Act Games بازی های ژاپنی Web3 را به شبکه Ronin Sky Mavis منتقل می کند

Act Games بازی های ژاپنی Web3 را به شبکه Ronin Sky Mavis منتقل می کند


اسکای ماویس شریک شده است بازی های اکشن برای انتقال عناوین ژاپنی و کره جنوبی به شبکه Ronin Web3.

Sky Mavis خالق عنوان فراگیر Web3 Axie Infinity است که از زمان ورود بازی به نمودار در سال ۲۰۲۱، ۴ میلیارد دلار معامله بین بازیکنان داشته است. با موفقیت Axie Infinity، Sky Mavis شبکه بلاک چین خود را Ronin ساخت و اکنون این شبکه است. آن را در اختیار سایر شرکت های بازی سازی قرار دهد.

Act Games یک استودیوی بازی سازی کره جنوبی است که میراثی از مشارکت با ویژگی های فکری برتر ژاپنی، از جمله نمادهایی مانند Hello Kitty، Zoids، Aggretsuko و Bubble Bobble دارد.

آنها با هم قصد دارند نمونه کار بازی‌های Act Games را به پلتفرم Ronin منتقل کنند و با Zoids Wild Arena، یک بازی کارتی تجارت بلاک چینی که از بزرگترین تولیدکننده اسباب‌بازی ژاپنی الهام گرفته از سری انیمیشن‌های برنده جایزه Tomy Company شروع می‌شود، شروع کنند.

رویداد

GamesBeat Next On-Demand 2023

آیا بازی GamesBeat Next را از دست دادید؟ به کتابخانه درخواستی ما بروید تا از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی مطلع شوید.


الان ببین

Act Games یک استودیوی بازی سازی کره جنوبی با عناوینی مانند Zoids است.

از سال ۲۰۱۹، Act Games چهار عنوان تولید کرده است که بیش از سه میلیون بار دانلود شده است. آخرین عنوان این شرکت، Zoids Wild Arena، یک بازی کارتی معاملاتی بلاک چین (TCG) است که بر اساس زوئیدهای وحشی و Zoids Wild Zero مجموعه انیمه از فرنچایز Zoids که توسط شرکت تامی در سال ۱۹۸۳ تأسیس شد.

Trung Nguyen، مدیر عامل Sky Mavis گفت: “ACT Games در گسترش IP های نمادین، فراتر رفتن از جمعیت شناسی و افزایش تعامل بازیکنان برتری دارد. این اتحاد به ما امکان می دهد تا آموخته ها و تخصص های وب ۳ خود را با IP نوستالژیک که توسط یک پایگاه اصلی طرفداران از قبل موجود پشتیبانی می شود ترکیب کنیم.” ، در یک بیانیه.

در این بازی، بازیکنان می‌توانند به نبرد، تجارت و خرید کارت بپردازند و دینامیک سنتی TCG را منعکس کنند. ACT Games قصد دارد در سال ۲۰۲۴ ژانر جدیدی از بازی‌های کژوال را با حضور Hello Kitty و Friends معرفی کند.

Act Games بازی های خود را به رونین منتقل می کند.

“در هسته خود، ما به ارائه بازی های سرگرم کننده و جذاب اختصاص داده ایم. ما بلاک چین را نه تنها به عنوان ابزارهای فناوری، بلکه به عنوان لایه های دگرگون کننده ای می بینیم که تجارب بازی را بهبود می بخشد. همکاری ما با Sky Mavis فقط در مورد مهاجرت نیست، بلکه یک امر عمیق است. شراکت ریشه ای که تخصص Web3 آنها را با تخصص ما برای ساخت عناوین مستقل مبتنی بر IP ترکیب می کند. ما از ارائه تجربیات محتوای جدید و منحصر به فرد به جامعه Axie Infinity هیجان زده هستیم.” .

بازیکنانی که به کیف پول Ronin مهاجرت می کنند، واجد شرایط دریافت جوایزی از جمله Zoids NFT و یک ایردراپ توکن خواهند بود. بازیکنان Zoids Wild Arena می توانند ثبت نام کرده و بازی کنند اینجا. مهاجرت در ۸ نوامبر اتفاق می افتد.

Zoids Wild Arena که در حال حاضر در مرحله آزمایشی است، پس از عرضه جهانی، به استثنای ژاپن، چین و کره، در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/act-games-will-migrate-japanese-web3-games-to-sky-mavis-ronin-network/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *