۹ ایده هدایایی متفکرانه برای طرفداران سینمای خانگی که به دنبال ارتقاء تنظیمات سرگرمی خود هستند

آیا عاشق سینمای خانگی در زندگی خود دارید؟ بدون شک تماشای فیلم با آنها عالی است، اما چطور می‌توانیم یک هدیه کریسمس عالی پیدا کنیم تا آن تجربه را برای آنها (و شما) بهتر کنید؟ هیچ کس از شما انتظار خرید یکی از آنها را ندارد بهترین تلویزیون ها برای آنها اما ما گزینه های عالی و مقرون به صرفه تری نسبت به یک تلویزیون OLED بزرگ و گران قیمت داریم.

ما چند انتخاب فوق العاده را برای پذیرایی از عزیزان شما در تعطیلات انتخاب کرده ایم. لیست زیر به همان اندازه متنوع است که راه‌های عالی برای تقویت تجربه شنیداری آن‌ها تا فیلم‌های جذاب برای تماشای نمایش‌های تنظیمات سینمای خانگی‌شان، و حتی یک تلویزیون عالی اما مقرون‌به‌صرفه اگر می‌خواهید با هدیه دادن خود پیش بروید. با درک اینکه همه ما بودجه های متفاوتی داریم، مطمئن شده ایم که گزینه هایی برای هر موجودی بانکی وجود دارد. در زیر به بهترین ایده های هدیه کریسمس برای عاشق سینمای خانگی نگاه کنید.

در حالی که در حال خرید کردن هستید، راهنمای ما برای بهترین ها را بررسی کنید فروش کریسمس در ایالات متحده و فروش روز باکسینگ در بریتانیا. شما تعداد زیادی از تعطیلات عالی و ایده های هدیه کریسمس.

بهترین هدیه تلویزیون و دستگاه پخش

بهترین هدایای پخش کننده بلوری، پروژکتور و نوار صوتی

بهترین هدایای هدفون و دیسک های بلوری

فروش بیشتر تعطیلات در ایالات متحده

فروش بیشتر کریسمس در بریتانیا


منبع: https://www.techradar.com/televisions/home-theater/9-thoughtful-gift-ideas-for-home-theater-fans-looking-to-upgrade-their-entertainment-setup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *