابی بانک نمی‌شوند

۶ تا از بهترین گزینه‌های ذخیره‌سازی ابزار DeWalt که باعث خرابی بانک نمی‌شوند

همانطور که یک جعبه ابزار ضخیم می تواند برای حمل ابزار خوب باشد، همیشه گزینه ایده آل نیست. بسته به اولویت‌ها و محدودیت‌های فضایی شما، ممکن است چیزی بخواهید که شکل کمی ثابت‌تر داشته باشد و همچنان به اندازه کافی سخت باشد تا ابزارها را حمل کند و در عین حال به اندازه کافی انعطاف‌پذیر باشد تا بتواند محدودیت‌های سخت‌تری را تحمل کند. در جایی که جعبه ابزار کوتاه می شود، کیسه های ابزار می توانند افزایش پیدا کنند.

کیف ابزار ۲۲ اینچی DeWalt دارای اندازه و ابعادی مشابه جعبه ابزار مدولار آن است، اما سطوح سخت را با پارچه انعطاف پذیر ۱۶۸۰D معاوضه می کند. این پارچه به طور طبیعی انعطاف پذیر، دافع کثیفی است و دارای پایه ضد آب تزریقی برای محافظت بیشتر است. این کیف دارای بیش از ۵۰ جیب، حلقه‌ها، طناب‌های بانجی برای نگهداری و محکم کردن ابزارها و موارد مختلف، و بند و دسته‌های شانه‌ای برای کاهش فشار کاربر است. مانند جعبه ابزار، کیسه نیز بخشی از سیستم TOUGH SYSTEM است، بنابراین قسمت پایین آن می تواند روی یک پشته موجود بچسبد.

کیف ابزار TOUGHSYSTEM در اینجا موجود است انبار خانه به قیمت ۹۹ دلار، با امتیاز ۴٫۶ از پنج کاربر. کاربران از جیب‌های فراوان و مکان‌های ذخیره‌سازی اطراف کیف، به‌علاوه پشتیبانی از TOUGHSYSTEM، لذت می‌برند که آن را به یک مکان ذخیره‌سازی یک مرحله‌ای خوب تبدیل می‌کند. یکی از کاربران گفت که این کیف برای تکنسین‌های موبایل عالی است، زیرا در تمام طول روز با ابزارهای تیز در کامیون کارشان می‌چرخد و سایش قابل توجهی را تجربه نمی‌کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1474740/best-dewalt-tool-storage-options-wont-break-bank/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *