Apple Seeds نسخه های نامزد iOS 17.4 و iPadOS 17.4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

اپل امروز نامزدهای انتشار iOS 17.4 و iPadOS 17.4 آینده را برای اهداف آزمایشی در اختیار توسعه دهندگان قرار داد، به‌روزرسانی‌ها یک هفته پس از آن ارائه می‌شوند. اپل چهارمین بتا را آغاز کرد. RC ها نسخه های نهایی نرم افزار هستند که تا زمانی که هیچ باگی در این فرآیند تست نهایی پیدا نشود، هفته آینده برای عموم منتشر می شود.

Apple Seeds نسخه های نامزد iOS 17.4 و iPadOS 17.4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد
توسعه‌دهندگان ثبت‌شده می‌توانند با باز کردن برنامه تنظیمات، رفتن به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار، ضربه زدن روی گزینه «به‌روزرسانی‌های بتا» و جابه‌جایی روی گزینه بتا شرکت کنند. iOS 17 یا iPadOS 17 برنامه نویس بتا. رایگان یا پولی شناسه اپل برای دانلود و نصب نسخه بتا به حساب توسعه دهنده مرتبط است.

iOS 17.4 تغییرات گسترده‌ای را در روش ارائه می‌کند اپ استور و برنامه‌ها در اتحادیه اروپا کار می‌کنند و راه را برای بازارهای برنامه‌های جایگزین، سیستم‌های پرداخت جایگزین، پشتیبانی از موتور مرورگر شخص ثالث و دسترسی NFC برای بانک‌ها و ارائه‌دهندگان پرداخت شخص ثالث هموار می‌کنند. این ویژگی‌ها محدود به اتحادیه اروپا هستند و در سایر کشورها در دسترس نخواهند بود.

با این حال، تغییراتی در برنامه های بازی وجود دارد و با راه اندازی iOS 17.4، اپل به برنامه های بازی ابری مانند Xbox Cloud Gaming و Nvidia GeForce NOW اجازه می دهد. بازی‌های کوچک، چت‌بات‌ها و افزونه‌ها نیز اکنون می‌توانند از سیستم خرید درون‌برنامه استفاده کنند. همراه با این به‌روزرسانی‌ها، iOS 17.4 کاراکترهای ایموجی جدید، رونوشت‌هایی برای پادکست‌ها در برنامه پادکست، پشتیبانی از استفاده از SharePlay با هوم پاد، فعالیت های زنده کرونومتر و موارد دیگر. یادداشت های انتشار اپل برای به روز رسانی در زیر آمده است.

ایموجی
– شکلک های جدید قارچ، ققنوس، آهک، زنجیره شکسته و سر تکان دادن اکنون در صفحه کلید ایموجی موجود است
– ۱۸ نفر و شکلک بدن گزینه ای را اضافه می کنند که در هر جهت با آنها روبرو شوید

پادکست های اپل
– رونوشت‌ها به شما امکان می‌دهند قسمتی را با متنی که همگام با صوت به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی برجسته می‌شود دنبال کنید.
– متن قسمت را می توان به طور کامل خواند، یک کلمه یا عبارت را جستجو کرد، برای پخش از یک نقطه خاص ضربه زد و با ویژگی های دسترسی مانند اندازه متن، افزایش کنتراست و VoiceOver استفاده کرد.

این به روز رسانی شامل پیشرفت ها و رفع اشکال زیر است:
– تشخیص موسیقی به شما امکان می دهد آهنگ هایی را که شناسایی کرده اید به لیست پخش و کتابخانه Apple Music خود و همچنین Apple Music Classical اضافه کنید.
– سیری یک گزینه جدید برای اعلام پیام هایی که دریافت می کنید به هر زبان پشتیبانی شده دارد
– حفاظت از دستگاه سرقت شده از گزینه افزایش امنیت در همه مکان ها پشتیبانی می کند
– سلامت باتری در تنظیمات تعداد چرخه باتری، تاریخ ساخت و اولین استفاده را در مدل‌های iPhone 15 و iPhone 15 Pro نشان می‌دهد.
– Call Identification نام کسب و کار، آرم و نام بخش تأیید شده توسط Apple را در صورت موجود بودن نمایش می دهد
– به‌روزرسانی‌های تجاری در «پیام‌ها برای کسب‌وکار» اطلاعات قابل اعتمادی را برای وضعیت سفارش، اعلان‌های پرواز، هشدارهای تقلب یا سایر تراکنش‌هایی که انتخاب می‌کنید ارائه می‌کند.
– شماره کارت مجازی Apple Cash به شما امکان می دهد با تایپ شماره خود از Wallet یا با استفاده از تکمیل خودکار Safari، با Apple Cash در تاجرانی که هنوز Apple Pay را قبول نکرده اند، پرداخت کنید.
– مشکل خالی بودن تصاویر مخاطبین در Find My را برطرف می کند
– رفع مشکلی برای کاربران دو سیم کارت که در آن شماره تلفن از اصلی به دوم تغییر می کند و برای گروهی که پیام داده اند قابل مشاهده است.
برخی از ویژگی ها ممکن است برای همه مناطق یا در همه دستگاه های اپل در دسترس نباشد. برای اطلاع از محتوای امنیتی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار اپل، لطفاً از این وب‌سایت دیدن کنید: https://support.apple.com/kb/HT201222

جزئیات کامل در مورد همه چیز جدید در iOS 17.4 را می توانید در اینجا بیابید راهنمای ویژگی‌های iOS 17.4 ما.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/27/apple-seeds-ios-17-4-release-candidate/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *