Amazon Prime Video Dolby Vision و Atmos را در برنامه تبلیغاتی خود ارائه نمی دهد

در ۲۹ ژانویه، آمازون شروع به درج تبلیغات کرد به تجربه مشاهده مشترکین Prime Video. شرکت اعلام کرد تغییر سال گذشته، به مشتریان گفت که شروع به نمایش خواهد کرد "تبلیغات محدود" با فیلم ها و نمایش های سرویسش تا بتواند سرمایه گذاری کند "در محتوای قانع کننده و افزایش آن سرمایه گذاری در مدت زمان طولانی." کسانی که نمی خواهند تبلیغات را ببینند باید ماهانه ۳ دلار هزینه اضافی بپردازند. با این حال، چیزی که گفته نشد این است که دسترسی مشترکین به ویژگی‌های Dolby را نیز در صورتی که بخواهند در سطح پشتیبانی شده از تبلیغات باقی بمانند، حذف می‌کند. این تغییر ابتدا توسط نشریه فناوری آلمان مشاهده شد فیلم های ۴k و توسط فوربس.

فوربس آن را با پخش یک قسمت از جک رایان، که با ویدئو با دامنه دینامیکی بالا Dolby Vision و صدای Dolby Atmos در تلویزیونی که از فناوری ها پشتیبانی می کند کدگذاری شده است. این نشریه دریافت که جعبه‌هایی که در بالای ویدیو قرار گرفته بودند و تأیید می‌کردند که Dolby Vision و Atmos فعال هستند، هنگام استفاده از یک حساب پشتیبانی شده از تبلیغات، گم شده‌اند. وقتی با حسابی بدون آگهی بازی می‌شد، آن جعبه‌ها طبق معمول نشان داده می‌شدند.

این بدان معناست که اگر مشتریان می‌خواهند به پخش ویدیوهای با فعال بودن Dolby Vision و Atmos ادامه دهند و اگر نمی‌خواهند نمایش‌ها و فیلم‌هایشان توسط آگهی‌های تبلیغاتی قطع شود، باید به پرداخت ۳ دلار اضافی در ماه علاوه بر هزینه اشتراک خود متوسل شوند. به یاد داشته باشید، فوربس همچنین متوجه شد که حساب‌های بدون آگهی همچنان به HDR10+ دسترسی دارند که فناوری قابل مقایسه با Dolby Vision است.

همانطور که انتظار می رفت، مشترکان از این تغییر ناراضی بوده اند، به اندازه ای که یک طرح دعوای دسته جمعی پیشنهاد شده است. علیه این شرکت تشکیل شده است در دادگاه فدرال کالیفرنیا این شکایت آمازون را به نقض قوانین حمایت از مصرف کننده متهم کرده و شرایط آن را تغییر می دهد "فریبنده" و "غیر منصفانه." این استدلال می کند که کسانی که قبلاً برای اشتراک یک ساله Prime پرداخت کرده اند انتظار دارند همانطور که آمازون وعده داده بود از یک تجربه تماشای بدون وقفه لذت ببرند. اما از آنجایی که آنها نیز تحت تأثیر این پیشرفت اخیر قرار گرفته اند، آمازون تحت تأثیر قرار گرفته است "محروم کردن آنها از انتظارات معقولی که حق دارند." این دعوای دسته جمعی به دنبال حداقل ۵ میلیون دلار غرامت است و از دادگاه تقاضای صدور حکم می کند "منع [Amazon's] رفتار فریبنده"

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazon-prime-video-wont-offer-dolby-vision-and-atmos-on-its-ad-supported-plan-093327322.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/amazon-prime-video-wont-offer-dolby-vision-and-atmos-on-its-ad-supported-plan-093327322.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *