Anthropic لحظه را غنیمت شمرده و Claude 2.1 را همزمان با انفجار OpenAI معرفی می کند

Anthropic لحظه را غنیمت شمرده و Claude 2.1 را همزمان با انفجار OpenAI معرفی می کند

آیا آماده اید تا آگاهی بیشتری را به برند خود بیاورید؟ در نظر بگیرید که برای تور AI Impact Tour اسپانسر شوید. درباره فرصت ها بیشتر بدانید اینجا.


همانطور که OpenAI، استارتاپ پیشرو هوش مصنوعی، با آینده نامشخصی مواجه است برکناری غیرمنتظره مدیر عامل آن سام آلتمنرقیب Anthropic در حال استفاده از این لحظه برای انتشار مدل زبان بزرگ به روز شده خود است. کلود ۲٫۱.

این راه‌اندازی به آنتروپیک اجازه می‌دهد تا خود را به عنوان یک جایگزین پایدار معرفی کند و از آشفتگی اطراف OpenAI رهبر صنعت استفاده کند.

OpenAI این هفته پس از هیئت مدیره خود در حال چرخش است آلتمن را ناگهان اخراج کرد در روز جمعه، تقریباً همه کارمندان خود را بر آن داشت تهدید به خروج به مایکروسافت در کنار آلتمن و سایر مدیران. این خبر با توجه به رشد شهاب‌آمیز OpenAI که با راه‌اندازی ChatGPT ایجاد شد، موج‌های شوکی را در صنعت فناوری ایجاد کرد.

به نظر می رسد آنتروپیک مشتاق سرمایه گذاری بر بی ثباتی رقیب اصلی خود است. Claude 2.1، یکی از جایگزین‌های پیشرو برای ChatGPT، از امروز شروع به کار می‌کند و پیشرفت‌های عمده‌ای را در دقت، صداقت و قابلیت‌ها ارائه می‌کند – ارتقاهایی که Anthropic احتمالاً امیدوار است برای شرکت‌هایی که نسبت به درگیری‌های داخلی OpenAI محتاط هستند جذاب باشد.

رویداد VB

تور AI Impact Tour

در تور AI Impact VentureBeat که به شهر نزدیک شما می آید، با جامعه هوش مصنوعی سازمانی ارتباط برقرار کنید!

بیشتر بدانید

آشفتگی در OpenAI نشان دهنده شکاف های رو به رشد در هوش مصنوعی در مورد مسائلی مانند این است ایمنی و اخلاق. OpenAI برای توسعه مسئولانه AGI (هوش عمومی مصنوعی) تأسیس شد، اما برخی از خودی ها می ترسیدند که امنیت را قربانی سود و رشد سریع کند.

آنتروپیک خود را با a متمایز کرده است تمرکز دقیق بر ایمنی هوش مصنوعی. انتشار Claude 2.1 اکنون به آن اجازه می دهد تا فناوری خود را در مقایسه با مبارزات قدرت پر هرج و مرج OpenAI به عنوان قابل اعتمادتر معرفی کند.

این پرتاب یک حرکت استراتژیک هوشمندانه توسط آنتروپیک است مدیر عامل داریو آمودی. این پیشگام هوش مصنوعی در حال استفاده از این لحظه برای تبلیغ شرکت خود به عنوان گزینه ای کمتر درام برای سازمان هایی است که سیستم های زبان طبیعی را به کار می گیرند.

Claude 2.1: پیشگام در اندازه پنجره زمینه

آنتروپیک در خود گفتاعلامیه که Claude 2.1 بهبودهای قابل توجهی را در دقت، صداقت، و قابلیت‌های فنی ارائه می‌کند که هدف آن باز کردن موارد استفاده جدید و ارزش برای شرکت‌ها است.

مهمترین پیشرفت یک پنجره زمینه ۲۰۰۰۰۰ رمزی است که به کلود اجازه می دهد اسناد تا ۱۵۰۰۰۰ کلمه یا ۵۰۰ صفحه را پردازش کند. این امکان تجزیه و تحلیل کل پایگاه های کد، گزارش های مالی طولانی، مقالات تحقیقاتی و سایر اسناد پیچیده را فراهم می کند. خلاصه‌سازی، استخراج بینش‌های کلیدی و پاسخ به سؤالات از چنین ورودی‌های بزرگ قبلاً برای سیستم‌های هوش مصنوعی غیرممکن بود.

Claude 2.1 همچنین نرخ توهم و ادعاهای نادرست را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد، یک اولویت کلیدی برای شرکت هایی که هوش مصنوعی را به طور مسئولانه در برنامه های کاربردی روبروی مشتری به کار می گیرند. در ارزیابی‌های محققان Anthropic، Claude 2.1 به طور قابل‌توجهی بیشتر احتمال داشت که عدم قطعیت را بپذیرد تا پاسخ‌های نادرست در مورد سؤالات واقعی.

اعتبار: Anthropic

ویژگی جدید استفاده از ابزار به Claude 2.1 اجازه می دهد تا با سیستم های داخلی از طریق API ها، پایگاه های دانش جستجو و اقداماتی را از طریق ابزارهای نرم افزاری از طرف کاربر انجام دهد. هدف این کار این است که کلود را با فرآیندهای تجاری سازگارتر کند.

Claude 2.1 اعلان‌های سیستمی را معرفی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد دستورالعمل‌ها را به کلود سفارشی کنند تا وظایف مشخص شده را به طور مداوم انجام دهد. این قابلیت تنظیم به کلود کمک می کند تا عملکرد خود را با نیازهای کاربر تطبیق دهد.

خلاصه سازی و درک اسناد طولانی و پیچیده در Claude 2.1 بطور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. در آزمایش‌های آنتروپیک، ۳۰ درصد پاسخ‌های نادرست کمتر و ۳ تا ۴ برابر نرخ پایین‌تر نتیجه‌گیری نادرست از اسناد را نشان داد.

اعتبار: Anthropic

توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند مجموعه‌ای از ابزارها را برای استفاده کلود تعریف کنند و مدل تصمیم می‌گیرد که کدام ابزار برای تکمیل یک کار مورد نیاز است. کاربردهای بالقوه از استفاده از یک ماشین حساب برای استدلال عددی پیچیده گرفته تا پاسخ به سؤالات با جستجو در پایگاه داده یا استفاده از یک API جستجوی وب متغیر است.

برای شرکت ها، این ارتقاء نوید قفل موارد استفاده و ارزش جدید را می دهد. Claude 2.1 اکنون می تواند ورودی های طولانی مانند مشخصات مهندسی، پرونده های مالی و کتابچه های راهنمای کاربر را به طور قابل اعتماد تجزیه و تحلیل کند تا فرآیندهایی مانند تولید یادداشت انتشار و تجزیه و تحلیل نظارتی را خودکار کند.

پنجره زمینه گسترده و ادغام ابزار، توانایی‌های سلف‌سرویس جدیدی را برای مشتریان باز می‌کند، مانند آپلود بازخورد محصول گسترده برای کلود برای خلاصه کردن موضوعات کلیدی و پیشنهاد بهبود.

برای هر سازمانی که از هوش مصنوعی زبان طبیعی استفاده می کند، دقت و صداقت کلود باید اعتماد به نفس بیشتری ایجاد کند. در مقایسه با نسخه‌های قبلی، دقت بسیار قوی‌تری در کارهای پیچیده سازمانی نشان داد.

تاثیر بر هوش مصنوعی سازمانی

با ChatGPT که OpenAI را برش می دهد میلیارد دلار درآمد سالانهآنتروپیک مطمئناً قصد دارد تا بخشی از این تقاضا را با مدلی با دقت و ایمنی بهتر کاهش دهد. و آخرین آشفتگی ممکن است شرکت‌ها را در مورد ثبات OpenAI شک کنند.

پرتاب کلود ۲٫۱ مسابقه تسلیحاتی هوش مصنوعی را تشدید می کند. Anthropic ادعای خود را به عنوان یک رهبر در میان هرج و مرج در OpenAI و رقابت فزاینده از سوی غول های فناوری مانند گوگل و مایکروسافت، که همگی برای برتری در این زمینه پررونق رقابت می کنند، به خطر می اندازد.

برای آنتروپیک، زمان این انتشار نمی توانست بهتر از این باشد. با وجود رقیب اصلی خود در آشفتگی، می تواند مشتریان را در انتخاب مطمئن تری قرار دهد زیرا سازمان ها هوش مصنوعی زبان طبیعی را در عملیات خود ادغام می کنند. ماه های آینده مشخص خواهد کرد که آیا شرکت ها طعمه را می گیرند یا خیر. اما در حال حاضر، آنتروپیک به نظر می رسد موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری از بدبختی OpenAI داشته باشد.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/anthropic-seizes-the-moment-unveiling-claude-2-1-as-openai-implodes/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *