Android 14 QPR2 Beta 2 برای دستگاه های پیکسل شما منتشر شد

Google یک به‌روزرسانی جدید Android 14 QPR2 Beta را این هفته به‌عنوان بتا ۲ منتشر کرد. این به‌روزرسانی جدید بلافاصله برای همه دستگاه‌های پیکسلی که هنوز پشتیبانی می‌شوند از Pixel 5a تا Pixel 8 و Pixel 8 Pro جدید در دسترس است.

این به‌روزرسانی می‌تواند جزئی باشد، اما به عنوان یک جهش کامل از بتا ۱ به بتا ۲ نامگذاری شده است. Google هیچ اشاره‌ای به ویژگی‌های جدید ارائه نکرده است و ما را طبق معمول در تاریکی رها می‌کند. با این حال، آنها حداقل به چندین اشکال اشاره کردند که رفع شده است که در زیر به آنها خواهیم پرداخت.

جزئیات انتشار Android 14 QPR2 Beta 2: گوگل به‌روزرسانی جدید را برای پیکسل ۵a، پیکسل ۶ و ۶ پرو، پیکسل ۶a، پیکسل ۷ و ۷ پرو، پیکسل ۷a، پیکسل فولد، تبلت پیکسل و پیکسل ۸ و ۸ پرو به عنوان بیلد AP11.231117.006 منتشر می‌کند. به نظر می رسد که یک شماره ساخت واحد برای همه دستگاه ها وجود دارد. وصله امنیتی دسامبر اندروید نیز گنجانده شده است.

تاریخ انتشار: ۱۱ دسامبر ۲۰۲۳
ساخت: AP11.231117.006
پشتیبانی از شبیه ساز: x86 (64 بیتی)، ARM (v8-A)
سطح وصله امنیتی: دسامبر ۲۰۲۳
خدمات گوگل پلی: ۲۳٫۴۴٫۱۵

اندروید ۱۴ QPR2 بتا ۲ رفع شد: برای رفع اشکالات، Google یک مشکل اطلاعات مصرف باتری، چند اشکال مربوط به اثر انگشت خوان و بیومتریک، و دیگری که به نظر می‌رسد دستگاه شما اتصال WiFi ندارد، برطرف کرد.

  • مشکلی را برطرف کرد که در آن اطلاعات مصرف باتری که در تنظیمات سیستم گزارش شده بود گاهی اوقات نادرست بود. (شماره ۳۱۲۱۲۱۹۹۸)
  • مشکلی که در آن نماد اثر انگشت روی صفحه قفل گاهی اوقات قبل از بارگیری سایر اطلاعات در حالت نمایش همیشه روشن نمایش داده می‌شد، برطرف شد. ( شماره ۳۱۱۲۶۵۹۰۵ )
  • مشکلی را برطرف کرد که گاهی اوقات باعث از کار افتادن درخواست بیومتریک می شد و باعث می شد قبل از اینکه کاربر بتواند با آن تعامل داشته باشد، آن را نادیده بگیرد.
  • مشکلی را برطرف کرد که گاهی باعث می شد کاشی تنظیمات سریع اینترنت نشان دهد که اتصال Wi-Fi وجود ندارد، حتی زمانی که دستگاه به شبکه Wi-Fi متصل است.

برای بررسی به‌روزرسانی QPR2 Beta 2، به Settings>System>Software updates بروید و روی «System updates» ضربه بزنید. اگر زنده است، باید روند دانلود شروع شود. در غیر این صورت، ما هر دو OTA داریم (اینجا) و تصاویر کارخانه (اینجا) برای انجام کار به صورت دستی در دسترس است.

و برای کسانی که هنوز در Android 14 QPR2 Beta نیستند و می‌خواهند وارد شوند، ثبت‌نام کنند اینجا.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/11/android-14-qpr2-beta-2-released-for-pixel-devices/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *