Analogue 3D یک N64 مدرن با پشتیبانی از ۴K است که سال آینده عرضه می شود

Analogue 3D یک N64 مدرن با پشتیبانی از ۴K است که سال آینده عرضه می شود

سازنده سخت افزار آنالوگ به تازگی آخرین دستگاه خود را با نام Analogue 3D معرفی کرده است که به نظر می رسد یک نینتندو ۶۴ برای دوران مدرن باشد.

در ابتدا از طریق a توییت مرموز در حساب رسمی توییتر این برند، آنالوگ ۳D سرانجام در آن نشان داده شد سایت اینترنتی.

آنالوگ ۳D قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود، اما در حال حاضر، این کنسول بدون تاریخ مشخص است. قیمت آن نیز در حال حاضر مشخص نیست. اما با توجه به ماهیت گران قیمت این برند دستی جیبی آنالوگ – که معمولاً با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار (حدود ۲۰۴٫۹۹ پوند / ۳۸۹٫۹۹ دلار استرالیا) به فروش می رسد – من انتظار ندارم که Analogue 3D ارزان باشد.

آنالوگ کنسول را به عنوان “تصویر مجدد N64” توصیف می کند. به گفته این وب سایت، از وضوح ۴K و حالت های نمایش اصلی کنسول پشتیبانی خواهد کرد. اگر ترجیح می‌دهید در تلویزیون‌های CRT قدیمی‌تر بازی کنید، Analogue در حال بازسازی ارجاعات صفحه نمایش مدل‌های خاص CRT است. امیدواریم، این بدان معناست که آنها یک برش بالاتر از میانگین فیلتر CRT که در مجموعه‌های قدیمی می‌بینید خواهند بود.

Analogue 3D همچنین از بلوتوث و اتصال ۲٫۴g پشتیبانی خواهد کرد. اما همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، چهار پورت کنترلر سنتی N64 نیز وجود خواهد داشت. با این حال، یکی از چیزهایی که واقعاً مرا هیجان زده می‌کند، این است که با پیمایش تا انتهای صفحه، چیزی که احتمالاً کنترل‌کننده سفارشی Analogue 3D است، نشان می‌دهد. خیلی شبیه این به نظر می رسد ۸BitDo Ultimateو حتی دارای لوگوی قلبی شکل ۸BitDo است، بنابراین احتمالاً همکاری در اینجا اتفاق می افتد.

در نهایت، شایان ذکر است که Analogue 3D یک ماشین شبیه سازی نیست. این دستگاه منحصراً از سخت‌افزار اصلی N64 استفاده می‌کند، به این معنی که به تعدادی کارتریج آماده نیاز دارید. نکته مثبت این است که مانند کنسول اصلی، قفل منطقه ای وجود ندارد. اگر یک کلکسیونر مشتاق N64 هستید، Analogue 3D ممکن است بهترین راه برای پخش عناوین مبهم مورد علاقه شما باشد.

شما می توانید بسیاری از بازی های N64 را از طریق آن بازی کنید نینتندو سوییچ آنلاینکتابخانه بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل. اگر به دنبال تغییر سرعت از آن هستید، آن را بررسی کنید بهترین بازی های نینتندو سوییچ.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/the-analogue-3d-is-a-modern-day-n64-with-4k-support-launching-next-year

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *