Apple TV 2024: همه شایعات تا کنون

اپل در حال کار بر روی نسخه جدیدی از ۴K است اپل تی ویو شایعات حاکی از آن است که می تواند به زودی در سال ۲۰۲۴، دو سال پس از عرضه مدل فعلی، عرضه شود. این راهنما شامل جزئیات همه چیزهایی است که انتظار داریم در Apple TV 4K 2024 ببینیم.


طرح

اپل چندین سال است که طراحی Apple TV را تغییر خاصی نداده است و این در سال ۲۰۲۴ تغییر نخواهد کرد. ما انتظار هیچ به روز رسانی در فرم فاکتور نداریم و همچنان از همان بدنه پلاستیکی سیاه و سفید استفاده خواهد کرد. مدل فعلی Apple TV


یک تراشه جدید

Apple TV 4K فعلی دارای همان تراشه A15 Bionic است که در آن وجود داشت آیفون ۱۳ خط تولید، و ما منتظر یک تراشه جدید سری A برای Apple TV 2024 هستیم. اپل تراشه هایی را به طور انحصاری برای Apple TV طراحی نمی کند، بنابراین به احتمال زیاد مدل نسل بعدی از همان تراشه A16 استفاده خواهد کرد. آیفون ۱۴ مدل های حرفه ای و آیفون ۱۵ مدل ها.

همچنین این احتمال وجود دارد که Apple TV 4K تراشه A17 Pro را در خود داشته باشد آیفون ۱۵ پرو مدل‌هایی که به اپل تی‌وی توانایی اجرای بازی‌های با کیفیت کنسول را می‌دهد، شایعه است از سالها پیش. A17 Pro اولین تراشه ۳ نانومتری اپل است و دارای یک پردازنده گرافیکی ۶ هسته ای است که قادر است برای اولین بار از ردیابی پرتو با شتاب سخت افزاری پشتیبانی کند و بازی هایی با گرافیک واقعی تر را قادر می سازد. چندین بازی کنسولی مانند Resident Evil 4 و Death Stranding به لطف تراشه A17 Pro برای آیفون ۱۵ پرو عرضه خواهند شد.

در عین حال، شایان ذکر است که تراشه A17 Pro ممکن است در نهایت برای اپل بسیار گران باشد تا آن را در تلویزیون اپل قرار دهد، به خصوص که شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل به دنبال قیمت پایین‌تری است.

Wi-Fi 6E یا Wi-Fi 7

شاید منطقی باشد که اپل پروتکل‌های جدید و مدرن‌تر Wi-Fi را به نسل بعدی Apple TV بیاورد، اما ما شایعاتی در این مورد نشنیده‌ایم. مدل‌های فعلی آیفون ۱۵ پرو از Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کنند و شایعات حاکی از آن است که اپل از Wi-Fi 7 استفاده می‌کند. آیفون به محض سال آینده

مدل‌های فعلی Apple TV 4K از Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کنند، اما ارتقاء آن با حداقل Wi-Fi 6E به Apple TV اجازه می‌دهد تا از باند سریع‌تر ۶GHz برای بهبود استریم و سرعت دانلود محتوا استفاده کند.

اتصالات دیگر

اپل هر دو مدل Apple TV 4K فقط Wi-Fi و مدل Wi-Fi + Ethernet را ارائه می دهد و این می تواند با مدل نسل بعدی ادامه یابد. همچنین می‌توانیم تلویزیون بعدی اپل را شاهد استفاده از بلوتوث ۵٫۳ باشیم.

انتظار می رود که Apple TV به ارائه یکپارچه سازی Thread و پشتیبانی از Matter در زمانی که به عنوان هاب خانگی برای محصولات خانه هوشمند استفاده می شود، ادامه دهد.

قیمت گذاری

تحلیلگر اپل مینگ چی کو سال گذشته گفت که انتظار دارد تلویزیون بعدی اپل مقرون به صرفه تر باشد و قیمت زیر ۱۰۰ دلار “نقطه شیرین” خواهد بود. قیمت Apple TV 4K فعلی از ۱۲۹ دلار برای فضای ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی و اتصال فقط وای فای شروع می شود، بنابراین تصور اینکه اپل بتواند مدل جدیدی را با قیمت پایین تری معرفی کند یا مدل فعلی را پایین تر نگه دارد، سخت نیست. – گزینه هزینه در کنار مدل جدید با قابلیت های به روز.

تاریخ عرضه

گفته می شود که اپل قصد دارد اپل تی وی بعدی را در نیمه اول سال ۲۰۲۴ عرضه کند، که احتمالاً در یک رویداد بهاری در حدود مارس یا آوریل رونمایی خواهد شد. در گذشته، اپل مدل های Apple TV 4K را در سپتامبر ۲۰۱۷، مه ۲۰۲۱ و نوامبر ۲۰۲۲ معرفی کرده است.

نوآوری های آینده اپل تی وی

شایعه شده است که اپل روی آن کار می کند نوعی محصول که عملکرد Apple TV، یک بلندگوی هوشمند و یک را ترکیب می کند زمان رویارویی دوربین در یک دستگاه، اما از آخرین باری که در مورد آن شنیده ایم بیش از یک سال می گذرد.


همچنین شایعاتی در مورد یک وجود دارد صفحه نمایش خانه هوشمند اپل که به عنوان یک مرکز مرکزی برای کنترل محصولات خانه های هوشمند عمل می کند و این احتمال وجود دارد که عملکرد Apple TV را داشته باشد. این محصول می تواند به زودی در سال ۲۰۲۴ راه اندازی شوداما از نسل بعدی Apple TV 4K که در حال توسعه نیز هست متمایز است.

راهنمای بازخورد

درباره Apple TV 4K بعدی سؤالی دارید یا می خواهید بازخورد خود را در مورد این راهنما ارائه دهید؟ اینجا برای ما ایمیل بفرستید.

جمع بندی های مرتبط: اپل تی وی
راهنمای خریدار: Apple TV (خنثی)
انجمن های مرتبط: Apple TV و سینمای خانگی

این مقاله "Apple TV 2024: همه شایعات تا کنون" اولین بار در ظاهر شد MacRumors.com

در مورد این مقاله بحث کنید در انجمن های ما


منبع: https://www.macrumors.com/guide/2024-apple-tv/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *