ABK Workers Alliance به پایان کار هیبریدی Activision Blizzard پاسخ می دهد

اکتیویژن بلیزارد در ماه ژانویه به کار هیبریدی برای تسترهای QA خود پایان می دهد، به این معنی که انتظار می رود کارکنان به طور تمام وقت در دفاتر کار کنند.

تأثیر این تصمیم توسط اتحادیه کارگران ABK در بیانیه جدیدی که با Eurogamer به اشتراک گذاشته شده است، برجسته شده است.

کارمندان QA در مینیاپولیس، آستین و ال سگوندو تحت تأثیر قرار گرفته اند و “بسیاری از کارمندان با اخراج ملایم از شرکت مجبور شده اند”.

در بیانیه اتحاد کارگران ABK آمده است: “امنیت شغلی بسیاری از کارکنان QA به دلیل اعلام کار ترکیبی در اوایل سال جاری در حال لرزش بود.”

“از آن زمان، صدها کارمند در مکاتبه با تیم اسکان برای تلاش برای دریافت کار دائمی از خانه به دلیل ناتوانی، مسائل مالی یا عوامل دیگر بوده اند. بسیاری از این درخواست ها به طور کامل رد شده اند و بسیاری دیگر ارائه شده اند. اقامتگاه های داخلی که به اندازه کافی نیازهای کارکنان را برآورده نمی کند.

“این منجر به اخراج بسیاری از کارمندان از شرکت در یک اخراج نرم شده است. اعتقاد ما بر این است که حذف کار ترکیبی منجر به اخراج تعداد بسیار زیادی از کارمندان از شرکت و در موقعیتی ناامید خواهد شد.”

اتحاد خاطرنشان کرد که کارمندان آسیب‌پذیر با تصمیم برای بازگشت به کار خود رها می‌شوند – «به‌ویژه کارمندان ناتوان و نقص ایمنی، که بسیاری از آنها با دلیل ناکافی درخواست‌های اقامت در خانه را رد کرده‌اند».

این بیانیه ادامه داد: «همچنین برای ما مهم است که تأثیر مالی این تصمیم بر کارمندان را بشناسیم. “بسیاری از کارمندانی که در اوج WFH استخدام شده‌اند در فاصله قابل توجهی از دفاتر زندگی می‌کنند. کارمندان آسیب‌دیده که در شرکت باقی می‌مانند مسافت قابل توجهی را به دفتر می‌روند و تاثیر مالی این کار را در رابطه با قیمت بنزین احساس کرده‌اند. اما همچنین، این رفت و آمدهای طولانی به این معنی است که کارمندان آسیب دیده تعادل بین کار و زندگی کمتری دارند، بیشتر وقت خود را صرف رفت و آمد و کار می کنند و زمان کمتری را با خانواده، عزیزان و سایر جنبه های زندگی خود می گذرانند.

در نهایت، بیانیه اشاره کرد که چگونه افرادی که در شرکت باقی می مانند تحت تأثیر افزایش حجم کار، استرس و محصولات با کیفیت پایین قرار می گیرند.

اتحاد نتیجه گیری کرد: “یک دستور یک اندازه برای همه به همه ما آسیب می رساند. همه ضرر می کنند: شرکت، محصولات، بازیکنان و مهمتر از همه کارمندان. ما بر تصمیم خود برای WFH ایستاده ایم. یا RTO باید به صورت فردی با توجه به نیازهای هر کارمند ساخته شود.”

Eurogamer برای اظهار نظر با Activision Blizzard تماس گرفته است.

این آخرین جنجال بین Activision Blizzard و تیم های QA آن است.

در ماه مارس، کارگران ارتباطات آمریکا (CWA) اتهاماتی را علیه این شرکت مطرح کردادعا می کند که چندین قانون محل کار را در رابطه با اخراج دو آزمایش کننده QA نقض کرده است.

در همین حال، اواخر اردیبهشت آزمایش‌کنندگان QA در Raven Software رأی اتحادیه‌سازی را به دست آوردند.


منبع: https://www.eurogamer.net/abk-workers-alliance-responds-to-activision-blizzard-ending-hybrid-working

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *