AirPods Max 2 می‌تواند ویژگی‌های صوتی تطبیقی ​​را از دست بدهد

نسل دوم AirPods Max طبق شایعه‌ای که از آسیا منتشر می‌شود، ممکن است صدای Adaptive Audio را از دست بدهد.

AirPods Max 2 می‌تواند ویژگی‌های صوتی تطبیقی ​​را از دست بدهد
این شایعه از سوی کاربر Weibo منتشر شده استدیجیتال فوریوی ادعا می‌کند که در حالی که AirPods Max جدید امسال «قطعاً» عرضه می‌شود، تنها تغییر درگاه USB-C خواهد بود. ظاهراً این هدفون به دلیل وجود پردازنده قدیمی‌تر، از قابلیت Adaptive Audio چشم‌پوشی می‌کند.

صدای تطبیقی ​​شامل سه ویژگی است: کنترل نویز تطبیقی، میزان صدای شخصی‌شده و آگاهی مکالمه. کنترل نویز تطبیقی ​​حالت حذف نویز فعال و شفافیت را برای تنظیم سطح کنترل نویز بر اساس تغییر شرایط نویز در محیط شما ترکیب می‌کند، ولوم شخصی‌شده صدای رسانه را بر اساس شرایط محیطی و ترجیحات صدا تنظیم می‌کند، و آگاهی مکالمه حجم رسانه را کاهش می‌دهد و صداها را افزایش می‌دهد. جلوی تو

ویژگی ها منحصر به نسل دوم است AirPods Pro زیرا آنها به قدرت پردازش تراشه H2 نیاز دارند. نسل اول AirPods Max دارای تراشه H1 است و در نتیجه صدای تطبیقی ​​را از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزار دریافت نکرد. شایعات متعدد حاکی از آن است که تنها پیشرفت قابل توجه ارائه شده توسط ایرپاد مکس نسل دوم، یک پورت USB-C به جای لایتنینگ برای شارژ و پخش صدا سیمی خواهد بود، به طور بالقوه در کنار برخی از گزینه های رنگی جدید، به این معنی که تراشه H2 همچنان غایب خواهد بود. . .

با وجود قیمت ۵۴۹ دلاری AirPods Max، نسل دوم AirPods Pro ممکن است همچنان سخت‌افزار و نرم‌افزار برتری نسبت به برادر گوش‌دار خود ارائه دهد و ویژگی‌هایی مانند تراشه H2، بلوتوث ۵٫۳، صدای تطبیق‌پذیر، بهبود یافته حذف نویز فعال، تشخیص پوست را ارائه دهد. حسگرها، مقاومت در برابر عرق و آب، تراشه U1، Precision Finding و پشتیبانی از MagSafe و شارژ بی سیم Qi.

انتظار می‌رود هدفون‌های روگوشی به‌روزرسانی شده اپل این کار را انجام دهند در اواخر سال ۲۰۲۴ راه اندازی شد در کنار دو مدل ایرپاد نسل چهارم.

جمع بندی های مرتبط: AirPods Max
راهنمای خریدار: AirPods Max (احتیاط)
انجمن های مرتبط: AirPods


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/20/airpods-max-2-could-miss-out-on-adaptive-audio/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *