Among Us با Untitled Goose Game، Celeste و موارد دیگر در بسته لوازم آرایشی جدید تیم می شود

توسعه دهنده Among Us InnerSloth بزرگترین همکاری آرایشی خود را برای بازی کسر اجتماعی خود اعلام کرده است که شامل کراس اوورهایی با شش عنوان مستقل محبوب است.

Indie Cosmikube اکنون در حال پخش است و شامل ۷۰ پوشیدنی جدید با الهام از Alien Hominid، Castle Crashers، Celeste، Crypt of the NecroDancer، A Hat in Time، Undertale، و Untitled Goose Game است.

برخی از نکات برجسته اضافه شده جدید عبارتند از: پوست بدون پوست، غاز حیوان خانگی و پلاک نام صلح هرگز انتخاب نمی شد.

تریلر اعلامیه VR Among Us برای PSVR2.در یوتیوب تماشا کنید

اگر می خواهید همه لوازم آرایشی موجود را ببینید، InnerSloth آنها را در وب سایت خود فهرست کرده است. سایت اینترنتی. Cosmikube فقط تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ در فروشگاه درون‌بازی Among Us در دسترس خواهد بود و به بازیکنان زمان زیادی برای انجام وظایف، کشتن یکدیگر و همه هیجک‌های معمولی می‌دهد تا به اندازه کافی لوبیا برای خرید آن بدست آورند.

توسعه دهندگانی که در این همکاری مشارکت داشتند هیجان خود را از مشارکت و آثار هنری بزرگتر به اشتراک گذاشتند، در حالی که خالق Undertale، توبی فاکس تأیید کرد که بله، اکنون می توانید لباس Sans از Undertale را در Among Us بپوشید.

InnerSloth همچنان متعهد به افزودن محتوای جدید به Among Us است. ماه گذشته، به روز رسانی سنگینی را اضافه کرد پر از قارچو دارای یک PSVR2 نسخه بازی در دست ساخت است.


منبع: https://www.eurogamer.net/among-us-teams-up-with-untitled-goose-game-celeste-and-more-in-new-cosmetic-bundle

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *