۶۰۰ کارمند Activision QA تا به امروز به بزرگترین اتحادیه بازی تبدیل شده اند

۶۰۰ کارگر تضمین کیفیت Activision Blizzard (QA) به اتحادیه رای دادند.

همانطور که توسط چند ضلعی، صدها آزمایش کننده QA به اتحاد با کارگران ارتباطات آمریکا (CWA) برای تشکیل Activision Quality Assurance United – CWA رأی دادند. از ۳۹۸ رای ارائه شده، تنها ۸ رای به عدم تشکیل اتحادیه رای دادند.

مایکروسافت – که سال گذشته Activision Blizzard را برای آن خریداری کرد ۶۹ میلیارد دلار – داوطلبانه با به رسمیت شناختن اتحادیه موافقت کرد و آن را به بزرگترین اتحادیه بازی در ایالات متحده تبدیل کرد.


۶۰۰ کارمند Activision QA تا به امروز به بزرگترین اتحادیه بازی تبدیل شده اندپخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟

کارا فانون، تستر اکتیویژن و عضو کمیته سازماندهی، توضیح داد: «چیزی که ما پیرامون آن سازماندهی کردیم این است که در این صنعت، QA و خدمات به مشتریان کم‌درآمدترین مشاغل هستند و معمولاً در صنعت یا مشتریان به آنها بدبین می‌شوند.

“برای مردم آسان است که به QA بگویند، “اوه، من یک اشکال پیدا کردم”، حتی با وجود اینکه ما ده ها هزار اشکال را ثبت کردیم. پس چرا QA است. [unionising]، بر خلاف سایر افراد در صنعت؟ ما در حال حاضر ضعیف‌ترین محافظ‌ها را داریم و می‌خواهیم مطمئن شویم که قوی هستیم تا کارمان به همین شکل پیش برود – ما می‌خواهیم از این بازی‌ها حمایت کنیم و واقعا سخت روی آنها کار کنیم.”

فانون این را تایید کرد کمپین اتحادیه Raven Software با مقاومت روبرو شدمایکروسافت در سال ۲۰۲۲ گامی غیرمعمول برای امضای قرارداد بی‌طرفی کارگری با CWA برداشت، به این معنی که تلاش‌های این بار این بار با «تاکتیک‌های شکست اتحادیه‌ها» تضعیف نشدند.

فانون گفت: “اکنون تحت مایکروسافت با قرارداد بی طرفی که آنها با CWA امضا کردند، این کار بسیار آسان تر است.” مایکروسافت مطمئن شد که همه مدیران در مورد بی طرفی آموزش دیده اند. ما می دانستیم که اگر با شکست اتحادیه ها مواجه شویم، می توانیم آن را مطرح کنیم تا به آن رسیدگی شود.”

فانون افزود: “خوشحال است که بدانیم همه در مورد این موضوع خواهند شنید و مردم می توانند برای تشکیل اتحادیه های خود الهام بگیرند.” “من به یک کنفرانس رفتم و افرادی بودند که بخشی از استارباکس کارگران یونایتد بودند. آنها صحبت می کردند و من بسیار الهام گرفته بودم. و سپس متوجه شدم، ممکن است مردم در مورد کاری که ما انجام می دهیم چنین احساسی داشته باشند. اینطور نیست. واقعاً از دیدنی بودن آن لذت بردم. اما حضور در آن احساس بسیار خوبی دارد.”

بیشتر و بیشتر توسعه دهندگان آمریکایی در حال حرکت به سمت اتحادیه در مواجهه با اخراج ها و تعطیلی های شدید در سراسر صنعت هستند، اخیراً. Deviation Games که درهای خود را در اوایل این هفته بسته بود.

تعداد اخراج ها در سال ۲۰۲۴ در کل صنعت بازی ها تاکنون بیش از ۷۵۰۰ نفر برآورد شده است. تعداد کل اخراج در سال ۲۰۲۳ تخمین زده می شود که حدود ۱۰۵۰۰ باشد. کریس درینگ، رئیس GamesIndustry.biz، اخیرا کاوش کرده است چرا تعداد زیادی اخراج در صنعت بازی های ویدیویی وجود دارد؟ همین الان.

Dring می نویسد: “صنعت بازی های ویدیویی با اولین بحران بزرگ خود در ۴۰ سال گذشته مواجه است. این یک وضعیت بی سابقه و وحشیانه است. اما اگر چیزی وجود داشته باشد که من را امیدوار کند، این خود بازی ها هستند.”

“در طول سال گذشته، شاهد عرضه بازی‌های ویدیویی شگفت‌انگیز بوده‌ایم. کیفیت چیزی که توسعه‌دهندگان می‌سازند هرگز بهتر از این نبوده است. و گیمرها آنها را به میلیون‌ها دلار می‌خرند. از یک گیمر بپرسید که آیا صنعت در بحران است یا خیر، بدون شک در پیشنهاد صرف سردرگم به نظر می‌رسم. پایه‌های این صنعت قوی است و دوباره باز خواهد گشت.»


منبع: https://www.eurogamer.net/600-activision-qa-staff-have-become-gamings-biggest-union-to-date?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *