Apple Vision Pro احتمالاً حافظه و حافظه بیشتری نسبت به مک بوک شما دارد

Apple Vision Pro احتمالاً حافظه و حافظه بیشتری نسبت به مک بوک شما دارد

ما در حال دریافت یک جریان ثابت از اطلاعات در مورد اپل ویژن پرو جلوتر از تاریخ عرضه هدست ۲ فوریه (با پیش‌سفارش‌ها از ۱۹ ژانویه) – و ما اکنون اشاره‌ای به نوع مشخصات آن داریم.

مانند MacRumors گزارش می دهدمنابع یافت شده در Xcode 15.2 (مجموعه ابزار اپل برای توسعه دهندگان برنامه) نشان می دهد که Vision Pro با ۱۶ گیگابایت حافظه راه اندازی می شود – همان مقداری که کیت های توسعه دهنده (نسخه های اولیه Apple Vision Pro برای توسعه دهندگان برای آزمایش برنامه های خود ارسال می شوند) همراه با . همانطور که در گزارشی در سال گذشته فاش شد.

جالب اینجاست که آن گزارش قبلی (از افشاکننده معروف اپل مارک گورمن) ادعا می‌کرد که کیت‌های توسعه‌دهنده نیز با ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شوند، و در حالی که اپل اعلام کرده است که Vision Pro با یک SSD 256 گیگابایتی برای راه‌اندازی عرضه می‌شود، به احتمال بسیار زیاد وجود خواهد داشت. گزینه های پیکربندی برای ذخیره سازی تا ۱ ترابایت.

مشکل مشخصات اپل

با فرض اینکه Vision Pro با ۱۶ گیگابایت حافظه و حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود، این مشخصات به همراه تراشه M2 و تراشه R1 جدید که تمام داده‌های ۱۲ دوربین، پنج سنسور و شش میکروفون هدست را مدیریت می‌کند، نشان می‌دهد که اپل وقتی می‌گوید که ویژن پرو یک دستگاه محاسباتی فضایی است، نه فقط یک هدست واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده جدی است (در واقع، اپل به صراحت گفته است توسعه دهندگان برنامه های Vision Pro به واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده اشاره نمی کنند).

واضح است که اپل Vision Pro را به عنوان یک تکامل یافته نمی بیند هدست های VR مانند متا کوئست ۳اما به عنوان یک تکامل از کامپیوترها.

این یک جاه طلبی جسورانه است، اگرچه در حال حاضر کاملاً در آن فروخته نشده ام (اگرچه وقتی می توانم Vision Pro را امتحان کنم، ممکن است تغییر کند). با این حال، در حالی که اپل با Vision Pro با جذابیت‌های فراوان مشخصات، افرادی را که قصد خرید این هدست را دارند خوشحال می‌کند، می‌تواند صاحبان مک و مک‌بوک را کمی ناراحت کند.

این به این دلیل است که اپل همچنان به فروش دستگاه‌های مک با مدل‌های پایه با ۸ گیگابایت حافظه و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ادامه می‌دهد، مجموعه‌ای از مشخصات کهنه و قدیمی برای لپ‌تاپ‌ها در سال ۲۰۲۴٫ با این حال، اپل در موضع تدافعی قرار گرفته و ادعا می‌کند که ۸ گیگابایت حافظه یکپارچه حافظه موجود در مک بوک پرو ۱۵۹۹ دلاری با تراشه M3 را می توان با حافظه ۱۶ گیگابایتی در رایانه های شخصی ویندوزی مقایسه کرد.

آن پیشنهاد توسط باب بورچرز بازاریابی جهانی محصول اپل در مصاحبه ای ساخته شده استدر آن زمان بسیار توخالی بود – و اگر اپل فکر نمی‌کند که اکنون ۸ گیگابایت برای ویژن پرو کافی است، آیا به این معنی است که آهنگ خود را در مورد اینکه آیا برای مک‌بوک‌ها و مک‌بوک‌های جدید کافی است تغییر داده است؟ با توجه به اینکه ارتقاء حتی برای کاربران چقدر سخت است بهترین مک ها و مک بوک ها که آنها مالک هستند، من مطمئناً امیدوارم.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …


منبع: https://www.techradar.com/computing/the-apple-vision-pro-likely-has-more-memory-and-storage-than-your-macbook

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *