Apple Watch 9، Watch Ultra 2: SiP 9، قابلیت Double Tap بهترین اتفاقی است که برای پوشیدنی های اپل می افتد.

روز سه‌شنبه، اپل از آخرین به‌روزرسانی‌های سری اپل واچ رونمایی کرد. این ساعت‌های جدید اکنون برای سفارش در دسترس هستند و از ۲۲ سپتامبر ارسال می‌شوند و همچنین در فروشگاه‌های اپل عرضه می‌شوند.

ما برخی از مواردی را فهرست می کنیم که باعث می شود اپل واچ سری ۹ و واچ اولترا ۲ نه تنها بهترین ساعت هوشمندی که اپل تا به امروز منتشر کرده است، بلکه احتمالاً یکی از بهترین ساعت های هوشمند نیز باشد.

تراشه S9 جدید

پردازنده اصلی که سری ۹ و اولترا ۲ را تامین می کند تراشه S9 است که جایگزین S8 قبلی می شود. S9 سرعت قابل توجهی را افزایش می دهد و راندمان انرژی را بهبود می بخشد و در نتیجه عمر باتری بهتری دارد. S9 با ۵٫۶ ​​میلیارد ترانزیستور چشمگیر، ۶۰ درصد بیشتر از S8 و ۳۰ درصد GPU سریعتر، دارای یک موتور عصبی چهار هسته ای است که دو برابر سریعتر از نسل قبلی خود است.

اشاره جدید با دو ضربه زدن

به لطف موتور عصبی جدید، ژست تازه ای به نام «دبل تپ» معرفی شده است. با دو بار ضربه زدن بین انگشت شست و اشاره روی عقربه ساعت خود، می توانید اقدامات مختلفی را روی ساعت اپل فعال کنید، مانند پاسخ دادن یا پایان دادن به تماس تلفنی یا باز کردن Smart Stack روی ساعت. دو ضربه سریع به عنوان یک راه سریع برای فعال کردن دکمه اصلی در برنامه های ساعت عمل می کند.

تراشه UWB نسل دوم

تراشه های باند فوق عریض اپل (UWB) امکان ردیابی دقیق مکان یک شی را در مجاورت نزدیک فراهم می کنند. ساعت های سری ۹ و اولترا ۲ دارای تراشه نسل دوم UWB هستند که دقت ردیابی مکان را افزایش می دهد. این به ویژه در برنامه Find My مفید است و حتی می‌تواند آیفون ۱۵ را در اتاق دیگری قرار دهد، با این فرض که تراشه U2 را نیز دارد.

نمایشگرهای روشن تر

هر دو ساعت سری ۹ و اولترا ۲ دارای صفحه نمایش روشن تری هستند. سری ۹ حداکثر ۲۰۰۰ نیت را پشتیبانی می کند، در حالی که Ultra 2 با حداکثر ۳۰۰۰ نیت حتی فراتر می رود. حتی صفحه نمایش همیشه روشن نیز به طرز چشمگیری روشن است و در زمان فعال به تنها ۱ نیت کاهش می یابد.

هوش مصنوعی روی دستگاه و سیری

سیری دیگر به اتصال Wi-Fi یا تلفن همراه در این ساعت‌های جدید متکی نیست. تمام درخواست های سیری مستقیماً روی دستگاه پردازش می شوند.

ویژگی های Apple Ultra 2

Apple Watch Ultra 2 دارای برخی ویژگی‌های اضافی است، مانند صفحه ساعت Ultra مدولار که می‌تواند اطلاعات زیادی را نمایش دهد، اتصال بلوتوث برای تجهیزات دوچرخه‌سواران، و برنامه‌های عمقی که گزارش‌های جلسه را برای غواصی ذخیره می‌کند.

رنگ ها و نوارها

طراحی خارجی سری ۹ با مدل های قبلی خود مطابقت دارد و دارای طراحی مربع گرد با گوشه های صاف و گرد، تاج دیجیتال و دکمه ای در زیر آن است. این در آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ در اندازه ها و رنگ های مختلف موجود است. از سوی دیگر، اپل واچ اولترا ۲ در سایز ۴۹ میلی‌متری تیتانیوم با گزینه‌ی رنگ تیتانیوم تیره قابل توجه موجود است.

اپل با باندهای خود پایداری را در اولویت قرار داده است. نوار اسپورت لوپ اکنون از ۸۲ درصد نخ بازیافتی ساخته شده است و بند ساعت های نایک از مواد بازیافتی استفاده می شود. علاوه بر این، اپل استفاده از چرم را در هر محصولی از جمله نوارها حذف کرده است و اکنون از ماده مصنوعی به نام FineWoven استفاده می‌کند که حس چرم مصنوعی/جیر را ارائه می‌دهد.

قیمت و در دسترس بودن

اپل واچ سری ۹ از ۴۱۹۰۰ روپیه برای نسخه آلومینیومی ۴۱ میلی‌متری GPS شروع می‌شود و بر اساس نحوه پیکربندی آن از آنجا بالا می‌رود. قیمت یک Apple Watch 9 45 میلی‌متری GPS با آلومینیوم، ۴۴۹۰۰ روپیه است

اپل واچ اولترا ۲ ۸۹۹۰۰ روپیه قیمت دارد. پیش‌سفارش‌ها در حال حاضر در دسترس هستند و دستگاه‌ها قرار است از ۲۲ سپتامبر در دسترس قرار گیرند.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/news-analysis/apple-watch-9-watch-ultra-2-sip-9-double-tap-feature-are-the-best-thing-to-happen-to-apples-wearables-13119862.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *