AirTag های اپل چگونه کار می کنند و باتری چقدر عمر می کند؟

AirTag های اپل چگونه کار می کنند و باتری چقدر عمر می کند؟

AirTags از جستجوی دقیق استفاده می کند، به این معنی که وقتی برنامه Find My را در iPhone، iPad یا Mac خود باز می کنید، از سیگنال بلوتوث ایمن استفاده می کند که دستگاه های اطراف در محدوده ۳۰ فوتی باید بتوانند آن را دریافت کنند. توجه به این نکته ضروری است محدوده AirTag می تواند بر اساس هر مانعی مانند دیوار متفاوت باشد.

ممکن است نگران باشید که آن دستگاه های نزدیک نیز بتوانند AirTag شما را ببینند، اما شما در امان هستید. شبکه Find My یک شبکه رمزگذاری شده و ناشناس است که به دستگاه هایی که در محدوده آیتم گم شده شما هستند اجازه می دهد مکان را به iCloud ارسال کنند، دستگاه شما را پینگ کنند و آن را پیدا کنند. Precision Finding یک ویژگی امن است که با آیفون ۱۱ و جدیدتر سازگار است.

بر اساس آزمایش اپل در سال ۲۰۲۱، با استفاده از چهار صدای پخش شده و یک جستجوی دقیق در روز، سیب مشخص شد که باتری AirTag بیش از یک سال دوام خواهد آورد. با این حال، هر صاحب AirTag به طور متفاوتی از آن استفاده می کند. از این رو، بیشتر بر اساس نحوه استفاده شما از آن، نوع باتری‌هایی که در آن دارید، و محل قرارگیری آن، از جمله عوامل دیگری که تعیین می‌کنند باتری واقعاً چقدر دوام می‌آورد، بستگی دارد. اما نگران نباشید، زمانی که زمان تعویض باتری فرا می رسد، آیفون شما به شما هشدار می دهد و تعویض باتری سکه ای لیتیوم ۳ ولت CR2032 بسیار آسان است.


منبع: https://www.slashgear.com/1482397/how-apple-airtags-work-explained/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *