AlphaTheta که قبلا پایونیر DJ Corp بود، اولین کنترلر و بلندگوی DJ بی سیم خود را راه اندازی کرد

با آزاد کردن آن از دروازه بیرون آمده است هر دو کنترلر همه کاره دی جی و موج هشت سخنران امروز این دو محصول از زمان تغییر آن از Pioneer DJ اولین محصولات تحت نام جدید این شرکت هستند، اگرچه انتظار می‌رود هر دو نام تجاری در حال حاضر همزیستی داشته باشند. پرتاب همزمان با NAMM رویداد این هفته و همچنین سی امین سالگرد این نقطه عطف است .

هر دو کنترلر و بلندگو مملو از اتصال و قدرت باتری هستند و آنها را به گزینه ای جذاب برای دی جی های موبایل تبدیل می کند. Rekordbox در حال حاضر یک ضرورت است، چه برای پخش مستقیم و چه برای آماده سازی فایل و برنامه همراه با کنترلر Omnis-Duo است. سراتو دی جی لایت انتظار می رود اواخر تابستان امسال پشتیبانی شود و نرم افزار باید از قبل با محصول همراه باشد. Wave-Eight انعطاف پذیرتر است و می تواند به خوبی با هر منبع صوتی که دارای خروجی RCA است کار کند.

هر دو

Omnis-Duo (1,499 دلار) به گونه ای ساخته شده است که قابل حمل باشد، اما همچنین دارای برخی از فناوری های پیشرفته است. این یک دستگاه ۱۰ پوندی با ظاهری نسبتا محفوظ و مینیمال است که شرکت می گوید با توجه به اندازه ۲۰ در ۱۲ در ۳ اینچ آن می توانید در یک کوله پشتی “با اندازه خوب” قرار دهید. یک میکسر دو کاناله وجود دارد که توسط دو چرخ آهسته و هشت پد عملکردی در زیر هر کدام قرار دارد، اگرچه آن ها فقط برای نشانه های داغ کار می کنند و فقط دارای نور LED سفید هستند. در بالا یک صفحه نمایش لمسی با گردش کار به سبک XDJ و هر دو حالت روشن و تاریک پیدا خواهید کرد. صفحه نمایش مسطح است و برای مشاهده آسان تر زاویه ندارد.

AlphaTheta که قبلا پایونیر DJ Corp بود، اولین کنترلر و بلندگوی DJ بی سیم خود را راه اندازی کرد
کنترلر DJ All-in-one Every-Two
آلفا تتا

کنترل‌های ضروری برای صدا، EQ، پخش، گام و کنترل‌های اختصاصی برای پرش ضربان و حلقه ضرب را دریافت می‌کنید. همچنین مواردی وجود دارد که می‌توان هشت نوع بیت FX و شش نوع رنگ صدا FX را انتخاب کرد، اما انتظار می‌رود که با هماهنگی صفحه لمسی انتخاب کنید که کدام کانال را اعمال کنید.

در لبه جلو هر دو جک هدفون استریو ۱/۴ اینچی و ۳٫۵ میلی متری را خواهید دید. پنل پشتی مجموعه وسیعی از ورودی‌های USB-A، کارت‌های SD و ورودی لپ‌تاپ USB-C را در کنار درگاه شارژ USB-C نشان می‌دهد که به شما امکان می‌دهد از یک پاوربانک برای شارژ باتری یا یک آداپتور برق متناوب استفاده کنید. هنگامی که به طور کامل شارژ می شود، به ما گفته می شود که می توانید حدود پنج ساعت زمان اجرا داشته باشید و اگر اوضاع تاریک به نظر می رسد، سیستم حالت سازگار با محیط زیست دارد.

در مورد اتصالات بی سیم، یک گزینه جدید ورودی بلوتوث وجود دارد. افراد می توانند Omnis-Duo را در تنظیمات دستگاه تلفن همراه خود پیدا کرده و متصل شوند. اگر فایل‌هایی روی گوشی دارند، دی‌جی در واقع باید بتواند فایل‌های مجموعه خود را با افکت‌ها و همه چیز انتخاب، بارگذاری و پخش کند. هنوز کاملاً مشخص نیست، اما گزینه دیگر احتمالاً پخش عادی از طریق کنترلر از یک دستگاه بلوتوث متصل است. این برای یک کاربر در یک زمان است زیرا چند نقطه پشتیبانی نمی شود. همچنین یک گزینه خروجی بی سیم برای اتصال به بلندگوی Wave-Eight با استفاده از فرستنده بلوتوث SonicLink آن وجود دارد که به خروجی های RCA متصل می شود.

و برای اتصال Wi-Fi، می‌توانید از مزیت CloudDirectPlay برای دسترسی به فضای ذخیره‌سازی فایل‌های ابری از طریق رایانه متصل به‌سیم یا دستگاه تلفن همراه دارای Rekordbox استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید از Rekordbox Link Export برای انتخاب و پخش مستقیم آهنگ‌ها از دستگاه متصلی که برنامه را اجرا می‌کند استفاده کنید.

موج هشت

اسپیکر Wave-Eight کاملاً بخشی از یک نسخه همراه نیست، فقط با توجه به قابلیت حمل، باتری و قابلیت بی سیم، یک جفت عالی با Omnis-Duo است. این اسپیکر دارای یک درایور ۸ اینچی است و برای خروجی آن چیزی که شرکت آن را “شتاب دهنده باس Vortex” می نامد. بدنه ۲۸ پوندی شامل یک دسته قابل افزایش و چرخ‌های چرخ‌دار برای چرخاندن به سبک چمدان، به‌علاوه چند دسته راحت برای چمدان محلی است.

یک بلندگوی سیاه رنگ آلفا تتا Wave-Eight در وسط حیاط خلوت سنگفرش شده قرار دارد.
بلندگوی بی سیم Wave-Eight
آلفا تتا

می‌توانید آن را با سوکت قطبی خود روی پایه نصب کنید، بنابراین یک بلندگوی PA مناسب است، و دارای رتبه IPX4 است، بنابراین برای فضای باز خوب است مگر اینکه باران واقعاً شروع به باریدن کند. یک باتری آنبورد وجود دارد که با یک بار شارژ حدوداً هشت ساعت زمان بازی را در اختیار شما قرار می دهد و برای بازگشت به حالت صددرصدی حدود چهار ساعت یا بیشتر طول می کشد. بدیهی است که اگر یک پریز در نزدیکی وجود داشته باشد، می توانید آن را به عنوان یک بلندگوی برقی در تمام طول شب استفاده کنید.

چیزی که این اسپیکر را جالب می کند فرستنده AlphaTheta قابل جابجایی با فناوری SonicLink است. هر بلندگو دارای یک فرستنده است که در یک پانل جانبی بسته بندی شده است. دارای ورودی RCA و کابل USB-C هستند. با یک بلندگو، فرستنده را بیرون می آورید و آن را به یک خروجی RCA از تنظیمات صوتی خود وصل می کنید. سپس به اسپیکر برگردید و آن را طوری تنظیم کنید که به صورت بی سیم از طریق SonicLink متصل شود. پس از اتصال به این طریق، باید یک چراغ سبز در پنل جلویی نمایش داده شود، بنابراین می توانید وضعیت را از راه دور تأیید کنید.

اگر بلندگوی دومی دارید، فرستنده آن یکی را می گیرید و از طریق درگاه USB-C به بلندگوی اول می اندازید. این صدا را به واحد دوم منتقل می کند، جایی که آن را برای اتصال از طریق SonicLink (و غیره) تنظیم کرده اید. بلندگوها از چپ و راست برای تحویل استریو و همچنین از طریق دکمه انتخاب کانال در پشت پشتیبانی می کنند.

برای جالب‌تر کردن همه چیز، هر بلندگو دارای تنظیمات خروجی صوتی مختلفی است که شامل حالت‌های موسیقی، موسیقی (Low Cut)، تخت، تخت (Low Cut)، آواز و ساب ووفر می‌شود. این بدان معنی است که هر بلندگوی Wave-Eight را می توان به عنوان یک بالا یا فرعی تنظیم کرد. می‌توانید یک بلندگو را روی حالت کم‌کات تنظیم کنید و در صورت تمایل از بلندگوی دیگر به‌عنوان همراهی ساب ووفر آن استفاده کنید.

گفته می‌شود که SonicLink یک تجربه شنیداری بدون تأخیر ارائه می‌کند، بنابراین نباید هیچ تأخیری وجود داشته باشد و می‌توانید از روی خروجی، مسابقه را با گوش‌ها شکست دهید. البته می توانید صدا را از طریق سیگنال بلوتوث معمولی به یک Wave-Eight نیز ارسال کنید و به بلندگوهای بیشتری نسبت به قبل گسترش دهید. با این حال، این بار از نظر تاخیرهای صوتی بالقوه در معرض هوس های سیگنال بلوتوث معمولی هستید.

نکته جالبی در مورد Wave-Eight وجود دارد این است که اتصالات سیمی (به غیر از برق) در هیچ جایی در بیانیه مطبوعاتی ذکر نشده است. اگرچه می‌توانید از بلندگوها از طریق بلوتوث یا با فرستنده SonicLink از هر دستگاهی که دارای خروجی RCA است استفاده کنید. ما توضیح خواسته ایم، اما در این مرحله به این باور رسیده ایم که فقط از اتصالات بی سیم پشتیبانی می کند. ما همچنان در مورد برد بلوتوث این دستگاه‌ها کنجکاو هستیم، اما انتظار داریم که در محدوده طبیعی حدود ۳۰ فوت قرار گیرد.

AlphaTheta ترکیبی جالب از ویژگی‌های پیشرفته، اتصال بی‌سیم و قابلیت حمل با باتری را برای ارائه برتر خود انتخاب کرده است. اگرچه ممکن است ارزان نباشند، اما مقدار زیادی در هر دو محصول تعبیه شده است تا معادله را متعادل کند.

این کنترلر DJ همه کاره (۱۴۹۹ دلار) و اسپیکرها (۸۹۹ دلار) هر دو از امروز در دسترس هستند.

همه دو مشخصات:

  • ۱۹٫۷ x 12.1 x 2.8 اینچ

  • بلوتوث ۵٫۲

  • شبکه بی‌سیم: ۲٫۴ گیگاهرتز / ۵ گیگاهرتز، IEEE 802.11 a/b/g/n/ac

  • کدک های صوتی: SBC، AAC

  • عمر باتری ~ ۵ ساعت (لیتیوم یون قابل شارژ ۴۷٫۵۲ وات ساعت)

  • ~ ۳ ساعت زمان شارژ

  • وزن: ۱۰ پوند

  • ورودی:

    • USB-A

    • کارت SD

    • USB-C PC/Mac

    • MIC 1: متعادل ¼ TRS

    • MIC 2: دوگانه متعادل ¼ TRS / XLR

    • بلوتوث

  • خروجی:

    • استاد ۱: XLR

    • Booth Master 2: فرستنده RCA / RCA به SonicLink (بلوتوث، بدون تاخیر)

    • خروجی بلوتوث داخلی (معمولی با تأخیر)

مشخصات Wave-Eight:

  • ۲۸ پوند

  • ~ ۸ ساعت عمر باتری

  • ~ ۴ ساعت زمان شارژ با خاموش / ~ ۶ ساعت با برق روشن

  • حالت های EQ:

    • موسیقی

    • موسیقی (Low Cut)

    • تخت

    • تخت (کم برش)

    • آوازی

    • ساب ووفر

    • *حالت Low Cut برای استفاده در واحدهایی در نظر گرفته شده است که با یک WAVE-EIGHT روی حالت ساب ووفر ترکیب شده اند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/alphatheta-formerly-pioneer-dj-corp-launches-its-first-wireless-dj-controller-and-speaker-090032241.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/alphatheta-formerly-pioneer-dj-corp-launches-its-first-wireless-dj-controller-and-speaker-090032241.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *