۶ کامارو که به سینما راه یافتند

۶ کامارو که به سینما راه یافتند

در حالی که سایر کاماروهای موجود در این لیست ممکن است نشان دهنده قدرت، اکشن و سر و صدای خشن تر باشند، از قضا، یکی در کمدی تاریک ۱۹۸۵ “Better Off Dead” نشان دهنده امید، رشد و بسیاری از احساس سالم و خوب است که ممکن است بگویید بی خاصیت است. یک ماشین عضلانی

کامارو SS 350 مدل ’۶۷ یک ماشین شیک ۲۹۵ اسب بخاری است که می تواند صفر تا ۶۰ را در ۷٫۸ ثانیه انجام دهد. البته ماشین تاثیرگذاری است، اما مانند شخصیت اصلی فیلم، لین، در وضعیت بدی قرار دارد. هر دو لین و ماشین به نظر “بهتر است مرده باشند.” دوست دختر شخصیت اصلی او را ترک کرده بود و خود کامارو در ابتدای فیلم نیز به ظاهر رها شده و مرده رها شده است. این فیلم تمام تلاش های ناموفق اما تاریک خنده دار او برای خودکشی را دنبال می کند.

پس از اینکه لین با یک دانشجوی فرانسوی به نام مونیک ملاقات می کند که پیشنهاد تعمیر کامارو را می دهد، هر دو با هم روی آن کار می کنند. همانطور که ماشین بهتر می شود، لین نیز بهتر می شود، تا زمانی که هم ماشین و هم پسر به بهترین نسخه خودشان تبدیل شوند. کامارو به ماشینی قدرتمند تبدیل می‌شود که به عنوان پلتفرمی برای کشف ارزش خود لین عمل می‌کند و ابزارهایی را که برای پیشرفت در زندگی با اعتماد به نفس نیاز دارد در اختیار او قرار می‌دهد.


منبع: https://www.slashgear.com/1478900/camaros-in-movies-and-cinema/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *