Amazon Echo Show 8 شبیه یک قاب عکس است، مانند یک بوم باکس

Amazon Echo Show 8 شبیه یک قاب عکس است، مانند یک بوم باکس

Amazon Echo Show 8 (نسل سوم، ۲۰۲۳)

MSRP 150.00 دلار

“Echo Show 8 علیرغم ارتقای اندک برای این نسل، همچنان یک مرکز خانه هوشمند متقاعد کننده است.”

طرفداران

  • صدای تکان دهنده عالی

  • اندازه و شکل مناسب

  • صفحه نمایش واضح و روشن

  • پشتیبانی از برنامه های پخش رایج

  • دوربین با کیفیت بالا

منفی

  • طراحی تاریخ

  • مملو از bloatware آمازون

  • پشتیبانی ضعیف نرم افزار چت تصویری

  • بدون Z-Wave، مش Eero، جک خروجی

اکثر مردم الکسا را ​​از آمازون می شناسند که بسیار ارزان برای مقاومت است نقطه اکو بلندگوها، اما دستیار مجازی زبردست نیز بر کل امپراتوری اکو ریاست دارد. شما می توانید یک اکو خودکار برای ماشین شما، یک پیوند اکو برای سینمای خانگی شما و یک اکو پاپ برای هر جایی با پریز صفحه نمایش می خواهید؟ خط Echo Show شامل اندازه‌های ۵ تا ۱۵ اینچ است که به شما امکان می‌دهد تلویزیون تماشا کنید، دستور پخت غذاها را جستجو کنید و حتی کنفرانس ویدیویی را از صفحه نمایش داخلی آن‌ها مشاهده کنید.

آمازون به تازگی Echo Show 8 را به روز کرده است، یک کودک وسط مناسب برای آشپزخانه، دفاتر و اتاق خواب، تا هوشمندی بیشتری در خانه های هوشمند اضافه کند. اما آیا امتیازات کافی به همراه دارد تا ارزش جهش ۲۰ دلاری را به ۱۵۰ دلار برساند؟

چه خبر؟

من کاملاً عمداً می گویم “تجدید شده” و نه “بازسازی”. اگر اصلاً با دو نسل قبلی Echo Show 8 آشنایی دارید، ممکن است در نگاه اول در تشخیص نسل جدید مشکل داشته باشید. تقریباً دقیقاً همان شکل گوه‌ای، همان صفحه‌نمایش و همان حاشیه‌های ضخیم در اطراف صفحه‌نمایش را دارد، که قبلاً در زمان بررسی آن از تاریخ آن انتقاد کردیم. Echo Show 8 نسل دوم در سال ۲۰۲۱

نیک موکی / روندهای دیجیتال

اما چند چیز تغییر کرده است. اکنون دوربین به جای گوشه، در مرکز قاب قرار دارد، بلندگوها اکنون آن را ارائه می دهند صوتی فضاییو یک توکار دارد هاب خانه هوشمند. این بدان معناست که می‌توانید دستگاه‌های خانه هوشمندی که از Zigbee، Matter و Thread پشتیبانی می‌کنند، بدون خرید هاب‌های مستقل برای آنها متصل کنید.

اوه، و حداقل یک تغییر ظریف وجود دارد که آمازون پرچمی روی آن به اهتزاز درآورده است: دیگر از خط ۳٫۵ میلی‌متری برای اتصال به بلندگوهای خارجی استفاده نمی‌کند، ویژگی که بی‌صدا از دیگر دستگاه‌های جدید Echo نیز حذف شده است.

بیشتر از چیزی که ثبت نام کرده اید

آمازون اعتبار بیشتری برای بسته بندی Echo Show 8 در مواد تقریباً کاملاً قابل بازیافت دریافت می کند، دقیقاً به استفاده از کاغذ به جای فیلم پلاستیکی برای بسته بندی دستگاه و شامل صفر استایروفوم. این نه تنها برای محیط زیست بهتر است، بلکه دفع آن نیز بسیار ناپسند است.

پس از وصل کردن آن با آداپتور برق ارائه شده، قبل از اینکه شما را در برخی از تنظیمات اولیه راهنمایی کند، مانند عکاسی از چهره شما از زوایای مختلف برای فعال کردن تشخیص کاربر، اعتبارنامه Wi-Fi و آمازون شما را می خواهد. می‌توانید سفارشی‌سازی‌های سرگرم‌کننده‌ای انجام دهید (آیا عکس‌های طبیعت یا هنر انتزاعی را برای محافظ صفحه‌نمایش خود ترجیح می‌دهید؟) و چشمان خود را در میان انبوهی از ناله‌های آمازون می‌چرخانید (آیا می‌خواهید راه‌اندازی کنید؟ پیاده رو آمازون? آیا می خواهید یک آزمایش رایگان از آمازون موزیک نامحدود؟ نه؟ چطور؟ قابل شنیدن؟).

نیک موکی / روندهای دیجیتال

در حالت بیکار، Echo Show 8 چرخ فلکی از “محتوای خانگی” از اخبار محلی گرفته تا دستور العمل های جدید را نمایش می دهد. من از تلاش آمازون برای مفید ساختن این دستگاه قدردانی می‌کنم، اما برخی از انتخاب‌های مشکوک من را به یاد نفخ‌هایی می‌اندازند که در رایانه‌های رومیزی ارزان قیمت وجود دارد. پیشنهاد شامپو؟ یونیکورن خود را با الکسا بسازید؟ با اون از اینجا برو بیرون کمتر از ۴۵ مورد از این موارد به طور پیش‌فرض فعال هستند، و برای غیرفعال کردن مواردی که دوست ندارید، باید در منوی تنظیمات جستجو کنید.

آمازون همچنین برخی از ویجت های از پیش انتخاب شده را ارائه می کند که به شکل نمادهای میانبر در سمت راست بالا هستند. برای مثال روی نماد موسیقی کلیک کنید و چهار لیست پخش پیشنهادی Spotify برای پرش مستقیم به آن نمایش داده می شود. یک گالری ویجت به شما امکان می‌دهد موارد جدیدی اضافه کنید، اما ما متوجه شدیم که وقتی اولین مورد خود را اضافه می‌کنید، با خطایی مواجه می‌شوید که دستگاه شما از قبل حداکثر تعداد ویجت‌ها را دارد، بدون هیچ دستورالعملی آنها را حذف کنید تجربه کاربری عالی نیست.

کیفیت صدا

یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌ها با آخرین Echo Show 8، پشتیبانی از صدای فضایی است. در حالی که این فناوری فراگیر بیشترین ارتباط را با آن دارد Dolby Atmos، این چیزی نیست که آمازون در اینجا استفاده می کند. Echo Show 8 آهنگ‌های استریو معمولی را برای تقلید یک افکت فراگیر، شبیه به فضای مجازی در هدفون‌های سطح بالا مانند Bose QuietComfort Ultra. اگر در مورد اینکه دستگاهی با تنها دو درایور می تواند چه کاری انجام دهد تا صدای فراگیر قانع کننده ای را ایجاد کند، شک دارید، من شما را سرزنش نمی کنم. اما تعجب خواهید کرد، زیرا Echo Show 8 با فشار دادن play بسیار بیشتر از وزن خود ضربه می زند.

نیک موکی / روندهای دیجیتال

اگر شما چشم‌های شخصی را ببندید و جلوی Echo Show 8 بنشینید، فکر می‌کنم وقتی حجاب را برمی‌دارید از دیدن اندازه جعبه شوکه می‌شوند. تنها ۲ فوت دورتر از آن روی یک میز، آهنگ‌هایی از فهرست پخش بهترین صدای فضایی آمازون موزیک به‌طور فراطبیعی به نظر می‌رسید، گویی برخی از افکت‌ها از بلندگوهای چپ و راست می‌آیند که وجود ندارند. و لزومی ندارد که مطالب جدید و به‌ویژه تسلط یافته باشد. سوگند می خورم که به طبل دام بر روی روسازی با عنوان مناسبی بپردازم استریو از دیوار ۵ فوتی بیرون می آمد.

درایورهای ۲ اینچی دوگانه ممکن است توانایی زیادی به نظر نرسند، اما صدای بلندتر از آن چیزی است که شما انتظار دارید – همسرم وقتی در طبقه دیگری از خانه ما بود مجبور شد از من بخواهد که آن را رد کنم. مسلماً، بیس آن در آن صداها به سمت “بومی” گرایش پیدا می کند، اما با درایورهایی به این اندازه، درخواست بیشتر بر خلاف قوانین فیزیک فشار می آورد. شما باید به سمت بالا بروید استودیو اکو اگر می خواهید کمی دیوار خشک را بکوبید. اکثر کاربران غیر شنوایی دوست از آنچه در این اندازه به دست می آورید، به ویژه وضوح صدا، هیجان زده خواهند شد.

همه این عملکردها جدید نیستند – ما صدا را در آخرین نسل Echo Show 8 نیز دوست داشتیم که تنظیمات درایور یکسانی دارد. بنابراین در حالی که صدای فضایی یک مزیت خوب است، پیش نیازی برای تکان دادن نیست.

زمان صفحه نمایش

برای هر کسی که با مفهوم Show آشنا نیست، احتمالاً ارزش آن را دارد که آنچه را که صفحه روی میز ارائه می دهد بررسی کند. کاربران جدید بلافاصله متوجه خواهند شد که چگونه یک عنصر بصری را به کارهایی که قبلاً با بلندگوی اکو انجام می‌دادید به ارمغان می‌آورد. اکنون می توانید نام آهنگی را که در حال پخش است ببینید Spotifyبه عنوان مثال، یا نگاهی به نمودار پیش بینی چند روزه بیندازید، به جای اینکه الکسا فقط دمای فعلی را بشنود.

و اشتباه نکنید، این یک صفحه نمایش خوب است. اگرچه رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ مشابه مدل های قبلی است، اما در این اندازه بسیار واضح به نظر می رسد و به اندازه ای روشن می شود که حتی در زیر نورگیرها و در کنار پنجره ها قابل مشاهده است. مانند بسیاری از تلفن‌ها، برای جلوگیری از آن، صدای آن را در شب نیز گرم می‌کند نور آبی از تداخل در خواب شما

نیک موکی / روندهای دیجیتال

با صفحه نمایشی به این وضوح، برخی از کاربران به طور طبیعی مایل به تماشای تلویزیون هستند، و آمازون برنامه هایی را برای آن متعهد می کند نتفلیکس، هولوو آمازون پرایم ویدئو. به دلیل اینکه تف با گوگل، یوتیوب هیچ برنامه ای ندارد، اما مرورگر Silk ارائه شده یک راه حل به اندازه کافی آسان برای دسترسی به آن است. بله، یک مرورگر در اینجا نیز وجود دارد. با صفحه نمایش ۸ اینچی، احتمالاً مجبور نخواهید بود که نیویورک تایمز را از روی تخت بخوانید، اما برای کارهایی مانند کشیدن یک دستور غذا.

وب کم ۱۳ مگاپیکسلی فوق العاده است.

شما همچنین می توانید کنفرانس ویدئویی در Echo Show 8، مانند افراد بدبخت پورتال فیس بوک. اما هیچ پشتیبانی برای جایگزین های رایج مانند آن وجود ندارد بزرگنمایی، تیم هایا اسکایپ; گیرنده مورد نظر شما باید یا دارای یک دستگاه اکو پشتیبانی شده باشد یا برنامه الکسا را ​​روی گوشی خود نصب کرده باشد. پس از به اشتراک گذاشتن (با اکراه) مخاطبین خود با الکسا، متوجه شدم که شاید از هر پنج نفر از آنها، یک نفر برنامه الکسا را ​​فعال کرده باشد – مجموعه بسیار محدودی از افراد برای چت کردن. پس از آزمایش، می توانم تأیید کنم که کیفیت ویدیو در وب کم ۱۳ مگاپیکسلی فوق العاده است، اما بدون پشتیبانی از ابزارهایی که اکثر مردم استفاده می کنند، می ترسم آنطور که باید استفاده نشود.

پشتیبانی بسته بندی برای موضوع، نخو زیگبی ورود به Echo Show 8 یک امتیاز خوب برای علاقه مندان به خانه های هوشمند است، اما Z-Wave یک حذف قابل توجه است. من مشتاق بودم که هاب هوشمند سامسونگ خود را کنار بگذارم تا اینکه متوجه شدم که یک قفل Z-Wave نیاز به نگه داشتن آن دارد. این وضعیت برای کسی که مدتی است دستگاه های هوشمند را جمع آوری کرده است ناآشنا نخواهد بود. و یک ویژگی عجیب دیگر وجود دارد: Echo Show 8 به عنوان توسعه دهنده مسیریاب مش Eero کار نمی کند. اکثر اکوهای جدید دیگر انجام می دهند. حتی Echo Dot 50 دلاری هم این کار را می کند.

چقدر جدید به اندازه کافی جدید است؟

اگر رویای صفحه نمایشی برای تکمیل خانواده Alexafied خود را در سر می پرورانید، Echo Show 8 بسیار منطقی است. به اندازه کافی بزرگ برای مصرف رسانه (برخلاف اکو شو ۵) و به اندازه ای کوچک که تقریباً در هر جایی قرار گیرد (برخلاف اکو شو ۱۰) کیفیت گلدیلاک به این اندازه وجود دارد.

نیک موکی / روندهای دیجیتال

اما وقتی آمازون انتقال دوربین به مرکز را به عنوان یک «ویژگی جدید» در نظر می‌گیرد، باید بپذیریم که به‌روزرسانی‌های موجود در اینجا بسیار غیرممکن هستند. صدای فضایی و هاب خانه هوشمند هر دو خوش دست هستند، اما صادقانه بگویم، هیچ راهی وجود ندارد که در مدل قبلی اکنون ۱۵۰ دلار برای آنها خرج کنیم. به قیمت ۷۰ دلار به فروش می رسد. شاید این مقایسه ناعادلانه ای باشد، زیرا آخرین مدل با آن قیمت یک سرقت است، اما اگر در حال حاضر به دنبال خرید یکی از اینها هستید، باید مدل قدیمی تر را بخرید.

اگر کمتر به ارزش اهمیت می دهید، یا زمانی که این مطلب را می خوانید، فروش آن به پایان رسیده است، قطعات صوتی Echo Show 8 قانع کننده ترین دلیل برای تمام شدن و خرید آن است.

توصیه های سردبیران







من کاملاً عمداً می گویم “تجدید شده” و نه “بازسازی”. اگر اصلاً با دو نسل قبلی Echo Show 8 آشنایی دارید، ممکن است در نگاه اول در تشخیص نسل جدید مشکل داشته باشید. تقریباً دقیقاً همان شکل گوه‌ای، همان صفحه‌نمایش و همان حاشیه‌های ضخیم در اطراف صفحه‌نمایش را دارد، که قبلاً در زمان بررسی آن از تاریخ آن انتقاد کردیم. Echo Show 8 نسل دوم در سال ۲۰۲۱


منبع: https://www.digitaltrends.com/home/amazon-echo-show-8-3rd-gen-review/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *