Apple Wonderlust 2023: Watch Series 9 دارای حسگر ضربان قلب بسیار بهبود یافته، تراشه جدید U2 است.

Apple Wonderlust 2023: Watch Series 9 دارای حسگر ضربان قلب بسیار بهبود یافته، تراشه جدید U2 است.

با نزدیک شدن به رویداد ویژه اپل، جایی که این شرکت قرار است از آیفون ۱۵ و مدل‌های جدید اپل واچ رونمایی کند، گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل واچ سری ۹ آینده مجهز به برخی بهبودهای سخت‌افزاری با تمرکز بر افزایش سنسور ضربان قلب خواهد بود.

شایعات در مورد اپل واچ های امسال به طور کلی نشان می دهد که تغییرات عمده ای در طراحی ایجاد نخواهد شد و طراحی مجدد قابل توجهی برای سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است.

با این حال، طبق گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ که در اندازه هایی مشابه مدل های قبلی خود عرضه می شوند، انتظار می رود دارای تراشه جدیدی برای پردازش سریع تر باشند.

یکی از تغییرات سخت افزاری قابل توجه، معرفی سنسور ضربان قلب به روز شده است. در حالی که جزئیات خاصی در مورد این سنسور نامشخص است، گزارش شده است که دقیق تر است و به طور بالقوه قابلیت های نظارت بر سلامت ساعت را افزایش می دهد.

هر دو اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ از تراشه U2، نسخه ارتقا یافته تراشه باند فوق العاده اپل استفاده می کنند. انتظار می رود این تراشه قابلیت های Find My را بهبود بخشد و همچنین پیش بینی می شود در آیفون ۱۵ ادغام شود.

علاوه بر این، لازم به ذکر است که اپل واچ اولترا ۲ جدید در یک نسخه تمام مشکی عرضه می شود و گزینه های رنگی را فراتر از خاکستری اولیه، که رنگ طبیعی تیتانیوم است، گسترش می دهد. این هم‌ترازی رنگ به طور بالقوه می‌تواند با قاب تیتانیومی آیفون ۱۵ پرو مطابقت داشته باشد و زیبایی‌شناسی ثابتی را در هر دو دستگاه ارائه دهد.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/news-analysis/apple-wonderlust-2023-watch-series-9-is-getting-a-vastly-improved-heart-rate-sensor-new-u2-chip-13106922.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *