۶ وسیله نقلیه الکتریکی که خرید آنها بسیار ارزان تر از آنچه به نظر می رسد است

۶ وسیله نقلیه الکتریکی که خرید آنها بسیار ارزان تر از آنچه به نظر می رسد است

هیوندای Ioniq را در سال ۲۰۱۶ در نسخه های هیبریدی، پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی معرفی کرد و در سال ۲۰۲۱ Ioniq 5 را دنبال کرد. Ioniq 6 در سال ۲۰۲۳ عرضه شد و درست مانند مدلی که جایگزین آن شد خودروی الکتریکی خودرو و راننده سال جایزه به گفته جو لوریو از C&D، این به دلیل استایل Ioniq بود. او نوشت: «فقط به آن نگاه کنید، ما در مورد Ioniq 5 زمانی که برنده شد گفتیم و می‌توانیم همین کار را برای Ioniq 6 انجام دهیم.

Ioniq 2024 از ۴۲۴۵۰ دلار شروع می شود. اعتبارات مالیاتی ایالتی بسته به محل زندگی شما می تواند کمتر از ۴۰۰۰۰ دلار باشد. شما می توانید بین مدل های RWD و دو موتوره AWD در تریم S، SEL یا نامحدود یکی را انتخاب کنید. هیوندای دو گزینه باتری مختلف را در Ioniq 6 ارائه می‌کند که بزرگ‌تر آن‌ها تا ۳۶۱ مایل برد را در مدل‌های SE ارائه می‌کند.

هنگامی که وارد شوید، با یک فضای داخلی پذیرایی خواهید شد ماشین و راننده می گوید که “زیبایی شناسی مدرن و مینیمالیستی مشابه Ioniq 5 دارد.” از ویژگی‌های با تکنولوژی بالا می‌توان به خوشه ابزار دیجیتال ۱۲٫۳ اینچی و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی جداگانه ۱۲٫۳ اینچی با اتصال Apple CarPlay و Android Auto اشاره کرد.

Ioniq 6 همچنین دارای سیستم تشخیص عابر پیاده با ترمز خودکار، حفظ بین خطوط و سیستم‌های کروز کنترل تطبیقی ​​است. مانند سایر خودروهایی که هیوندای به فروش می رساند، تحت پوشش ۱۰ سال گارانتی ۱۰۰۰۰۰ مایلی برای پیشرانه (که برای خودروهای برقی شامل بسته باتری نیز می شود) است.


منبع: https://www.slashgear.com/1483418/electric-vehicles-cheaper-than-they-look/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *