۸۰۰ سرور دل با پردازنده های AMD EPYC

پچ سپتامبر برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 وارد شد۸۰۰ سرور دل با پردازنده های AMD EPYC

ارائه میزبانی سریع، ایمن و قابل اعتماد برای وب سایت های شما – خواه یک فروشگاه آنلاین، یک وبلاگ یا یک نمایشگاه تجاری باشد – در قلب همه کارهای ما قرار دارد.

ما سرمایه گذاری زیادی می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که به آن عمل می کنیم، و آخرین نمونه خرید سرور ۸۰۰ از شرکای بلندمدت Dell Technologies و AMD است. این بزرگترین سرمایه گذاری ما در سرورها تا به امروز است.

فن آوری های قابل اعتماد و نوآورانه برای همه

“ما هر روز سخت کار می کنیم تا بهترین تجربه را به مشتریان خود ارائه دهیم. من هیجان زده هستم که یک سال رشد بی سابقه با سرمایه گذاری بی سابقه در سخت افزار دنبال می شود. این ما را قادر می سازد تا به ارائه خدمات با کیفیت و قوی با رقابتی ترین قیمت ها ادامه دهیم. گیدریوس زاکایتیس، مدیر ارشد محصول هاستینگر می گوید.

در واقع، ما از قبل استقرار آخرین نسل سرورهای Dell PowerEdge R6615 را با پردازنده‌های نسل چهارم AMD EPYC™ آغاز کرده‌ایم. آنها میزبانی وب، ابر و سرور خصوصی مجازی (VPS) ما را تامین می کنند و به انجام وظایف زیرساخت کمک می کنند.

“سال هاست، سرورهای دل به طور قابل اعتمادی خدمات هاستینگر را در سرتاسر جهان تامین می کنند. به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین مشتریان ما در منطقه بالتیک، این قرارداد شراکت ما را مستحکم می کند. با رشد چشمگیر هاستینگر، ما فرصت های بیشتری را برای همکاری نزدیک در آینده پیش بینی می کنیم.” داریوس کوریس، مدیر حساب کاربری Dell Technologies در لیتوانی اضافه می کند.

پردازنده‌های AMD EPYC برای حجم‌های کاری سخت، به سنگ بنای مراکز داده مدرن تبدیل شده‌اند. عملکرد قوی و کارایی آن‌ها زیربنای پیشرفت‌هایی است که دنیای ما را شکل می‌دهد. به عنوان یک شریک کلیدی، ما متعهد به همکاری با Dell و Hostinger برای ارائه خدمات بیشتر هستیم الکساندر تروشین، مدیر محصول EMEA، واحد تجاری سرور در AMD می گوید: راه حل های قدرتمندی که به نوآوری دامن می زند.

راه حل همه در یک برای میزبانی با کیفیت

Dell Technologies PowerEdge R6615 جدید را به عنوان “بهترین سرمایه گذاری در هر دلار” توصیف می کند که عملکرد، انعطاف پذیری و گزینه های ذخیره سازی کم تاخیر را ارائه می دهد.

در هسته این سرور تک سوکتی واحد تک رک (۱U) پردازنده قدرتمند AMD EPYC 9354P قرار دارد. این دستگاه مجهز به ۳۲ هسته و ۶۴ رشته است که هر کدام با فرکانس ۳٫۲۵ گیگاهرتز کار می کنند و توانایی رسیدن به حداکثر سرعت بوست ۳٫۸ گیگاهرتز را دارند.

این پردازنده بر اساس ریزمعماری Zen 4 AMD ساخته شده و با استفاده از فناوری پیشرفته FinFET 5 نانومتری ساخته شده است. این طراحی نه تنها عملکرد بالاترین سطح را تضمین می کند، بلکه ثبات و بهره وری انرژی برتر را نیز به ارمغان می آورد.

سرور و پردازنده آنقدر خوب تنظیم شده اند که همانطور که در تست های داخلی ما نشان داده شده است، بیش از ۲۰٪ از راه حل های فعلی ما قدرتمندتر هستند. علاوه بر این، سیستم ذاتاً محافظت می شود، زیرا رمزگذاری در سطح پردازنده تعبیه شده است، به لطف AMD Infinity Guard که مجموعه ای پیشرو در صنعت از ویژگی های امنیتی مدرن را ارائه می دهد.

سایر ویژگی های قابل توجه سرورهایی که استفاده می کنیم عبارتند از:

  • ذخیره سازی فشرده NVMe SSD بارگذاری فوری وب سایت ها و اجزای آنها را تضمین می کند.
  • جدیدترین فناوری رم DDR5 دارای افزایش نرخ و ظرفیت انتقال داده است که برای مدیریت وب سایت های فشرده داده ضروری است.
  • پیکربندی های ذخیره سازی داده های RAID با دو منبع تغذیه اضافی محافظت قوی در برابر از دست دادن داده ها ارائه می دهد.

آیا می خواهید سرورهای جدید را امتحان کنید؟ خدمات میزبانی خود را به مرکز داده جدید ما در بوستون سفارش دهید یا منتقل کنید. ما در اینجا از سرورهایی با این پیکربندی دقیق استفاده می کنیم.

۶۵۰ هزار هکتار از دشت‌های بزرگ آمریکا در سال ۲۰۲۱ تخریب شده است۶۵۰ هزار هکتار از دشت‌های بزرگ آمریکا در سال ۲۰۲۱ تخریب شده است

Gediminas یک متخصص ارتباطات است که علاقه زیادی به فناوری ها و امکانات آنها دارد. مسئولیت اصلی او کمک به مردم برای درک محصولات هاستینگر و ویژگی های آنها است. او دوست دارد اوقات فراغت خود را با حمام کردن در جکوزی، کباب کردن، بازی پوکر، ماهیگیری و فعالیت های دیگر بگذراند.


منبع: https://www.hostinger.com/blog/record-server-investment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *