۹ بهترین محافظ صفحه اپل واچ در سال ۲۰۲۳


حتی بهترین ساعت اپل کاملاً از ساییدگی و پارگی روزمره در امان نیست، به همین دلیل هوشمندانه است که ساعت خود را با یکی از بهترین محافظ های صفحه اپل واچ تجهیز کنید. مشابه نحوه عملکرد محافظ های صفحه نمایش در گوشی های هوشمند، محافظ صفحه نمایش اپل واچ به جلوگیری از خط و خش کمک می کند.

موارد مورد علاقه ما شامل Otterbox Eclipse; نه تنها دارای قاب بامپر ساعت بادوام است، بلکه یک محافظ برای صفحه نمایش نیز دارد. ما همچنین دوست داریم قاب ضد آب Misxi; نه تنها دارای محافظ صفحه شیشه ای و سپر بادوام است، بلکه یک مهر و موم ضد آب نیز ایجاد می کند.

قبل از خرید، سازگاری و اندازه بدنه را در نظر داشته باشید. این سری ۹ دارای صفحه نمایش ۴۵ یا ۴۱ میلی متری است، در حالی که نسل دوم SE در ۴۴ میلی متر یا ۴۰ میلی متر موجود است. این اولترا ۲ حتی در ۴۹ میلی متر بزرگتر است. برای الهام گرفتن از بند ساعت، انتخاب های ما از بهترین ها را ببینید باندهای اپل واچ سری ۹ و بهترین باندهای Apple Watch Ultra 2.

وقتی از طریق پیوندهای ما خرید می کنید، اینسایدر ممکن است کمیسیون وابسته به دست آورد. بیشتر بدانید

سوالات متداول

بهترین محافظ صفحه نمایش اپل واچ چیست؟

برخی از محافظ‌های اپل واچ محافظ صفحه نمایش «کامل» ندارند، به این معنی که برخی از محافظ‌ها دور صفحه نمایش می‌پیچند و محافظ صفحه نمایش واقعی ندارند. سایر کیس ها محافظ صفحه نمایش داخلی دارند. همچنین محافظ های صفحه نمایش فیلم نازک سنتی وجود دارد که می توانید بدون قاب بخرید.

نحوه استفاده شما از اپل واچ تعیین می کند که کدام یک برای آن بهترین است. به عنوان مثال، اگر با دستان خود کار می کنید و اپل واچ شما تمایل دارد روزانه چند لقب بگیرد، پس یک قاب ناهموار به علاوه یک محافظ صفحه احتمالا همان چیزی است که شما می خواهید. اگر پشت میز می‌نشینید، می‌توانید با یک قاب بدون صفحه یا فقط یک محافظ صفحه نمایش ساده از پس آن بربیایید.

محافظ صفحه نمایش اپل واچ چقدر از خط و خش جلوگیری می کند؟

در حالی که ۱۰۰٪ تضمینی برای محافظت از اپل واچ در برابر همه آسیب ها وجود ندارد، بهترین محافظ های صفحه نمایش اپل واچ موفق می شوند تا پوشیدنی را به خوبی محافظت کنند. البته، ضربه های قابل توجهی هنوز هم می تواند آسیب ایجاد کند، اما محافظ های صفحه نمایش در برابر سایش و پارگی روزمره بسیار خوب عمل می کنند.

آیا محافظ صفحه اپل واچ روی صفحه لمسی تأثیر می گذارد؟

در حالت ایده آل، بهترین محافظ صفحه اپل واچ نباید بر عملکرد صفحه لمسی ساعت تأثیر بگذارد. محافظ های صفحه نمایش با کیفیت باید مانند محافظ های صفحه نمایش آیفون کار کنند، زیرا هیچ گونه اختلاف صفحه نمایش لمسی ایجاد نمی کنند یا نیازی به لمس صفحه نمایش بیشتر از حد معمول ندارند.

آیا تمام محافظ های صفحه نمایش اپل واچ با Apple Watch Ultra 2 سازگار هستند؟

بله، به شرطی که اندازه مناسب قاب Ultra 2 (49 میلی متر) باشد. همیشه مطمئن شوید که هم اپل واچ واقعی خود و هم محافظ صفحه ای را که برای آن خریداری می کنید، دوباره چک کنید. به عنوان مثال، محافظ صفحه برای اپل واچ سری ۹ روی اپل واچ اولترا ۲ کار نمی کند.

برخی از برندها محافظ صفحه نمایش مشابهی را در اندازه‌های مختلف ارائه می‌کنند، بنابراین ممکن است نگاه کن همانطور که برای Apple Watch Ultra 2 است، اندازه آن می تواند برای یک مدل متفاوت باشد.

شما می توانید لوگو و مجوز تحسین این داستان را خریداری کنید اینجا.

افشاگری: نوشته و تحقیق شده توسط بررسی های خودی تیم ما محصولات و خدماتی را که ممکن است برای شما جالب باشد برجسته می کنیم. اگر آنها را بخرید، ممکن است سهم کمی از درآمد حاصل از فروش را از شرکای خود دریافت کنیم. ما ممکن است محصولات را به صورت رایگان از تولید کنندگان برای آزمایش دریافت کنیم. این تصمیم ما را در مورد اینکه آیا محصولی مشخص شده یا توصیه نمی شود، هدایت نمی کند. ما مستقل از تیم تبلیغاتی خود کار می کنیم. ما از بازخورد شما استقبال می کنیم. به ما ایمیل بزنید reviews@insider.com.


گاو نر


منبع: https://www.businessinsider.com/guides/tech/best-apple-watch-screen-protectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *