۶ کاری که احتمالاً نمی دانستید که می توانید با Canva انجام دهید

۶ کاری که احتمالاً نمی دانستید که می توانید با Canva انجام دهید

هنگام کار بر روی طرحی که به محتوای چند زبانه نیاز دارد، معمولاً به آن تکیه می کنید برنامه های ترجمه یا وب سایت هایی مانند Google Translate و ChatGPT برای ترجمه متن شما. با این حال، Canva در واقع جایگزین راحت تری را با ابزار مترجم داخلی خود ارائه می دهد. برنامه Translate از بیش از ۱۰۰ زبان پشتیبانی می کند، از جمله زبان های رایج مانند اسپانیایی، فرانسوی، و عربی، و زبان های منطقه ای مانند Bhojpuri و Cebuano. یکی از مزایای بزرگ استفاده از این ویژگی این است که سبک قلم، اندازه و سایر عناصر اصلی متن شما را دست نخورده نگه می‌دارد، بنابراین نگران به هم ریختن طراحی خود نخواهید بود. در اینجا نحوه دسترسی و استفاده از این ابزار در Canva آمده است:

  1. طرحی را که می خواهید ترجمه کنید در Canva باز کنید.
  2. در پنل سمت چپ، روی Apps کلیک کنید.
  3. در قسمت More from Canva، Translate را انتخاب کنید. یا در نوار جستجو عبارت “translate” را تایپ کنید و روی اولین نتیجه کلیک کنید.
  4. زبانی را که می خواهید به آن ترجمه کنید انتخاب کنید.
  5. (اختیاری) به طور پیش فرض، Canva به طور خودکار زبان مورد استفاده در طراحی شما را تشخیص می دهد. برای تغییر آن، روی ویرایش در کنار «تشخیص خودکار زبان فعلی» کلیک کنید. سپس زبان فعلی خود را انتخاب کنید.
  6. انتخاب کنید که آیا کل صفحه ترجمه شود یا فقط یک متن خاص.
  7. اگر طرح شما دارای چندین صفحه است، انتخاب کنید که کدام صفحات می خواهید ترجمه را اعمال کنید.
  8. پس از آماده شدن، روی Translate کلیک کنید.

پس از چند لحظه باید محتوای ترجمه شده خود را روی طرح خود مشاهده کنید. با این حال، محدودیت‌هایی برای استفاده از Translate وجود دارد. برای کاربران حساب رایگان، سقف حداکثر ۵۰ صفحه وجود دارد. برای کسانی که اشتراک دارند، محدودیت ۵۰۰ صفحه در هر ماه تعیین شده است.


منبع: https://www.slashgear.com/1487334/things-you-probably-didnt-realize-you-can-do-with-canva/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *