Apple Seeds دومین بتا عمومی macOS Sonoma 14.3

اپل امروز اولین نسخه بتای عمومی یک نسخه آینده را منتشر کرد macOS Sonoma به روز رسانی ۱۴٫۳، به غیر توسعه دهندگان اجازه می دهد تا نرم افزار را قبل از انتشار آزمایش کنند. دومین بتای عمومی سه هفته بعد می آید اولین نسخه بتا عمومی.

Apple Seeds دومین بتا عمومی macOS Sonoma 14.3
آزمایش‌کنندگان بتا می‌توانند از طریق بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار در برنامه تنظیمات سیستم شرکت کنند. در به‌روزرسانی‌های بتا، به سادگی Sonoma Public Beta را تغییر دهید. توجه داشته باشید که برای شرکت در اپل باید ثبت نام کنید وب سایت تست بتا.

macOS Sonoma 14.3 شامل پشتیبانی از لیست های پخش مشترک است اپل موزیک، به مشترکین Apple Music اجازه می دهد لیست های پخش را با دیگران بسازند. هنگام ایجاد یک لیست پخش جدید یا انتخاب یک لیست پخش موجود، نمادی به شکل فرد وجود دارد که می توان روی آن ضربه زد تا همکاری فعال شود.

فعال کردن همکاری پیوندی را فراهم می‌کند که می‌تواند با دیگران به اشتراک گذاشته شود و هر کسی که پیوند را داشته باشد می‌تواند در فهرست پخش مشارکت کند و به آهنگ‌ها گوش دهد. فردی که لیست پخش را شروع کرده است می تواند افرادی را که می خواهند بپیوندند تأیید کند یا آن را برای همه باز کند. هر کسی که پیوند به یک لیست پخش را داشته باشد می‌تواند موسیقی اضافه کند، اگرچه مالک می‌تواند در هر زمان همکاری را خاموش کند یا افراد را حذف کند.

انتظار می‌رود macOS Sonoma 14.3 در ژانویه ۲۰۲۴ عرضه شود. اپل همچنین نسخه‌های بتای عمومی watchOS 10.3 و جدید را منتشر کرده است. هوم پاد نرم افزار ۱۷٫۳٫

جمع بندی های مرتبط: macOS Sonoma
انجمن های مرتبط: macOS Sonoma


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/04/apple-releases-macos-sonoma-14-3-public-beta-2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *