۹ ویژگی جدید شیرین به اندروید و دستگاه های شما می آید

برای تجربه دنیای شگفت‌انگیز کاهش ویژگی‌ها، نیازی به داشتن تلفن Google Pixel ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید یک تلفن یا دستگاه اندرویدی است و به‌روزرسانی‌های منظم (عمداً فصلی) را با ویژگی‌های جدید دریافت خواهید کرد (شبیه این یکی) برای استفاده از برنامه هایی که استفاده می کنید. امروز یکی از روزهایی است که همه کاربران اندرویدی سرگرم سرگرمی هستند.

گوگل در حال بیرون راندن است حداقل ۹ ویژگی جدید برای اندرویدبا لمس Google Messages، Android Auto، Google Docs، Health Connect، Spotify، Wear OS و موارد دیگر.

۹ ویژگی جدید شیرین به اندروید و دستگاه های شما می آید

GOOGLE MESSAGES GEMINI را دریافت می کند: این احتمالاً بزرگترین ویژگی جدید است، زیرا Gemini تمام چیزی است که گوگل این روزها می خواهد در مورد آن صحبت کند. بنابراین بله، Gemini و هوشمندهای هوش مصنوعی آن اکنون در Google Messages به عنوان مخاطبی زندگی می‌کنند که می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مکان‌های غذا خوردن، یادگیری جوک‌های جدید، پیام‌های پیش‌نویس، برنامه‌ریزی رویدادها و غیره پیام دهید.

این ویژگی جدید Gemini ابتدا در Google Messages در نسخه بتا ارائه می شود و برای شروع فقط به زبان انگلیسی است. می توانید برای Google Messages بتا ثبت نام کنید اینجا.

ANDROID AUTO GETTS AI TEXT SUMMARIES: در ادامه این موضوع هوش مصنوعی، گوگل می گوید که Android Auto می تواند به طور خودکار متن های طولانی یا چت های گروهی شلوغ را برای شما در حین رانندگی خلاصه کند. البته می‌تواند پاسخ‌ها یا اقداماتی را پیشنهاد کند و به شما این فرصت را می‌دهد که با یک لمس سریع پاسخ دهید یا کارهایی مانند ارسال ETA از درایو خود را انجام دهید.

HEALTH CONNECT و FITBIT نزدیکتر شوید: به نظر می رسد گوگل برنامه Fitbit را به چیزی بیش از یک سرویس Fitbit تبدیل می کند. گوگل می‌گوید که اگر برنامه‌های تناسب اندام یا سلامت دیگری به Health Connect متصل شده‌اید، آن داده‌ها را در برنامه Fitbit مشاهده خواهید کرد و مکانی برای ردیابی همه چیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

بسیاری از این داده‌ها را از سایر برنامه‌ها در برگه «شما» برنامه Fitbit پیدا خواهید کرد، به‌علاوه در برگه «امروز» می‌توانید مراحل، کالری سوزانده شده، طبقات بالا رفته یا سایر اعداد تمرینی را مشاهده کنید. گوگل امروز به طور خاص اشاره کرد که از AllTrails، Oura Ring و MyFitnessPal برای شروع پشتیبانی می‌شود.

WEAR OS مجوزهای کیف پول، مسیرهای حمل و نقل را اضافه می کند: Google در حال اضافه کردن چند مورد به Wear OS به عنوان بخشی از این ویژگی است که اولین مورد از Google Wallet روی مچ دست شما ارسال می شود. اکنون، می‌توانید کارت‌های سوار شدن یا بلیط رویداد یا کارت‌های باشگاه/وفاداری را بدون نیاز به باز کردن تلفن خود بیابید. و بله، این باید به معنای QR یا بارکدهایی باشد که می توانند اسکن شوند، همه از ساعت شما.

مورد دیگر مسیرهای حمل و نقل عمومی از Google Maps در ساعت هوشمند شما است. در حالی که همچنان می‌توانید از تلفن خود برای روشن کردن مسیرها و منعکس کردن آن‌ها به ساعت خود استفاده کنید، اکنون می‌توانید فقط جهت‌های حمل‌ونقل را روی مچ خود بکشید، زمان‌های حرکت را ببینید و مسیرهای ناوبری با هدایت قطب‌نما را به هر کجا که می‌روید دریافت کنید.

GOOGLE DOCS نشانه‌های دست‌نویس دریافت می‌کند: کاربر بزرگ Google Docs که به طور منظم ویرایش می کند؟ با استفاده از تلفن یا تبلت اندرویدی خود و انگشت یا قلم، می‌توانید از ابزارهای نشانه‌گذاری برای گذاشتن یادداشت‌های دست‌نویس هنگام مرور چیزی استفاده کنید. این خیلی مرتب است.

سوئیچر رسانه ارتقا یافته SPOTIFY: می دانید YouTube Music چگونه است این تعویض کننده رسانه واقعا جالب را داشته است در تنظیمات سریع (یا صفحه قفل شما) که به شما امکان می دهد ضربه بزنید و سپس از بین همه دستگاه های خانه خود انتخاب کنید تا به سرعت موسیقی را جابجا کنید؟ Spotify هم اکنون همین مورد را دارد. گوگل می گوید این بخشی از Spotify Connect است و باید بتوانید با کشیدن صفحه اعلانات خود به پایین و ضربه زدن روی دکمه خروجی رسانه برای تغییر دستگاه، به آن دسترسی داشته باشید.

این به شما امکان می دهد به سرعت از بین دستگاه هایی مانند بلندگوهای هوشمند، هدفون، تلویزیون یا تلفن خود انتخاب کنید.

  • صفحه خوان پیشرفته در لنز GOOGLE: با استفاده از Google Lens در Google Maps، اکنون می‌توانید دوربین خود را به سمت اطراف بگیرید و Talkback اطلاعاتی درباره مکان، از جمله مسیرهای نحوه رسیدن به آنجا، رتبه‌بندی‌ها و ساعات کاری آن را می‌خواند.
  • شرح تصاویر در جستجو: در نهایت، در Lookout for Android، اکنون می‌توانید به توضیحات هوش مصنوعی تولید شده خودکار عکس‌ها، تصاویر آنلاین و تصاویر گوش دهید. این به زبان انگلیسی در سراسر جهان در حال گسترش است.

به نظر می رسد این لیست واقعاً محکمی از چیزهای جدید است، به خصوص برای کسانی که از هوش مصنوعی و Gemini استفاده می کنند.

زمانی که به طور دقیق‌تری درباره زمان‌بندی عرضه برای هر کدام بدانیم، حتماً به شما اطلاع خواهیم داد.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/26/9-sweet-new-features-are-coming-to-android-and-your-devices/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *