۷ فیلم و برنامه تلویزیونی جدید برای پخش در نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و موارد دیگر در این آخر هفته (۳ نوامبر)

۷ فیلم و برنامه تلویزیونی جدید برای پخش در نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و موارد دیگر در این آخر هفته (۳ نوامبر)

هالووین برای یک سال دیگر آمده و رفته است، بنابراین تعجبی ندارد که استریمرها گرد و غبار را از تار عنکبوت می‌برند و مجموعه‌ای متنوع‌تر از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی جدید را برای لذت بردن از این آخر هفته ارائه می‌کنند.

این بدان معنا نیست که چند روز آینده کاملاً عاری از هراس است. سریال جدید نتفلیکس جنگ جهانی دوم، تمام نوری که نمی توانیم ببینیمسهم خود را از درام وحشتناک دارد، در حالی که Hulu یک سرگرمی در ونیزe بر یک قتل معمولی وحشتناک آگاتا کریستی تمرکز دارد. ویدئوهای پرایم شکست ناپذیر همچنین برای اکشن های ابرقهرمانی با رتبه X بیشتر بازمی گردد.

در زیر، بهترین فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی جدید را برای پخش در اختیار ما قرار می‌دهید نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و بیشتر این آخر هفته

تمام نوری که نمی توانیم ببینیم (Netflix)

یک سال کامل پس از تاریخ نمایش اولیه برنامه ریزی شده خود، تمام نوری که نمی توانیم ببینیم اکنون در نتفلیکس پخش می شود.

این اقتباس چهار قسمتی از رمان برنده جایزه پولیتزر آنتونی دوئر در جنگ جهانی دوم درباره یک نوجوان فرانسوی نابینا (آریا میا لوبرتی) است که مسیرش با یک سرباز جوان آلمانی (لوئیس هافمن) در فرانسه تحت اشغال نازی ها برخورد می کند. این سریال داستان این زوج را در چندین دهه دنبال می‌کند و بازیگران مختلفی در سرتاسر آن ظاهر می‌شوند.

با وجود تیم سازنده محترم (شان لوی و استیون نایت) و بازیگران پر ستاره (مارک روفالو، هیو لوری و غیره)، تمام نوری که نمی توانیم ببینیم تاکنون چندان مورد استقبال منتقدان قرار نگرفته است. با این اوصاف، کیفیت مطالب منبع سریال نشان می‌دهد که هنوز هم می‌تواند در میان آن‌ها قرار گیرد بهترین نمایش های نتفلیکس از سال.

اکنون برای پخش در نتفلیکس در دسترس است.

ماجراجویی در ونیز (هولو)

کنت برانا در نقش هرکول پوآرو کارآگاه بلژیکی سبیلی بازمی گردد یک سرگرمی در ونیزسومین اقتباس بازیگر و کارگردان از یک معمای آگاتا کریستی (پس از قتل در قطار سریع السیر شرق و مرگ بر رود نیل).

بر اساس کریستیز مهمانی هالووین رمان، آخرین ویژگی برانا، پوآرو را یک بار دیگر مجبور می‌کند تا پرونده یک زن جوان کشته شده را حل کند، این بار در یک جلسه وهم‌آور در ونیز پس از جنگ جهانی دوم (او مطمئناً می‌داند کجا باید مشکل پیدا کند).

میشل یو، جیمی دورنان، تینا فی و کلی ریلی در کنار برانا در یک سرگرمی در ونیز ، که اکنون برای پخش در Hulu در دسترس است. تماشاگران بریتانیایی باید چند هفته دیگر منتظر بمانند تا این فیلم در دیزنی پلاس پخش شود.

اکنون برای پخش در Hulu در دسترس است.

فصل ۲ شکست ناپذیر (ویدیو اصلی)

سریال ابرقهرمانی پر از خون پرایم ویدیو، شکست ناپذیراین آخر هفته برای فصل دوم مورد انتظارش بازمی گردد.

اپیزودهای جدید مارک گریسون (استیون یون) و مادرش دبی (ساندرا اوه) را در تلاش برای ادامه دادن پس از وقایع شکست ناپذیرفینال فصل ۱ (که ما در اینجا به نفع تازه واردان آن را خراب نمی کنیم). گریسون به این احتمال فکر می‌کند که می‌تواند مانند پدرش، مرد قدرتمند Omni-Man، به طرز وحشیانه‌ای اقتدارگرا شود، در حالی که ابرقهرمان عنوان‌دار باید از انبوهی از تهدیدات جدید نیز جلوگیری کند.

شکست ناپذیر فصل ۲ در دو بخش منتشر می شود – ما را بخوانید مصاحبه با یکی از مجریان برنامه Simon Racioppa برای یافتن دلیل – و قصد پرایم ویدیو از سریال (که در حال حاضر یکی از بهترین نمایش های Prime Video) است به مولتی‌جهانی جسورانه‌تر و «پایه‌دارتر» از Marvel و DC بسازید. به عبارت دیگر، شکست ناپذیر می تواند (و باید) وسواس ابرقهرمانی بعدی شما باشد، اگر قبلاً اینطور نبوده است.

اکنون برای پخش در Prime Video در دسترس است.

سامورایی چشم آبی (نتفلیکس)

پایبند به موضوع نمایش های متحرک سنگین، سامورایی چشم آبی پخش در نتفلیکس این آخر هفته آغاز می شود.

این مجموعه هشت قسمتی – که از دو نویسنده زن و شوهر مایکل گرین و امبر نویزومی تهیه شده است – یک جنگجوی جوان را دنبال می کند که در تلاشی خونین برای انتقام در ژاپن دوره ادو است. مایا ارسکین، کنت برانا، استفانی هسو، برندا سانگ و جورج تاکی از جمله صداپیشگان این سریال هستند.

همین بس که منتقدان دوست داشتند سامورایی چشم آبی. این سریال به‌عنوان «مهیج» و «باید تماشا» توصیف شده است، با تمجیدهای خاص از صحنه‌های مبارزه «زیبا و وحشتناک» آن. FYI: این موردی نیست که با بچه ها تماشا کنید.

اکنون برای پخش در نتفلیکس در دسترس است.

ناخن انگشت (Apple TV Plus)

این آخر هفته، رمان علمی تخیلی جدیدی را نیز در سینماها اکران کردم ناخن های دست اکنون در Apple TV Plus پخش می شود.

این آینه سیاهفیلم سبک در دنیایی متناوب می گذرد که در آن یک ماشین (ساخته شده توسط موسسه عشق) می تواند به دقت تعیین کند که آیا دو نفر عاشق شده اند یا نه، اوهوم، یک ناخن از هر فرد فضولی می کنند. اما زمانی که آنا در موسسه مذکور شغلی پیدا می کند، رابطه از پیش تایید شده او (و در نتیجه دقت دستگاه مذکور) به دلیل علاقه عشقی جدید زیر سوال می رود.

ریز احمد، لوک ویلسون، آنی مورفی و جرمی آلن وایت نیز بازیگرانی هستند ناخن های دستکه منتقدان آن را «تحرک‌کننده و قانع‌کننده به عنوان موردی برای اضطراب رمانتیک» توصیف کرده‌اند (شاد!).

اکنون برای پخش در Apple TV Plus در دسترس است.

نیاد (نتفلیکس)

دومین مورد از انتشارات استریم اما در عین حال نمایشی این آخر هفته است نیاد در نتفلیکس

این درام ورزشی با داستان واقعی، شناگر مسافت‌های طولانی دیانا نیاد (آنت بنینگ) را دنبال می‌کند که تلاش می‌کند – در سن ۶۰ سالگی – اولین شناگری باشد که سفر اقیانوسی ۱۱۰ مایلی را از کوبا به فلوریدا بدون کوسه انجام می‌دهد. . قفس.

جودی فاستر و ریس ایفانس در کنار بنینگ در این فیلم بازی می کنند فیلم جدید نتفلیکسکه از کارگردانان برنده اسکار می آید انفرادی رایگانجیمی چین و الیزابت چای واسارهلی.

اکنون برای پخش در نتفلیکس در دسترس است.

Quiz Lady (هولو، دیزنی پلاس)

Booksmart طرفداران، گوش کنید: آزمون خانمیک کمدی جدید به تهیه کنندگی ویل فرل و جسیکا البام اکنون در Hulu در ایالات متحده و Disney Plus در بریتانیا پخش می شود.

این فیلم به کارگردانی جسیکا یو روی یک خانواده ناکارآمد متمرکز است که به دنبال کسب پول نقد بسیار مورد نیاز با برنده شدن در یک نمایش بازی مبتنی بر مسابقه هستند. ساندرا اوه، آکوافینا، جیسون شوارتزمن، تونی هیل و خود فرل همگی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منتقدان شیمی “معمای” آکوافینا و ساندرا اوه را در کمدی کم مفهومی طراوت آور تمجید کرده اند، بنابراین این ممکن است یکی از فیلم های سال ۲۰۲۳ باشد. بهترین فیلم های هولو.

اکنون برای پخش در Hulu در ایالات متحده و Disney Plus در بریتانیا در دسترس است.


چیزی که دوست داری ندیدی؟ نگاهی به راهنمای ما در مورد بهترین نمایش های اپل تی وی پلاس، بهترین فیلم های پارامونت پلاس، بهترین فیلم های هولوو فیلم های جدید مکس.


منبع: https://www.techradar.com/streaming/7-new-movies-and-tv-shows-to-stream-on-netflix-prime-video-disney-plus-and-more-this-weekend-november-3-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *