۹ بهترین هدیه هدفون بی سیم برای عاشقان موسیقی در کریسمس: Apple، JBL، و غیره

شما اینجا هستید زیرا در حال خرید برخی از بهترین هدفون های گوش هستید. خوش به حال شما که به TechRadar آمدید – متوجه شدم.

شاید شما به دنبال بهترین هدفون های حذف نویز برای هدیه امسال هستید (این بخش دوم در اینجا خواهد بود). شاید شما به چیزی برای هدیه Secret Santa نیاز داشته باشید، بنابراین سه گانه بودجه جایی برای رفتن است (بخش سوم) یا شاید شما فقط به طور کلی بهترین را می خواهید، در این صورت سه محصول اول اینجا شما را مرتب می کند.

اگر انتخاب بزرگتری می خواهید، با ما مشورت کنید بهترین هدفونما بهترین هدفون های حذف نویزو البته مال ما بهترین هدفون های بی سیم مقرون به صرفه راهنمای خرید – و ما حتی یک ۱۳ نفره داریم بهترین هدفون و هدفون سیمی اگر کیفیت صدا از اهمیت بالایی برخوردار باشد، جمع‌بندی صدای درجه یک صدا دوست. من به سادگی سه مورد برتر خود را از هر دسته بی سیم انتخاب کرده ام تا در وقت شما صرفه جویی کنم. موفق باشید، من نیرو می فرستم!

در مورد آن مطمئن نیستم دارد هدفون بودن؟ من همچنین فهرستی از آن ها را تهیه کرده ام چهار بهترین صفحه گردان ارزش وقت خود را در این فصل تعطیلات دارد، اما برای داشتن یک طعم کلی تر از آنچه در آنجا وجود دارد، ممکن است بخواهید راهنمای ما را برای بهترین ها بررسی کنید. فروش کریسمس در ایالات متحده و فروش روز باکسینگ در انگلستان، برای تعطیلات عالی تر و ایده های هدیه کریسمس.

بهترین هدیه هدفون های بی سیم برای اکثر مردم

بهترین هدایای هدفون بی سیم برای ANC

بهترین هدایای هدفون بی سیم مقرون به صرفه

فروش بیشتر تعطیلات در ایالات متحده

فروش بیشتر کریسمس در بریتانیا


منبع: https://www.techradar.com/audio/earbuds-airpods/the-9-best-wireless-earbuds-gifts-for-music-lovers-this-christmas-apple-jbl-more

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *