۶ ترفند جیمیل که باید برای سال جدید انجام دهید

۶ ترفند جیمیل که باید برای سال جدید انجام دهید

در این عصر و عصر، به احتمال زیاد برای ایمیل های تبلیغاتی بدون معنی ثبت نام کرده اید. هر بار که یک حساب کاربری در یک وب سایت شخص ثالث ایجاد می کنید، اگر توجه نکنید، ممکن است به طور همزمان با دریافت پیام های بعدی از شرکت موافقت کنید. اگر یک پلت فرم خرید آنلاین یا شرکتی است که چیزی را می فروشد، احتمالاً بیشتر از آنچه ترجیح می دهید ایمیل دریافت خواهید کرد.

به دریافت پیام های ایمیل آینده را متوقف کنید از یک شرکت خاص، می توانید به سادگی از لیست پستی لغو اشتراک کنید. اگر از طریق آیفون به جی‌میل دسترسی دارید، ایمیل‌های بازاریابی باید یک دکمه لغو اشتراک در کنار ایمیل فرستنده هنگام باز کردن پیام داشته باشند. در گوشی اندرویدی، باید ایمیل را باز کنید و روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید تا لغو اشتراک را بزنید.

در رایانه، دقیقاً مانند آیفون، باید پیوند لغو اشتراک را درست در کنار آدرس ایمیل فرستنده ببینید. در غیر این صورت، اکثر ایمیل‌های بازاریابی دارای یک پیوند لغو اشتراک هستند که در انتهای متن پیام پنهان شده است، گاهی اوقات با حروف ریز یا با فونت کوچک یا رنگ قلم ظاهر می‌شود که به راحتی از دست می‌رود.


منبع: https://www.slashgear.com/1480842/gmail-tricks-you-need-to-do-for-new-year/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *