Android Automotive بالاخره به ویژگی‌ای که مدت‌ها پیش‌بینی می‌شد می‌رسد: در اینجا آمده است که کدام خودرو اول آن را دریافت می‌کند

ماشین ها

Android Automotive بالاخره به ویژگی‌ای که مدت‌ها پیش‌بینی می‌شد می‌رسد: در اینجا آمده است که کدام خودرو اول آن را دریافت می‌کند

Android Automotive بالاخره به ویژگی‌ای که مدت‌ها پیش‌بینی می‌شد می‌رسد: در اینجا آمده است که کدام خودرو اول آن را دریافت می‌کند

Sjoerd Van Der Wal/Getty
توسط برادن کارلسون/ژان ۹، ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۰۰ EST

اگر با Android Automotive آشنایی ندارید، این یک سیستم عامل برای کل خودرو است که از کارخانه به سخت افزار اصلی خودرو ادغام شده است. به عنوان مثال، مجموعه خودروهای Volvo و Polestar از Android Automotive استفاده می کنند. به جای اینکه فقط به عنوان یک برنامه اجرا شود مانند Android AutoAndroid Automotive اساس کل سیستم اطلاعات سرگرمی، ناوبری، و سیستم های دیگر.

در حالی که این مورد بسیار جالب است، اما تعداد انگشت شماری از آیتم های لیست علاقه مندی ها وجود دارد که کاربران Android Automotive به دنبال آن هستند. یکی از آنها امکان مرور اینترنت با گوگل کروم است. ای کاش دیگر، مردمی، این ویژگی در راه است! این تنها ویژگی بزرگ جدید Android Automotive گوگل نیست. با توجه به نمایشگاه Polestar در CES 2024 در لاس وگاس، مجموعه ای از فناوری های جدید برای کل مجموعه وسایل نقلیه Polestar آمده است. احتمالاً شاهد اجرای مشابهی در خودروهای ولوو نیز خواهیم بود.

Polestar به گسترش روابط خود با گوگل ادامه می دهد

رابرت وی / شاتراستاک

توماس اینگنلث، مدیر عامل Polestar، می‌گوید: “گوگل یکی از مهم‌ترین شرکای فناوری ما است. از زمان عرضه Polestar 2 بیش از سه سال پیش، شاهد گسترش اکوسیستم Android Automotive OS با لیست طولانی برنامه‌ها و قابلیت‌های جدید هستیم. ما رابطه قوی همچنان به ارائه ویژگی‌های جدید برای دارندگان Polestar ادامه می‌دهد و آن‌ها Polestar 3 و Polestar 4 را در سال جاری نیز غنی خواهند کرد.”

یکی از ویژگی های برجسته ارتقاء به Android Automotive این است که کاربران می توانند یک مسیر برنامه ریزی شده را از دستگاه تلفن همراه خود به ماشین خود ارسال کنند. چه از یک دستگاه Android یا iOS استفاده کنید، می توانید مسیر برنامه ریزی شده خود را نقشه برداری کنید در نقشه های گوگل.

توانایی انجام این کار بلافاصله در وسایل نقلیه Polestar 2 منتشر می شود. مدل‌های آینده Polestar 3 و Polestar 4 نیز از این ادغام مسیریابی عالی برخوردار خواهند بود. اکنون، بیایید به بررسی ویژگی مرور داخل خودرو با Google Chrome بپردازیم.

مرورگر کرومی که می‌شناسید و دوست دارید، اکنون در ماشین شما

عکس های سراسر جهان / شاتر استوک

Polestar با وبگردی در ماشین غریبه نیست. این امکان در Polestar 2 با مرورگر ویوالدی آن در سال ۲۰۲۱٫ اکنون، با این حال، مالکان Polestar می توانند با استفاده از Google Chrome همیشه آشنا، اینترنت را مرور کنند. برای پاسخ به سوالی که احتمالاً به ذهن می رسد، بله، فقط زمانی می توانید از این ویژگی استفاده کنید که خودرو در پارک است.

Polestar در حال ارائه ویژگی Google Chrome به عنوان یک آزمایش بتا برای آن است وسایل نقلیه Polestar 2. مانند ویژگی نقشه به ماشین که در بالا ذکر شد، پس از اتمام آزمایش و پیاده سازی، این ویژگی استاندارد در تمام خودروهای Polestar در این ویژگی خواهد بود.

ما چشمانمان را برای نوآوری های بیشتر بین Polestar و Google در پلتفرم Android Automotive نگه خواهیم داشت. سهولت کلی در استفاده با این سیستم بی نظیر است، و افزودن این ویژگی ها فقط وسیله نقلیه شما را به مکانی شیرین تری تبدیل می کند، چه در حال رانندگی، چه پارک و چه خارج از خودرو. امیدواریم در آینده نزدیک در سایر برندهای خودرو نیز ظاهر شود.


منبع: https://www.slashgear.com/1486877/new-android-automotive-feature-google-chrome-which-car-gets-it-first/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *