Android 15 Beta 2 برای دستگاه‌های پیکسل و دستگاه‌های غیرپیکسلی در اینجا ارائه شده است

بدون نسخه جدید اندروید ۱۵ بتا، هفته Google I/O نخواهد بود. دوستان من، دستگاه‌های پیکسل خود را برای به‌روزرسانی Android 15 Beta 2 آماده کنید. اوه، و اگر پیکسل ندارید، ممکن است برای تست طعم کوچک اندروید ۱۵ برنامه ریزی شده باشید.

گوگل امروز جدیدترین نسخه بتای اندروید ۱۵ را برای پیکسل ۶ از طریق پیکسل ۸ پرو و ​​پیکسل فولد منتشر کرد. ما باید اولین نسخه بتا را برای پیکسل ۸a نیز ببینیم. به‌عنوان دومین بتا، انتظار می‌رود که این مورد کاملاً پایدار باشد، اگرچه ما هنوز به‌روزرسانی‌های آینده را در ماه ژوئن و جولای داریم تا قبل از اینکه اندروید ۱۵ پایدار شود، همه چیز را افزایش دهیم. گوگل این را “نسخه با کیفیت بتا افزایشی” می نامد.

چه چیزی در اندروید ۱۵ بتا ۲ وجود دارد؟ ممکن است تغییرات زیادی وجود داشته باشد، اما ابتدا باید آن را روی دستگاه دریافت کنیم. در حال حاضر، گوگل موارد زیر را برای توصیف آنچه که باید منتظر آن باشید می گوید:

  • فضای خصوصی: این به عنوان یک فضای امن در تلفن رسمی است که می توانید برنامه های حساس را در آن نگه دارید. تحت یک لایه اضافی از احراز هویت و به عنوان یک نمایه کاربر جداگانه زندگی می کند. می توانید انتخاب کنید که آن را با قفل دستگاه تلفن خود قفل کنید یا می تواند فاکتور قفل خاص خود را داشته باشد. فضای خصوصی در یک محفظه جداگانه در لانچر گوشی شما زندگی می کند، به علاوه محتوای تولید شده یا دانلود شده توسط کاربر جدا از فضای اصلی یا غیرخصوصی باقی می ماند. همانطور که گفته شد، گوگل قبلاً یک اشکال در بتا ۲ را تأیید کرده است که بر برنامه های صفحه اصلی تأثیر می گذارد. آنها قصد دارند در روزهای آینده آن را تعمیر کنند.
  • دستگاه چند وظیفه ای با صفحه نمایش بزرگ: چند کار بر روی صفحه نمایش های بزرگ در اندروید ۱۵ اکنون به لطف پین کردن نوار وظیفه بهبود یافته است. این به شما اجازه می دهد تا به سرعت بین برنامه ها جابجا شوید.
  • نرمی تصویر در تصویر: این بتا ۲ جدید باعث می‌شود که PiP وقتی وارد حالت PiP می‌شوید، انتقال نرم‌تری داشته باشد. گوگل در حال ایجاد تغییراتی است تا انیمیشن ورودی بهتر و بدون سوسو زدن باشد.
  • بازگشت پیشگو: حرکت پیش‌بینی‌کننده برگشت دیگر در پشت گزینه‌های توسعه‌دهنده پنهان نمی‌شود، بنابراین هنگام استفاده از ژست برگشتی در Android، حدس زدن کمتر می‌شود. ایده این است که هنگام خروج از برنامه‌ها، پیش‌نمایش‌های «بازگشت به خانه، وظایف متقابل و فعالیت متقابل» را به شما نشان دهیم.
  • اثرات لرزش در کانال های اطلاع رسانی: بله، به زودی می توانید جلوه های لرزش خاصی را در کانال های اعلان تنظیم کنید. شاید بهتر باشد از کانال های اطلاع رسانی استفاده کنم.
  • اطلاعات بیشتر Health Connect: در آخرین به‌روزرسانی Health Connect، Google دو معیار جدید را اضافه می‌کند – دمای پوست و برنامه‌های آموزشی.

اکنون، این همه چیز جدیدی نیست که در اینجا وجود دارد. گوگل یک پست توسعه‌دهنده طولانی در زیر دارد که اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، باید به آن بپردازید. آنها از طریق بهبودهای GPU، بهینه سازی کارهای پیش زمینه، صفحات ۱۶ کیلوبایتی و موارد دیگر صحبت می کنند.

دانلود اندروید ۱۵ بتا ۲: برای دریافت Android 15 Beta 2 در تلفن Pixel خود، باید در برنامه Android Beta ثبت نام کنید. این ساده ترین راه است، زیرا گوگل آن را از طریق هوا برای شما ارسال می کند. با این حال، اگر می‌خواهید به‌صورت دستی به‌روزرسانی کنید، می‌توانید – تصاویر کارخانه Android 15 Beta 2 را پیدا خواهید کرد. اینجا و فایل های OTA اینجا.

اگر یکی از دستگاه‌های پیکسل زیر را دارید، می‌توانید Android 15 Beta 2 را اجرا کنید.

  • پیکسل ۶ و ۶ پرو
  • پیکسل ۶a
  • پیکسل ۷ و ۷ پرو
  • پیکسل ۷a
  • Pixel Fold
  • تبلت پیکسل
  • پیکسل ۸ و ۸ پرو
  • پیکسل ۸a

اندروید ۱۵ برای گوشی های غیر پیکسل: و اگر دستگاه‌هایی از Honor، iQOO، Lenovo، Nothing، OnePlus، OPPO، Realme، Sharp، Tecno، vivo یا Xiaomi دارید، گوگل می‌گوید که آنها باید نسخه‌های بتا را نیز در دسترس داشته باشند. می توانید دستگاه خود را در این آدرس بررسی کنید این سایت.

به زودی در مورد این آخرین به‌روزرسانی بتا اندروید ۱۵!

// توسعه دهندگان اندروید


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/15/android-15-beta-2-is-here-for-pixel-devices-and-non-pixel-devices/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *