۸ روش هوشمند برای اینکه کوله پشتی یا کیف لپ تاپ سنگین خود را حمل کنید

۸ روش هوشمند برای اینکه کوله پشتی یا کیف لپ تاپ سنگین خود را حمل کنید

یکی دیگر از مواردی که در لیست اقلام سنگینی که مردم اغلب در کیف خود حمل می کنند، لپ تاپ ارجمند است. به طور کلی، شرکت‌ها لپ‌تاپ‌های سبک‌تر و نازک‌تری نسبت به سال‌های پیش تولید می‌کنند، اما هنوز نمونه‌هایی از لپ‌تاپ‌های سنگین‌تر وجود دارد. به عنوان مثال، Asus ROG Strix G15 دارای وزن نامی ۵٫۰۷ پوند است. اگر قصد دارید همیشه آن را حمل کنید، وزن لپ تاپ قطعا ارزش در نظر گرفتن دارد. از این گذشته، چیزهای دیگری را نیز در کیف می‌گذارید و دو پوند وزن اولیه بسیار کمتر از پنج پوند است.

خوشبختانه، لپ‌تاپ‌های سبک وزن فوق‌العاده‌ای وجود دارند، مهم نیست که کدام سیستم عامل را انتخاب می‌کنید. شما می توانید بهترین ها را دریافت کنید Acer Chromebook Plus 515، که عالی کار می کند و وزن آن ۳٫۵ پوند است که از اکثر لپ تاپ های بازی کمتر است. طرفداران ویندوز می توانند آن را بررسی کنند Lenovo Thinkpad X1 Nano Gen 3، یک لپ تاپ اسب کار با درب فیبر کربن و پشت منیزیم که وزن را به ۲٫۱ پوند کاهش می دهد. Asus ZenBook 14 OLED نه تنها فضای کمتری را اشغال می کند، بلکه دارای صفحه نمایش ۴K OLED باشکوه و وزنی بیش از سه پوند است. البته، مک بوک ایر ۲۰۲۲ وزنش زیر سه پوند هم هست

خیلی زیاد به نظر نمی رسد، اما وقتی یک کیف لپ تاپ در تمام طول روز، هر روز با خود حمل می کنید، این چند پوند واقعاً در پایان یک روز طولانی اضافه می شود. به علاوه، با توجه به اینکه لپ‌تاپ‌های نازک و سبک بسیار محبوب هستند، OEM‌ها تعداد زیادی از آنها را می‌سازند و مطمئن می‌شوند که مشخصات لازم را برای انجام کارهای مورد نیاز شما دارند.


منبع: https://www.slashgear.com/1452014/ways-to-make-heavy-backpack-laptop-bag-easier-to-carry/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *