Apple Seeds سومین بتای عمومی macOS Sonoma 14.3

اپل امروز سومین بتا عمومی از آینده را به خود اختصاص داد macOS Sonoma 14.3 به روزرسانی ، به غیر توسعه دهندگان اجازه می دهد تا نرم افزار را قبل از انتشار آن آزمایش کنند. سومین نسخه بتا عمومی یک هفته بعد می آید دومین بتا عمومی.

Apple Seeds سومین بتای عمومی macOS Sonoma 14.3
آزمایش‌کنندگان بتا می‌توانند از طریق بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار در برنامه تنظیمات سیستم شرکت کنند. در به‌روزرسانی‌های بتا، به سادگی Sonoma Public Beta را تغییر دهید. توجه داشته باشید که برای شرکت در اپل باید ثبت نام کنید وب سایت تست بتا.

MacOS Sonoma 14.3 شامل پشتیبانی از لیست های پخش مشترک در اپل موزیک، به مشترکین موسیقی اپل اجازه می دهد تا لیست های پخش را با دیگران بسازند. هنگام ایجاد یک لیست پخش جدید یا انتخاب یک لیست پخش موجود ، یک نماد شخصی شکل وجود دارد که می تواند برای روشن کردن همکاری استفاده شود.

فعال کردن همکاری پیوندی را فراهم می‌کند که می‌تواند با دیگران به اشتراک گذاشته شود و هر کسی که پیوند را داشته باشد می‌تواند در فهرست پخش مشارکت کند و به آهنگ‌ها گوش دهد. فردی که لیست پخش را شروع کرده است می تواند افرادی را که می خواهند بپیوندند تأیید کند یا آن را برای همه باز کند. هر کسی که پیوند به یک لیست پخش را داشته باشد می‌تواند موسیقی اضافه کند، اگرچه مالک می‌تواند در هر زمان همکاری را خاموش کند یا افراد را حذف کند.

انتظار می رود MacOS Sonoma 14.3 بعداً در ژانویه شاهد پرتاب باشد.

جمع بندی های مرتبط: macOS Sonoma
انجمن های مرتبط: macOS Sonoma


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/10/apple-seeds-macos-sonoma-14-3-public-beta-3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *