Akai یک ایستگاه کاری مستقل ۳۷ کلیدی را به مجموعه MPC خود اضافه می کند

آکای ​​فقط MPC Key 37 را رسما معرفی کرد. یک ایستگاه کاری مستقل و groovebox. این آخرین است دستگاه MPC مستقل، کلید ۶۱ بزرگتر سال گذشته را دنبال کرد. Key 37 همه چیزهایی را که برای ساختن آهنگ یا آهنگ از ابتدا بدون نیاز به استفاده از رایانه واقعی و DAW نیاز دارید، با برخی محدودیت ها دارد.

۳۷ کلید در اندازه کامل، با پس‌تاچ پلی‌فونیک وجود دارد. دستگاه‌های مستقل زیادی با کیبورد کامل وجود ندارد، بنابراین این باید نوازندگانی را که تجربه استفاده از پدهای سبک Akai را ندارند هیجان‌زده کند. این دستگاه دارای ۱۶ لنت حساس به سرعت برای قرار دادن قطعات درام و راه‌اندازی نمونه‌ها است، بنابراین موقعیتی از نوع “بهترین هر دو دنیا” است.

Key 37 با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود، اگرچه ۱۰ گیگابایت توسط سیستم عامل مصرف می شود و دارای بسته های صوتی است. خوشبختانه، یک اسلات برای کارت SD برای افزایش فضای ذخیره سازی وجود دارد – این دستگاه های مستقل به سرعت پر می شوند.

شما همان صفحه نمایش ۷ اینچی چند لمسی رنگی و چهار دستگیره Q-Link قابل تخصیص را به عنوان ایستگاه کاری Key 61 شرکت دریافت می کنید. این برای انجام تنظیمات سیستم و برای کنترل اثرات پلاگین ها و موارد مشابه عالی است. در واقع، کل طرح بندی کلید ۶۱ را به یاد می آورد، اگرچه این نسخه جدید کمی قدرتمندتر است.

Akai یک ایستگاه کاری مستقل ۳۷ کلیدی را به مجموعه MPC خود اضافه می کند
آکای

Key 37 دارای ۲ گیگابایت رم در مقایسه با ۴ گیگابایت با Key 61 است. همچنین فاقد دو ورودی میکروفون و پری آمپ های مرتبط است. با این حال، ورودی ها و خروجی های استریو ۱/۴ اینچی، USB Midi، ۵ پین MIDI In/MIDI Out، ۴ جک خروجی TRS CV/Gate و یک پورت میزبان USB وجود دارد. این صفحه کلید همچنین دارای بلوتوث و اتصال WiFi برای پخش بی سیم با پلتفرم هایی مانند Ableton Link است.

فراتر از طرح بندی نمادین ۱۶ پد، نکته برجسته هر دستگاه MPC نرم افزار است. برای این منظور، Key 37 با نرم افزار دسکتاپ MPC2 Akai و مجموعه مستقل آن عرضه می شود. شما هشت پلاگین ابزار و یک کوپن برای دوشاخه ممتاز از مجموعه همیشه در حال رشد این شرکت دریافت می‌کنید. شما حتی آن را دریافت می کنید نرم افزار جداسازی ساقه خنک اگرچه هنوز در Key 37 در دسترس نیست.

آخرین و بهترین Akai ممکن است به اندازه Key 61 2022 دارای امکانات کامل نباشد، اما تقریباً نصف قیمت آن است. Key 37 900 دلار قیمت دارد و در حال حاضر از طریق شرکت مادر InMusic و خرده فروشان مجاز قابل سفارش است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/akai-adds-a-37-key-standalone-workstation-to-its-mpc-lineup-191246047.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/akai-adds-a-37-key-standalone-workstation-to-its-mpc-lineup-191246047.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *