Amazon Prime همانطور که می دانیم از ۲۹ ژانویه ۲٫۹۹ دلار اضافی هزینه خواهد داشت

از ۲۹ ژانویه، برای تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی Prime Video بدون تبلیغات، هر ماه باید ۲٫۹۹ دلار اضافی بپردازید. درست است، آخرین نوآوری در بدبختی حساب شده به لطف مجموعه Bezos در مقر آمازون، که متوجه شده اند می توانند حتی از مشترکین Prime که در حال حاضر ۱۴٫۹۹ دلار در ماه هزینه می کنند، درآمد بیشتری کسب کنند.

اگر تمایلی به پرداخت ۲٫۹۹ دلار اضافی ندارید، در حال حاضر هیچ اقدامی از شما لازم نیست و یک خط نقره ای کوچک وجود دارد: در ایمیلی به مشترکین، آمازون گفته است که “هدف کنید[ed] تبلیغات کمتری نسبت به تلویزیون خطی و سایر ارائه دهندگان تلویزیون جریان دارد.”

این ایمیل همچنین بر ارزش Prime تأکید کرد و اشاره کرد که حمل و نقل Prime، پخش محتوای ویدیویی، ورزش های زنده و غیره سال رایگان GrubHub+ گنجانده شده اند.

با این تغییر، اولین بار در سپتامبر اعلام شد، آمازون به دیزنی می پیوندد و یکی از جدیدترین استریمرهایی است که برای تماشای بدون آگهی حق بیمه دریافت می کند. در ماه اکتبر، House of Mouse شروع به دریافت ۱۳٫۹۹ دلار در ماه از کاربران در ایالات متحده برای Disney+ بدون آگهی کرد، در حالی که این مبلغ برای سرویس پشتیبانی شده تبلیغاتی آن ۷٫۹۹ دلار بود.

موضوعات
جریان


منبع: https://mashable.com/article/amazon-prime-ad-tier-price-hike

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *