Apple TV+ چیست؟ قیمت، ویژگی‌ها، نحوه دریافت آن و موارد دیگر

از زمان راه اندازی آن در نوامبر ۲۰۱۹، Apple TV+ راه خود را به زمین بازی خدمات استریم از نتفلیکس و آمازون پرایم ویدئو به دیزنی +، حداکثر، هولوو بسیاری از موارد دیگر که برای بسیاری تبدیل به گزینه ای برای فیلم ها، سریال های تلویزیونی و ورزش می شوند. از آن زمان به بعد، این سرویس بدون آگهی تقریباً ۲۵ میلیون مشترک در سراسر جهان جمع آوری کرده است، که طبق گزارش ها، پس از خرید یک دستگاه جدید اپل مانند آیفون یا مک بوک، تمایل شرکت به اشتراک های تبلیغاتی رایگان، بسیار بیشتر از آن است.

چیزی که Apple TV+ را از بقیه گروه متمایز می کند این است که این تنها سرویسی است که محتوای منحصراً اصلی و اصلی را ارائه می دهد. فقط محتوای اصلی خودش؛ به معنی بدون فصل از ریک و مورتی یا دوستان دارای مجوز از شبکه های مربوطه خود هستند و هیچ فیلم پرفروشی از استودیوهای دیگر وجود ندارد، اما می توانید آن ها را از جای دیگر تهیه کنید. این ممکن است چیز بدی باشد یا نباشد، زیرا تا کنون اپل در ساخت برخی از جذاب ترین محتوای اصلی، از جمله سریال های برنده جوایز مانند تد لاسO، نمایش صبحگاهیو جدایی به برخی از بهترین سریال های علمی تخیلی اطراف، مانند سیلو و تهاجمو همچنین ورزش های زنده از لیگ برتر بیسبال و لیگ برتر فوتبال.

زوج با افزایش قیمت اخیرشاپل تی‌وی پلاس، تنها دومین سرویس در چهار سال گذشته است که قیمت آن را ۱۰ دلار در ماه می‌داند، همچنان یکی از ارزان‌ترین سرویس‌های پخش ویدیوی موجود است. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

Apple TV+ چیست؟  قیمت، ویژگی‌ها، نحوه دریافت آن و موارد دیگر
درک مالکوم / روندهای دیجیتال

هزینه و در دسترس بودن

Apple TV+ یکی از مقرون به صرفه ترین سرویس های استریم است که ماهیانه ۱۰ دلار هزینه دارد. این فقط ۳ دلار بیشتر از آن است اشتراک ۷ دلاری نتفلیکس با پشتیبانی تبلیغاتو ۱۳ دلار ارزان تر از زیرمجموعه پریمیوم رده بالای نتفلیکس.

بهتر از این، اپل یک مدل خرید بسیار تهاجمی را برای Apple TV+ اتخاذ کرده است. هر کسی می‌تواند آن را به مدت هفت روز رایگان امتحان کند، یا می‌توانید با خرید هر آیفون، آی‌پد، آی‌پاد تاچ، دستگاه اپل تی‌وی یا مک واجد شرایط، سه ماه رایگان دریافت کنید. فقط باید به یاد داشته باشید که پیشنهاد را ظرف ۹۰ روز پس از خرید بازخرید کنید.

علاوه بر این، اگر قبلاً ثبت‌نام نکرده‌اید، می‌توانید یک ماه آزمایشی رایگان به عنوان بخشی از اشتراک Apple One دریافت کنید، اما توجه داشته باشید که قیمت‌های این بسته‌ها (که شامل خدماتی مانند Fitness+، Arcade، News+، و ذخیره سازی iCloud) نیز افزایش یافته است.

دستگاه های پشتیبانی شده

به طور طبیعی، Apple TV+ در دسترس است تمام سخت افزارهای مدرن اپلاز جمله تمام دستگاه‌های iPhone، iPad و iPod Touch که می‌توانند آخرین سیستم‌عامل‌ها را اجرا کنند، Apple TV 4K و Apple TV HD و نسل سوم Apple TV. می توانید از طریق مرورگرهای وب مانند سافاری، کروم یا فایرفاکس به Apple TV+ دسترسی داشته باشید.

برنامه Apple TV+ در دسترس است تلویزیون های هوشمند از Samsung، Vizio، LG، Sony، Panasonic و HiSense. همچنین می‌توانید این برنامه را در دستگاه‌های Roku، Amazon Fire TV، Android TV یا Google TV و همچنین در کنسول‌های PlayStation 4 و ۵ و Xbox One، Series X یا Series S دریافت کنید.

اندی باکسال / DigitalTrends

چگونه Apple TV+ را دریافت می کنید؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، وجود دارد چندین راه برای دریافت رایگان Apple TV+، چه برای اولین بار صاحب دستگاه اپل باشید و چه از طرفداران قدیمی اپل. در هر صورت، در اینجا مراحل اساسی برای ورود به سرویس پخش است.

مرحله ۱: سر به

و انتخاب کنید آزمایش رایگان را شروع کنید دکمه. انجام این کار در مرورگر دسکتاپ ساده‌ترین کار است، اما تقریباً در هر دستگاهی می‌توانید این کار را انجام دهید.

گام ۲: با Apple ID خود وارد شوید (یا در صورت لزوم ابتدا یکی بسازید).

مرحله ۳: اگر قبلاً این مورد را با Apple ID خود تنظیم نکرده اید، ممکن است مجبور شوید اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید. پس از انجام این کار، کلیک کنید تایید.

مرحله ۴: شما تمام شده اید. باید بتوانید بلافاصله تماشا را شروع کنید، اما ممکن است مجبور شوید در هر یک از دستگاه‌هایی که برای تماشا استفاده می‌کنید وارد سیستم شوید.

توجه داشته باشید: با این حال، به خاطر داشته باشید که با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان، و در اکثر دوره های آزمایشی رایگان، پس از پایان دوره، به طور خودکار تمدید می شود و پس از آن ۱۰ دلار در هر ماه از شما دریافت می شود. اگر متوجه شدید که برای شما مناسب نیست، بلهممکن است بخواهید آن را لغو کنید قبل از اینکه خیلی دیر شود

صوتی و تصویری

تمام نسخه‌های اصلی Apple TV+ برای پشتیبانی از ۴K HDR، HDR10+، و Dolby Vision بهینه‌سازی شده‌اند و اکثر آنها نیز پشتیبانی می‌کنند. صدای Dolby Atmos. و اگر شما یک Apple TV 4K می توانید آن را با یک جفت هدفون سازگار (مانند AirPods MaxAirPods Pro (نسل اول یا دوم)، AirPods 3 یا Beats Fit Pro) را تجربه کنید فضایی همهجانبه اپل صدای سه بعدی صوتی با ردیابی سر. بسیاری از Apple TV+ حداکثر از شش جریان همزمان در یک اشتراک پشتیبانی می‌کنند و حداکثر شش عضو خانواده می‌توانند نمایه‌های خود را با استفاده از اعتبارنامه ورود اپل خود ایجاد کنند. کاربران مک، آیفون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ نیز می‌توانند محتوای Apple TV+ را برای تماشای آفلاین دانلود کنند.

درک مالکوم / روندهای دیجیتال

محتوای Apple TV+

همانطور که در بالا ذکر کردیم، Apple TV+ همه چیز درباره فیلم ها و سریال های تلویزیونی اصلی است. و در حالی که آنها تنها با عناوین انگشت شماری راه اندازی شدند، فهرست آنها اکنون بسیار محترم تر است و هر ماه در حال رشد است. مجموعه Apple TV+ دارای نمایش‌ها و فیلم‌هایی از بسیاری از بازیگران و فیلم‌سازان برجسته است و Digital Trends هر چیزی را که می‌توانید به صورت ماهانه تماشا کنید، با راهنماهای پخش ما پوشش می‌دهد. چه چیزی در Apple TV + جدید است، بهترین نمایش ها در Apple TV+و بهترین فیلم ها در Apple TV+.

توصیه های سردبیران







زوج با افزایش قیمت اخیرشاپل تی‌وی پلاس، تنها دومین سرویس در چهار سال گذشته است که قیمت آن را ۱۰ دلار در ماه می‌داند، همچنان یکی از ارزان‌ترین سرویس‌های پخش ویدیوی موجود است. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/what-is-apple-tv-plus/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *