۷ فیلم و برنامه تلویزیونی جدید برای پخش در Netflix، Prime Video، Max، و موارد دیگر در این آخر هفته (۲۲ دسامبر)

۷ فیلم و برنامه تلویزیونی جدید برای پخش در Netflix، Prime Video، Max، و موارد دیگر در این آخر هفته (۲۲ دسامبر)

دی سی ها آکوامن و پادشاهی گمشده در حال حاضر در سینماهای سراسر جهان بازی می کند، اما اگر صاحب افتخار هستید نتفلیکس یا دیزنی پلاس با اشتراک، با توجه به کیفیت سرگرمی های درخواستی که در اختیار شماست، از ماندن در خانه در این آخر هفته بخشیده خواهید شد.

ارائه توصیه‌های پخش جریانی این هفته، اولین مورد از مجموعه فیلم‌های پرهزینه جدید زک اسنایدر است. ماه شورشیکه در نتفلیکس توسط استادیک پروژه پرشور دیگر که سالها در حال ساخت است، این بار توسط بردلی کوپر بازیگر و کارگردان. طرفداران ابرقهرمانان می توانند از فصل دوم مارول لذت ببرند چه می شود اگر…؟ در دیزنی پلاس، در حالی که پرسی جکسون و المپیکی ها این آخر هفته نیز اولین پخش خود را انجام می دهد.

در زیر، انتخاب ما از بزرگترین فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی جدید را برای پخش در نتفلیکس خواهید دید. پرایم ویدیو، حداکثرو بیشتر این آخر هفته

ماه شورشی – قسمت اول: فرزند آتش (نتفلیکس)

اولین قسمت از اپرای فضایی مورد انتظار زک اسنایدر، ماه شورشی (همچنین به عنوان شناخته شده است ماه شورشی – قسمت اول: فرزند آتش)، این آخر هفته وارد نتفلیکس می شود.

این حماسه علمی تخیلی با بودجه کلان، کورا (سوفیا بوتلا)، زنی اسرارآمیز با گذشته ای غم انگیز را دنبال می کند که پس از اینکه توسط یک جامعه کشاورز دورافتاده در لبه کهکشان گرفته می شود، برای جستجوی جنگجویان از سیارات همسایه به کشور اعزام می شود. تلاشی برای شکست دادن یک ابرقدرت جدید فضانورد. اگر خیلی شبیه به نظر می رسد جنگ ستارگانبه این دلیل است ماه شورشی زندگی را به عنوان یک شروع کرد جنگ ستارگان زمین، اما همانطور که در ما یاد گرفتیم مصاحبه با زک اسنایدر خود، تأثیرات فیلم بسیار گسترده تر و متنوع تر است.

برای گفتن کافی است ماه شورشی منتقدان را با هم تقسیم کرده است، اما در خود ما ماه شورشی مرورما جدیدترین اثر اسنایدر را “یک حماسه علمی تخیلی انفجاری و جذاب” توصیف کردیم که توسط “هاله ای ضد آب و هوا” ناامید شده است (بنابراین اگرچه ممکن است یکی از بهترین فیلم های نتفلیکس برای تماشا، شاید نه برای رضایت از داستان). یک دنباله Rebel Moon – قسمت دوم: The Scargiverبرای اکران در ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

اکنون برای پخش در نتفلیکس در دسترس است.

پرسی جکسون و المپیکی ها (دیزنی پلاس)

آخرین (اما اولین سریال) تلاش برای اقتباس از سری رمان های فانتزی پرفروش ریک ریوردان، پرسی جکسون و المپیکی هااین آخر هفته در دیزنی پلاس پخش می شود.

این مجموعه هشت قسمتی درباره یک نیمه خدای ۱۲ ساله مدرن به نام پرسی جکسون (واکر اسکوبل) است که – در حالی که با قدرت های الهی تازه کشف شده خود کنار می آید – باید نظم را به المپوس بازگرداند وقتی زئوس او را به دزدیدن برق استادش متهم کرد. . . لی ساوا جفریس، آریان سیمهادری، جیسون مانتزوکاس، لین مانوئل میراندا و لنس ردیک فقید (در آخرین نقش تلویزیونی خود) نیز از جمله بازیگران این سریال هستند.

در ما مصاحبه با ریوردان خود نویسنده به ما از مشارکت گسترده خود در سری جدید دیزنی گفت که – در ما پرسی جکسون و المپیکی ها مرور – ما به عنوان یک “اقتباس تلویزیونی قابل تماشا، هرچند کمی بیش از حد جدی” توصیف کردیم. با ما همراه باشید تا ببینید آیا این یکی در لیست ما قرار می گیرد یا خیر بهترین نمایش های دیزنی پلاس.

اکنون برای پخش در دیزنی پلاس در دسترس است.

استاد (نتفلیکس)

بردلی کوپر بازی خود را با کمک پروتز برای اسکار بهترین بازیگر مرد سال آینده می سازد استادکه اکنون در نتفلیکس در حال پخش است.

این فیلم جدید نتفلیکس – که نشان دهنده اولین پروژه کارگردانی بازیگر از سال ۲۰۱۸ است ستاره ای متولد شده است – نمودار رابطه عاشقانه مادام العمر بین آهنگساز مشهور لئونارد برنشتاین (با بازی خود کوپر) و هنرپیشه فلیسیا مونته آلگره کوه برنشتاین (کری مولیگان). مت بومر، سارا سیلورمن، مایا هاوک و جاش همیلتون نیز در این درام گسترده درباره مبارزات برنشتاین برای آشتی دادن بسیاری از بخش‌های متخاصم خود بازی می‌کنند.

منتقدان تشریح کرده اند استاد به عنوان “بالا و بی باک”، با مولیگان، به ویژه، کسب تحسین برای “بهترین عملکرد حرفه ای” خود را.

اکنون برای پخش در نتفلیکس در دسترس است.

Marvel’s What if…؟ فصل ۲ (دیزنی پلاس)

جدول زمانی جایگزین مارول چه می شود اگر…؟ این سریال با فصل دوم مورد انتظارش در دیزنی پلاس این آخر هفته از سر گرفته می شود.

بر اساس خلاصه رسمی نمایش، چه می شود اگر…؟ فصل ۲ “به سفر ادامه می دهد زیرا The Watcher بینندگان را در چند جهان گسترده راهنمایی می کند و چهره های کاملاً جدید و آشنا را در سراسر MCU معرفی می کند. این سریال لحظات کلاسیک سینمایی مارول را با صدایی باورنکردنی که شامل مجموعه ای از ستارگان تکرار می شود، سوال می کند، بازبینی می کند و می چرخاند. نقش های نمادین آنها.»

استرنج سوپریم و کاپیتان کارتر از جمله شخصیت‌های بازگشته هستند، در حالی که نبولا، هلا و هپی هوگان شخصیت آنها را می‌سازند. چه می شود اگر…؟ اولین بار در فصل ۲٫ اپیزود یک در حال حاضر برای پخش در دسترس است، با ورودی های جدید قرار است هر روز به مدت ۹ روز متوالی فرود آیند.

اکنون برای پخش در دیزنی پلاس در دسترس است.

دکتر مرگ فصل ۲ (طاووس)

مجموعه تریلر پزشکی الهام گرفته از پادکست طاووس، دکتر مرگاین آخر هفته برای فصل دومش بازمی گردد.

این بار، وقایع مربوط به «مرد معجزه‌آمیز» پائولو ماکیارینی است، جراح جذابی که به خاطر عمل‌های نوآورانه‌اش شهرت دارد و گروهی از پزشکان در نیمه راه جهان راه‌های مرگ‌بارش را کشف می‌کنند. ادگار رامیرز، مندی مور و لوک کربی همه بازیگران این فیلم هستند.

هر هشت قسمت از دکتر مرگ فصل ۲ – که منتقدان آن را “پرتره ای آزاردهنده از فریب، عاشقانه و همدستی” توصیف کرده اند – اکنون در Peacock پخش می شود.

اکنون برای پخش در Peacock در دسترس است.

جیمز می: مرد ما در هند (ویدیو اصلی)

با توجه به موفقیت های مزرعه کلارکسون (فصل سوم آن به زودی در راه است)، یکی دیگر از اعضای تور بزرگجیمز می، سه نفر ارائه دهنده محبوب، این آخر هفته سریال پرایم ویدیوی خودش (یا بهتر است بگوییم، فصل دیگری از خودش) را راه اندازی کند.

در شش قسمت، جیمز می: مرد ما در هند مجری بریتانیایی را در حالی دنبال می‌کند که در حال کاوش در زوایای این کشور صاحب نام است. از دریای عرب شروع می شود و در خلیج بنگال به پایان می رسد. [James’] آمازون می‌گوید: این سفر از مناظر باورنکردنی عبور می‌کند، از صحراهای راجستان تا کوهپایه‌های هیمالیا.

منتقدان فرصتی برای بررسی نداشته اند جیمز می: مرد ما در هند هنوز، اما با توجه به ماهیت شگفت آور سالم مزرعه کلارکسونمایلیم این یکی را به هر کسی که به یک ساعت آسان این آخر هفته نیاز دارد توصیه کنیم.

اکنون برای پخش در Prime Video در دسترس است.

گوئینت در مقابل تری: محاکمه تصادف اسکی (مکس)

اگر کسی هستید که عمیقاً به آزمایش تصادف اسکی گوئینت پالترو و تری ساندرسون که اخیراً پایان یافته است اهمیت می دهد، پسر آیا مکس یک مستند جدید فقط برای شما دارد.

تماس گرفت (منتظر باشید…) گوئینت در مقابل تری: محاکمه تصادف اسکیاین ویژگی جدید مکس، درام دادگاه “حساس انگیز” را بازگو می کند که جهان را طوفان کرد. اکنون، ما لزوماً مورد پالترو را با این عبارات توصیف نمی کنیم، اما هر کسی که از سرگرمی های بی فکر نتفلیکس لذت می برد. دپ در برابر هرد مستند ممکن است لذت مشابهی در اینجا پیدا کند.

اکنون برای پخش جریانی در Max در دسترس است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/7-new-movies-and-tv-shows-to-stream-on-netflix-prime-video-max-and-more-this-weekend-december-22-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *