Arc Search برای iPhone هوش مصنوعی و جستجوی وب را در یک برنامه مرورگر ادغام می کند

شرکت مرورگر یک اپلیکیشن جدید آیفون به نام منتشر کرده است جستجوی قوس هدف آن تجسم مجدد تجربه جستجوی آنلاین با استفاده از تجربه مصنوعی برای ارائه نتایج وب در یک ارائه آسان تر و قابل هضم تر است.

Arc Search برای iPhone هوش مصنوعی و جستجوی وب را در یک برنامه مرورگر ادغام می کند
برنامه از این شرکت پیروی می کند مرورگر Arc برای مک، و می تواند به عنوان یک ربات چت هوش مصنوعی با دسترسی به وب توصیف شود (فکر کنید perplexity.ai، در یک رابط مرورگر تمیز و مینیمالیستی پیچیده شده است که به سرعت صفحات وب را بر اساس درخواست جستجوی شما می سازد.

این برنامه با نوار جستجو و صفحه کلید باز می شود و ویژگی اصلی مبتنی بر هوش مصنوعی آن، «Browse for me»، حداقل شش وب سایت را می خواند و اطلاعات کلیدی مربوط به عبارت جستجو را در یک صفحه وب به خوبی ارائه می دهد.

به عنوان مثال، هنگام جستجوی “چگونه لاستیک خودرو را تعویض کنیم”، Arc Search صفحه ای با بخش هایی شامل مراحل تعویض لاستیک، اقدامات احتیاطی ایمنی، ابزارهای لازم، موقعیت خودرو و نصب چرخ زاپاس، با پیوندهایی برای مطالعه بیشتر ایجاد می کند.

در حالی که صفحات وب Arc Search همیشه منابع را ذکر نمی کنند، برنامه دارای بخش “Dive Deeper” در پایین صفحه است تا کاربران بتوانند بررسی کنند که آیا اطلاعاتی که به آنها تحویل داده می شود معتبر است یا خیر.

به غیر از ویژگی «جستجوی من»، که توسط مدل‌های زبان بزرگ OpenAI و دیگران ارائه می‌شود، کاربران می‌توانند با سرویس‌های سنتی‌تری مانند Google، Bing، DuckDuckGo و Ecosia جستجو کنند.

علاوه بر این، یک حالت خواننده برای پاک کردن کرفت از وب سایت ها به همراه قابلیت نشانک گذاری صفحات وجود دارد. برای مرتب نگه داشتن همه چیز، Arc Search همچنین برگه ها را پس از یک دوره تعریف شده توسط کاربر بایگانی می کند و بنرها و تبلیغات/ردیاب های GDPR را به طور خودکار مسدود می کند.

Arc Search به صورت رایگان در اپ استور در دسترس است [Direct Link] و به iOS 16 یا جدیدتر نیاز دارد، در حالی که Arc Browser برای Mac را می توان از آن دانلود کرد وب سایت شرکت.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/29/arc-search-iphone-app-ai/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *