۷ بهترین فیلم کریسمس برای پخش در طاووس

آماده شدن برای فصل کریسمس را با وارد شدن به روحیه تعطیلات با یک فیلم شروع کنید. فیلم‌های کریسمس ژانرهای مختلفی را شامل می‌شوند، از کمدی‌های رمانتیک و کلاسیک خانوادگی گرفته تا فیلم‌های اصلی ترسناک و فیلم‌های انیمیشن. برخی از بهترین فیلم های کریسمس را می توان در سرویس های محبوب مانند نتفلیکس، دیزنی +و حداکثر.

یکی از سرویس های پخش جریانی که انتخاب فیلم های کریسمس را افزایش داده است طاووس. به دلیل معامله با Hallmark، Peacock خانه برخی از آنها است بهترین فیلم های کریسمس از کانال Hallmark. Peacock همچنین فیلم هایی از یونیورسال را حمل می کند، بنابراین چندین فیلم شناخته شده برای جفت شدن با رام کام هالمارک وجود دارد. در زیر، ما هفت بهترین فیلم کریسمس را در مورد طاووس انتخاب کردیم جن و چطوری گرنیچ کریسمس را دزدید.

جن (۲۰۲۳)

طاووس

ریچارد کورتیس یکی از برجسته ترین فیلمنامه نویسان کمدی رمانتیک در ۳۰ سال گذشته است. چهار عروسی و یک تشییع جنازه، تپه ناتتینگ، خاطرات بریجیت جونز، عشق در واقع، درباره زمانو دیروز همه توسط کورتیس نوشته شده است. بیست سال بعد عشق در واقعکرتیس ژانر کمدی کریسمس را با جنیکی از بهترین فیلم های جدید برای پخش.

برنارد معتاد به کار (پاپا اسیدو) کنترل زندگی خود را از دست می دهد. برنارد روز تولد دخترش را فراموش کرد و به این ترتیب همسرش جولی (دنی بنتون) پیشنهاد جدایی آزمایشی را داد. بدتر از این که برنارد از کارش اخراج می شود. برنارد به کمک نیاز دارد. فلورا، یک جن جادویی که برنارد پس از کشف جعبه جواهرات آزاد می کند، وارد شوید. فلورای پرانرژی و احمق به برنارد کمک می‌کند تا خانواده‌اش را به دست آورد و به او آرزوهایی برای اصلاح زندگی‌اش می‌دهد. در فکر جن مانند علاءالدین با یک پیچ و تاب کریسمس، همانطور که برنارد به آرامی متوجه می شود که جادو به مشکلات او کمک نمی کند مگر اینکه در درون خود تغییر کند.

جریان جن روی طاووس

کریسمس در رم (۲۰۱۹)

کانال هالمارک

چه کسی ایتالیا را در تعطیلات دوست ندارد؟ یکی از ملکه های هالمارک، لیسی چابرت، به طور غیرمنتظره ای عشق را در شهر ابدی در هالمارک پیدا می کند. کریسمس در رم. آنجلا دی لوکا (چابرت) یک راهنمای تور آمریکایی شاد در رم است که دوست دارد شگفتی های شهر باستانی را به گردشگران نشان دهد. با این حال، جاه طلبی آنجلا باعث اخراج او می شود. بدون شغل، آنجلا با الیور مارتین (سام پیج)، تاجر نیویورکی که کار می کند تا با یک شرکت سرامیک گران قیمت در رم معامله کند، برخورد می کند.

از آنجا که آنجلا شهر را در داخل و خارج می شناسد، الیور او را به عنوان راهنمای تور خود استخدام می کند. در عوض، الیور به آنجلا کمک می کند تا یک طرح تجاری برای راه اندازی شرکت تور خود ایجاد کند. زیبایی و جذابیت رم بر الیور پیروز می شود. با این حال، الیور یک چیز می خواهد: آنجلا. آیا یک مدیر اجرایی و یک راهنمای تور کوچک می توانند علیرغم پیشینه های متفاوتشان، عشق را به انجام برسانند؟

جریان کریسمس در رم روی طاووس

کرامپوس (۲۰۱۵)

تصاویر جهانی

لازم نیست هر فیلم کریسمس شاد و شاد باشد. برای آن دسته از تماشاگران شجاع سینما که به دنبال چیزی ترسناک در تعطیلات هستند، بررسی کنید کرامپوسکمدی ترسناک ۲۰۱۵ در مورد هیولای شاخدار که کودکان شیطان و کسانی را که روحیه کریسمس را از دست می دهند وحشت می کند.

چند روز مانده به کریسمس، خانواده انگل به هم ریخته است. اختلال عملکرد به اوج خود رسیده است و باعث می شود که کوچکترین پسر، مکس (امجی آنتونی)، خانواده و کریسمس خود را محکوم کند. هنگامی که او نامه ای به بابانوئل را پاره می کند، مکس ناخودآگاه کرامپوس، یک هیولای شیطانی را که محله را ویران می کند، احضار می کند. برای جلوگیری از فاجعه، خانواده انگل باید با هم متحد شوند و اگر می خواهند زنده بمانند، با کرامپوس مقابله کنند.

جریان کرامپوس روی طاووس

برای تعطیلات (۲۰۱۲)

کانال هالمارک

راب مارینو (جوی لارنس) و جولی گرین (امیلی همپشایر از نهر شیت) همین مشکل را دارند: آنها برای تعطیلات به دیگری مهم نیاز دارند. راب اخیراً از دوست دخترش جدا شد که با خانواده کاتولیک ایتالیایی او خوشایند نیست. جولی که او نیز مجرد است، از مادر یهودی‌اش (ماریلو هنر) می‌خواهد که او را با دوست پسرهای قدیمی‌اش کنار بگذارد تا بتواند در تعطیلات با او همراهی کند. راب و جولی پس از پاسخ دادن به آگهی او به دنبال فرد جعلی جعلی برای حضور در رویدادهای تعطیلات، ملاقات می کنند.

راب و جولی به دلیل خانواده‌های زورگوی خود، نمی‌توانند با این رابطه‌ی ساختگی از سر راه بروند. آنها باید این رابطه را با نزدیک شدن به کریسمس و هانوکا واقعی جلوه دهند. در یک نقطه، بازیگری متوقف می شود و احساسات واقعی می شوند. آیا این عشق است یا مسخره است؟

جریان برای تعطیلات روی طاووس

کریسمس خالی از سکنه کاسپر (۲۰۰۰)

ویدیوی خانگی یونیورسال استودیو

حتی ارواح کریسمس را جشن می گیرند، درست است؟ کاسپر روح دوست (برندون رایان بارت) در فیلم انیمیشن خانوادگی در فصل تعطیلات با یک معضل بزرگ روبرو می شود. کریسمس خالی از سکنه کاسپر. کیبوش (کالین مرداک)، حاکم همه ارواح، اعلام می‌کند که کاسپر نتوانسته سهمیه ترساندن سالانه‌اش را برآورده کند. کاسپر باید قبل از شب کریسمس کسی را بترساند، در غیر این صورت به سرزمین ارواح بایر معروف به “تاریکی” فرستاده می شود. اگر کاسپر نتواند کسی را بترساند، سه عموی کاسپر به او خواهند پیوست.

چهار روح به کریس فرستاده می شوند، شهر کوچکی که کریسمس یک دین است. کاسپر وقتی با دختری شاد به نام هالی جولیمور (تگان ماس) آشنا می شود، از ماموریت خود دور می شود. در همین حین، عموها با پسر عموی شبیه کاسپر به نام اسپوکی (ساموئل وینسنت) تماس می گیرند تا وظایف ترساندن را انجام دهد. کاسپر باید انتخاب سختی داشته باشد: کریسمس را با ترس هایش خراب کند یا تعطیلات را نجات دهد و با تبعید روبرو شود.

جریان کریسمس خالی از سکنه کاسپر روی طاووس

Boyfriends of Christmas Past (2021)

کانال هالمارک

کانال Hallmark چرخش عاشقانه تعطیلات خود را به راه انداخته است چارلز دیکنز سرود کریسمس که در دوست پسرهای گذشته کریسمس. لورن کیم (کاترین هائنا کیم) یک مدیر بازاریابی است که آماده می شود کریسمس را با پدر و نامادری مطلقه اش بگذراند. لورن از بهترین دوستش، نیت (ریموند آبلک) دعوت می کند تا کریسمس را با او بگذراند، زیرا هر دوی آنها افراد مهمی ندارند.

یک هفته قبل از کریسمس، لورن توسط روح اولین دوست پسرش، تایلر میرسکی (جردن کرونیس) نوجوان ملاقات می‌کند. تایلر به لورن می گوید که در هفته آینده سه دوست پسر سابق او را ملاقات خواهند کرد. این دوست پسرهای سابق به لورن نشان می‌دهند که در روابط قبلی‌اش چه اشتباهی رخ داده است و به یک مورد ثابت در همه این‌ها اشاره می‌کنند: نیت. اگر لورن راه خود را تغییر ندهد، نیت را برای همیشه از دست خواهد داد.

جریان دوست پسرهای گذشته کریسمس روی طاووس

چگونه گرینچ کریسمس را دزدید (۲۰۰۰)

تصاویر جهانی

چه کسی بهتر است در نسخه لایو اکشن بازی کند چطوری گرنیچ کریسمس را دزدید از جیم کری، یکی از با استعدادترین کمدین های نسل خود؟ اقتباس ران هاوارد از کتاب کلاسیک کودکان دکتر سوس در سال ۲۰۰۰ با نقش کری در نقش گرینچ، موجودی سبزرنگ و بد دهان که در غاری در کوه کرامپیت مشرف به شهر هوویل زندگی می کند، جان گرفت. گرینچ از خوشبختی متنفر است، اما کریسمس را بیشتر تحقیر می کند. امسال، گرینچ مصمم است که روحیه تعطیلات را برای شهروندان Whoville خراب کند.

گرینچ در لباس بابا نوئل، قصد دارد هر هدیه، زیور آلات و تزئینات را در هوویل بدزدد تا مردم شهر چیزی برای بزرگداشت کریسمس نداشته باشند. درست مانند او در کتاب، سیندی لو هو (تیلور مامسن) به گرینچ کمک می کند تا معنای واقعی کریسمس را درک کند، درسی که همه ما باید در طول تعطیلات به خاطر بسپاریم.

جریان چطوری گرنیچ کریسمس را دزدید در Peacock از ۲۰ دسامبر شروع می شود.

توصیه های سردبیران







ریچارد کورتیس یکی از برجسته ترین فیلمنامه نویسان کمدی رمانتیک در ۳۰ سال گذشته است. چهار عروسی و یک تشییع جنازه، تپه ناتتینگ، خاطرات بریجیت جونز، عشق در واقع، درباره زمانو دیروز همه توسط کورتیس نوشته شده است. بیست سال بعد عشق در واقعکرتیس ژانر کمدی کریسمس را با جنیکی از بهترین فیلم های جدید برای پخش.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/best-christmas-movies-to-stream-on-peacock-december-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *