Apple Pitch Vision Pro به عنوان راه حل مراقبت های بهداشتی

اپل امروز برجسته شده است توانایی Vision Pro برای کمک به صنعت مراقبت های بهداشتی، با نمایش طیف گسترده ای از برنامه های موجود در حال حاضر در visionOS اپ استور.

Apple Pitch Vision Pro به عنوان راه حل مراقبت های بهداشتی
اپل توضیح داد که چگونه برنامه‌های همهجانبه‌ای که محتوای دیجیتال را با دنیای فیزیکی ترکیب می‌کنند، می‌توانند نحوه آموزش، برنامه‌ریزی جراحی و مراقبت از بیمار را هم در محیط‌های بالینی و هم در خانه تغییر دهند. به عنوان مثال، برنامه myMako از قابلیت های سه بعدی Vision Pro برای بهبود برنامه ریزی جراحی استفاده می کند و به جراحان دسترسی بصری و پویا به برنامه ها و بینش های جراحی را ارائه می دهد. از سوی دیگر، CyranoHealth از محاسبات فضایی برای ارائه آموزش جامع و همه جانبه در مورد تجهیزات پزشکی، با هدف افزایش اعتماد به نفس و کاهش اضطراب در میان کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم، استفاده می کند.

برنامه واقعیت سینمایی Siemens Healthineers هولوگرام های تعاملی و همهجانبه ای از آناتومی انسان ایجاد می کند و آموزش پزشکی و مشاوره بیماران را افزایش می دهد. Epic Systems مدیریت سوابق بیمار را با مفهوم محاسبات فضایی Epic بازسازی می کند و به متخصصان مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد با استفاده از حرکات بصری و محاسبات فضایی با داده های بیمار تعامل داشته باشند. در همین حال، Xaia از Cedars-Sinai یک رویکرد منحصر به فرد برای حمایت از سلامت روان ارائه می‌کند، و درمان محاوره‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی را در محیط‌های قابل تنظیم و آرام‌بخش ارائه می‌دهد. دیدن مقاله کامل اپل برای اطلاعات بیشتر در صفحه وب اتاق خبر آن.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/11/apple-pitches-vision-pro-as-healthcare-solution/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *