A24 به زنده شدن فیلم Death Stranding کمک خواهد کرد

یک سال بود که فهمیدیم که الف در دست ساخت بود. اکنون، کوجیما پروداکشنز شریک قابل توجه دیگری را وارد کشتی کرده است. A24، استودیوی مشهور پشت چنین فیلم هایی همه چیز همه جا به یکباره و سنگهای تراش نخوردهبه سازگاری کمک می کند Death Stranding تبدیل به یک فیلم لایو اکشن

بیش از ۱۶ میلیون نفر تا کنون بازی شگفت انگیز هیدئو کوجیما را کاوش کرده اند. Death Stranding یک پیکی به نام سام پورتر بریجز (با بازی نورمن ریدوس) را مأمور می کند تا پس از یک رویداد فاجعه بار، آمریکای شکسته را متحد کند. این یک بازی عجیب و جذاب است. شاید مهمترین چیز برای A24، .

انطباق خواهد شد "به رازهای اطراف رویداد آخرالزمانی به نام “مرگ رگبار” بپردازید، که خطوط بین زندگی و مرگ را محو کرد و موجودات کابوس وار را وارد دنیایی در آستانه فروپاشی کرد." مطابق با . با این حال، انتظار نداشته باشید که فیلم مستقیماً رویدادهای بازی را دنبال کند.

"تعداد زیادی «فیلم اقتباسی از بازی» وجود دارد، اما چیزی که ما می سازیم فقط ترجمه مستقیم بازی نیست،" کوجیما که ادعا می کند از برخی از کارهای A24 الهام گرفته است، گفت. "هدف این است که مخاطبان ما نه تنها طرفدار بازی‌ها باشند، بلکه فیلم ما برای هر کسی باشد که سینما را دوست دارد. ما در حال ایجاد یک جهان Death Stranding هستیم که قبلاً هرگز دیده نشده بود، که فقط از طریق فیلم قابل دستیابی است و متولد خواهد شد.»

کوجیما یک علاقه‌مند به سینماست که ممکن است در زندگی دیگری کارگردان فیلم بوده باشد. با این حال، او ممکن است زمان کافی برای لغزش روی صندلی کارگردان در این مناسبت نداشته باشد، زیرا Kojima Productions دست خود را با دو بازی در دست ساخت دارد: و . با این حال، A24 تعدادی همکار برجسته دارد که می‌توانند یک فیلم جذاب Death Stranding بسازند. من کنجکاو هستم که آری آستر، رابرت اگرز، سوفیا کاپولا یا الکس گارلند می‌توانند با این منبع منبع چه کار کنند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/a24-will-help-bring-the-death-stranding-movie-to-life-171735945.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/a24-will-help-bring-the-death-stranding-movie-to-life-171735945.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *