Ark 2: حدس و گمان تاریخ انتشار، پلتفرم ها، تریلرها، گیم پلی و موارد دیگر

در موج از بازی های بقا که بازار را در حوالی زمان جاری کرد ماین کرافتبا انتشار، فقط تعداد کمی توانستند مخاطبی را جذب کنند و خوب زنده بمانند. آنهایی که این کار را کردند، آنهایی بودند که مکانیک قوی، محتوای زیاد و چرخش منحصر به فرد در جهان داشتند. Ark: Survival Evolved از برخی جهات کمی دیر به مهمانی رفت و در سال ۲۰۱۵ به دسترسی اولیه رسید و در سال ۲۰۱۷ به طور کامل راه اندازی شد، اما از همان ابتدا موفقیت آمیز بود. این البته به لطف ویژگی کلیدی بازی بود: دایناسورها.

کشتی ۲ هست یک دنباله نادر به بازی‌ای که معمولاً سعی می‌کند به سادگی یک بازی پایه را با به‌روزرسانی‌های مداوم ساخته و گسترش دهد. با این حال، یک دنباله نه تنها اعلام شد، بلکه هیچ کس دیگری جز خود وین دیزل نیز در آن دخالت ندارد. دیدن دیزل سوار بر پشت یک T-Rex ممکن است به تنهایی برای فروش بیشتر مردم در این بازی جاه طلبانه بقا کافی باشد، اما برای هر کس دیگری که قبل از سرمایه گذاری در این ماجراجویی ماقبل تاریخ به اطلاعات بیشتری نیاز دارد، در اینجا همه چیزهایی است که در مورد آن می دانیم. کشتی ۲.

تاریخ انتشار

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

این تاریخ که ابتدا در سال ۲۰۲۰ اعلام شد و برای سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده بود، در طول نمایشگاه Xbox و Bethesda در سال ۲۰۲۲ به سال ۲۰۲۳ بازگردانده شد، اما یک بار دیگر تا پایان سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد. توضیح اینکه از Studio Wildcard آمده است این بود: «ما فکر زیادی برای تأخیر انداخته‌ایم کشتی ۲ برای بهتر شدن محصول نهایی و رفاه تیم… پس چرا تاخیر؟ هدف ما ساختن است کشتی ۲ بهترین بازی می تواند باشد و یک تجربه واقعا استثنایی و ارزشمند را برای بازیکنان فراهم کند.”

معاملات پرطرفدار:

وقتی تیم اعلام و منتشر کرد، اوضاع پیچیده‌تر شد Ark: Survival Ascended بازسازی اولین بازی در Unreal Engine 5. چیزی که بسیاری از طرفداران را نگران کرده است این است که نقشه راه برای صعود کرد دارای محتوای برنامه ریزی شده برای سال ۲۰۲۵ است.

بستر، زمینه

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

بر خلاف Ark: Survival Evolved، کشتی ۲ به طور همزمان روی کنسول و رایانه شخصی راه اندازی می شود. با این حال، همانطور که توسط مایکروسافت در وب سایت خود، کشتی ۲ یک کنسول انحصاری برای Xbox Series X/S خواهد بود. این بدان معناست که برای مدتی بازیکنان پلی استیشن ۵ قادر به بازی نخواهند بود. این مدت ممکن است سه ماه باشد اما بسته به قرارداد ممکن است تا یک سال نیز طول بکشد. ما می دانیم که این فقط یک بازی رایانه شخصی و نسل فعلی خواهد بود، بنابراین هیچ نسخه ایکس باکس وان یا PS4 به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

تریلرها

تریلر ARK 2 Reveal

تریلر اعلامی برای کشتی ۲ در دسامبر ۲۰۲۰ با یک ویدیوی پر زرق و برق و طولانی اولین حضور خود را در مرحله جوایز بازی انجام داد.

تریلر روی دختری باز می شود که موجودی عجیب را مشاهده می کند که به صورت گل استتار شده است. او تماشا می کند که در امتداد شاخه ای می چرخد، زیرا کسی جز غارنشین وین دیزل از پشت سر نمی آید و به او می گوید که باید بروند. آنها دوباره به قبیله کوچک خود می‌پیوندند که در جنگل‌ها سرگردان هستند، اما حیوانات وحشی‌های شنل پوش آنها را تحت تعقیب قرار می‌دهند. وین با رهبر این گروه در نبردی طولانی روبرو می شود که در نهایت با شکستن تی رکس از میان درختان و خوردن مرد وحشی، کوتاه می شود.

هنگامی که به قبیله وین حمله می کند، شخصی برای نجات دختر خود را قربانی می کند. مبارزات، دویدن و موسیقی حماسی زیادی وجود دارد تا اینکه وین، دختر و یک زن به داخل غار فرار می کنند. در اینجا، ما می بینیم که همه یک سنگ درخشان در ساعد خود جاسازی کرده اند که به برخی از فناوری های علمی تخیلی واکنش نشان می دهد. یک صفحه وین را اسکن می‌کند و او را به‌عنوان سانتیاگو داکوستا شناسایی می‌کند، همراه با یک سری جزئیات درباره او، از جمله اینکه Engram Imprinting او ناقص است و دسترسی او به شبیه‌سازی محدود شده است.

سانتیاگو دستگاه را خاموش می‌کند و غار را ترک می‌کنند و در چشم‌اندازی عظیم از توده‌های خشکی و دایناسورهای غیرممکن می‌ایستند.

عمل کردن تقریباً مانند یک افشای مجدد از انواع، بعدی کشتی ۲ این تریلر تا زمان نمایشگاه مایکروسافت و بتسدا در ژوئن ۲۰۲۲ منتشر نشد.

این تریلر بسیار کوتاه‌تر در نهایت زمینه کمی به داستان و جهان می‌دهد کشتی ۲. مونولوگ آغازین میکا، دختر اولین تریلر و دختر سانتیاگوی دیزل، توضیح می‌دهد که در گذشته جنگی وجود داشت که منجر به این شد که وضعیت جهان ترکیبی از حیوانات ماقبل تاریخ و فناوری‌های آینده‌نگر باشد. زندگی آنها در این سیاره جدید، که توسط حیوانات فرستاده شده از زمین به آنجا پر شده بود، یک مبارزه دائمی برای بقا است.

عکس بزرگ تریلر، سانتیاگو و میک سوار بر پشت یک دایناسور عظیم است که با زین و زره پوشانده شده است.

علیرغم تمرکز عمده تریلرها بر روی شخصیت سانتیاگوی دیزل، کشتی ۲ هنوز هم در درجه اول یک بازی جعبه شنی مانند بازی اول خواهد بود. طبق روایات مربوط به بازی اول، سانتیاگو شبیه سازی شخصیت بازیکن آن بازی است. کشتی ۲ پس از گسترش نهایی به اولین بازی از سال ۲۰۲۱ قرار خواهد گرفت، اگرچه در وهله اول هرگز تاکید زیادی روی داستان صورت نگرفت.

استودیو Wildcard انجام داد با Gamespot تایید کنید که هیچ گیم پلی در سال ۲۰۲۳ نمایش داده نمی شود و اولین تریلر که بازی را در اکشن به نمایش می گذارد در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

گیم پلی

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

همه چیز نشان داده شده است کشتی ۲ سینمایی بوده است، اما به عنوان یک دنباله، چیزهای زیادی باید از بازی اول منتقل شود. ما انتظار داریم که تمرکز آن بر بقا و کاردستی، با هزاران دستور العمل و چیزهایی برای کشف، ارتقاء، ساختن باشد. چه به تنهایی و چه با دوستان، ما پیش‌بینی می‌کنیم که بازی‌ای را بدون هیچ چیز شروع کنید، اما می‌توانید به سطوح تقریباً شکست‌ناپذیر بروید. بازی اول همچنین دارای مکانیک قبیله ای و راه های بسیار جالبی بود که شخصیت ها می توانستند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

مبارزات، باز هم از بازی اول ترسیم می‌شوند، ممکن است سلاح‌های آینده‌نگر زیادی داشته باشند یا نداشته باشند. ما هنوز هیچ کدام را ندیده ایم، اما اولین بازی میزبان انواع تفنگ های علمی تخیلی در کنار نیزه ها و تبرهای بدوی شما بود. مانند هر بازی بقای جهان مشترک، می‌توانید با سایر بازیکنان انسانی، همراه با دشمنان هوش مصنوعی، متحد شوید یا با آنها مبارزه کنید.

گفته می‌شود که این مبارزه بیشتر شبیه به روح است، که در آن قفل کردن، جاخالی دادن، ترکیب‌های ترکیبی، تعادل و حرکات ویژه همگی شامل می‌شوند. برای همراهی با این، در یک تغییر بزرگ، کشتی ۲ اکنون یک بازی سوم شخص یا اول شخص خواهد بود. این نه تنها به مبارزه جدید کمک می کند، بلکه به روش های جدید پیمایش نیز کمک می کند. توسعه‌دهنده در هنگام تشریح این تجربه همان‌قدر گفت. «Ark 2 تغییرات طراحی بسیار قابل توجهی نسبت به بازی اصلی دارد که ممکن است برای همه جذاب نباشد – نگاه کردن به شما، نبردهای روح‌مانند، سلاح‌های اولیه، مکانیک‌های سخت‌گیرانه سوم شخص، و در کل «بسیار جدی» لحن – به همین دلیل است که ما احساس می‌کنیم ضروری است که یک نسخه کاملاً نسل بعدی از تجربه اصلی را برای بازیکنان فراهم کنیم تا اطمینان حاصل شود که طرفداران می‌توانند برای سال‌های آینده همچنان از کشتی که می‌شناسند لذت ببرند.

کشتی ۲ عناصر RPG زیادی را شامل می‌شود که عمدتاً به شکل تراز کردن و کار کردن از طریق درخت مهارت با توانایی‌های مختلف، پارک‌ها و علاقه‌مندان است.

یک گروه دشمن جدید در بازی، آتارای نام دارد که به هر بازیکنی از پای پیاده حمله می‌کند، اما می‌تواند دایناسورهای خود را نیز سوار کند و آنها را به طور بالقوه بسیار کشنده کند.

در نهایت، بزرگ: دایناسورها. راهی نبود کشتی ۲ این جنبه را کنار می‌گذارد، و به نظر می‌رسد که توانایی رام کردن و سوار شدن بر این هیولاهای ماقبل تاریخ را دو چندان می‌کند. این بار چگونه کار خواهد کرد، ما نمی دانیم، اما ما هیجان زده هستیم که بفهمیم.

چند نفره

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

کشتی ۲ کاملاً چند نفره است و این چیزی است که تاکنون می‌دانیم. ما نمی دانیم که از اولین مکانیک های چند نفره چه چیزی را به همراه خواهد داشت یا حتی چند بازیکن می توانند با هم در یک جهان باشند. ما همچنین نمی دانیم که آیا شما می توانید دنیای خصوصی و شخصی خود را بسازید و در این زمان به تنهایی بازی کنید.

یک چیزی که ما می دانیم این است کشتی ۲ حداقل از پلتفرم های مختلف برای بازیکنان رایانه شخصی و ایکس باکس پشتیبانی خواهد کرد، اما احتمالاً پلی استیشن نیز پس از راه اندازی در آنجا، پشتیبانی خواهد کرد.

DLC

Ark: Survival Evolved به لطف ده‌ها به‌روزرسانی و افزوده‌های DLC پیشرفت کرد، بنابراین کشتی ۲ تقریباً مطمئناً همان روند را دنبال خواهد کرد. از نظر فنی به عنوان یک بازی خدمات زنده در نظر گرفته نمی شود، اما به همان شیوه ماین کرافت است کشتی ۲ به این معنی است که هر زمان که یک منطقه جدید، دینو یا مجموعه ای از آیتم ها اضافه می شود، دوباره به آن بازگردید.

یکی از ویژگی‌های جالب این است که حالت‌های ایجاد شده توسط کاربر، که امکان هیولاها، آیتم‌ها و حتی مکانیک‌های بازی جدید را فراهم می‌کنند، بین رایانه شخصی و کنسول‌ها به اشتراک گذاشته می‌شوند. این بازی به طور کامل با محتوای مود کراس پلتفرم mod.io سازگار خواهد بود. توسعه دهنده اعلام کردARK 2حالت‌های کاملاً روی هم چیده‌شده و ساخته‌شده توسط کاربر، در را به روی بازیکنان باز می‌کند تا دایناسورهای جدید تولید کنند.[s] و موجودات، آیتم‌ها و ویژگی‌های گیم‌پلی، با نقشه‌های توزیع شده در تمام پلتفرم‌ها – از جمله روی Xbox – و پشتیبانی از سرورهای مود شده، از طریق mod.io!

پیش سفارش

در حال حاضر فقط یک پنجره گسترده در اواخر سال ۲۰۲۴ برای یک پنجره انتشار وجود دارد، بنابراین هیچ پیش سفارشی در هیچ کجا موجود نیست. با این حال، این گزینه برای کاربران رایانه های شخصی وجود دارد که بازی را به خود اضافه کنند لیست آرزوها در Steam اگر آنها می خواهند از منحنی جلوتر باشند. ما همچنین می دانیم که این سرویس در Game Pass راه اندازی می شود، بنابراین اگر مشترک آن سرویس هستید، می توانید آن را در روز اول بازی کنید. برای بقیه، وقتی پیش‌سفارش‌های واقعی بالا رفت، به شما اطلاع خواهیم داد.

توصیه های سردبیران







این تاریخ که ابتدا در سال ۲۰۲۰ اعلام شد و برای سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده بود، در طول نمایشگاه Xbox و Bethesda در سال ۲۰۲۲ به سال ۲۰۲۳ بازگردانده شد، اما یک بار دیگر تا پایان سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد. توضیح اینکه از Studio Wildcard آمده است این بود: «ما فکر زیادی برای تأخیر انداخته‌ایم کشتی ۲ برای بهتر شدن محصول نهایی و رفاه تیم… پس چرا تاخیر؟ هدف ما ساختن است کشتی ۲ بهترین بازی می تواند باشد و یک تجربه واقعا استثنایی و ارزشمند را برای بازیکنان فراهم کند.”


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/ark-2-release-date-platforms-trailers-gameplay-news-rumors/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *