Ark: Survival Ascended از مود کراس پلتفرم Overwolf پشتیبانی خواهد کرد


Ark: Survival Ascended در ۲۵ اکتبر بر روی رایانه شخصی Steam عرضه شد و به لطف Overwolf با عرضه کنسول در ماه نوامبر، پشتیبانی بین پلتفرمی را از موددرها دریافت خواهد کرد.

استودیو Wildcard، سازنده Ark: Survival Evolved، گیم پلی Ark: Survival Ascended را در جریان پخش زنده مایکروسافت Xbox Partner Preview به نمایش گذاشت. این بازی بازسازی نسل بعدی Ark: Survival Evolved است، یک تجربه بقای دایناسورها که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد.

Uri Marchand، مدیر عامل Overwolf در مصاحبه ای با GamesBeat گفت که با Unreal Engine 5 ساخته شده است و دارای گرافیک ارتقا یافته برای بازیکنان و همچنین توانایی بازی با دوستان در سراسر پلتفرم است.

Ark: Survival Ascended از ویژگی های گرافیکی جالب Unreal Engine 5 استفاده می کند.

Ark: Survival Ascended با مشارکت Grove Street Games و Instinct Games ساخته شد و اکنون در Steam در دسترس است و برای ماه نوامبر برای Xbox Series X|S و PlayStation5 عرضه می‌شود.

رویداد

GamesBeat Next 2023

در ۲۳ تا ۲۴ اکتبر به انجمن GamesBeat در سانفرانسیسکو بپیوندید. شما از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی خواهید شنید.


بیشتر بدانید

داگ کندی، یکی از بنیانگذاران استودیو Wildcard، در مصاحبه ای با GamesBeat گفت که کل پایگاه کد Ark بازنویسی شده است و آثار هنری به دقت بازسازی شده اند تا از پتانسیل کامل Unreal Engine 5 استفاده کنند.

مارچند گفت: “در حالی که تیم در حال حرکت به سمت Ark II است، پشتیبانی مود” چیزی را به بازیکنان اصلی Ark می دهد تا در این مدت بازی کنند. کندی گفت که بهترین های هر دو دنیا را برای استودیو و بازیکنانش ایجاد می کند.

بازیکنان می‌توانند انتظار تصاویری خیره‌کننده و ویژگی‌های گرافیکی سطح بالا، مانند روشنایی جهانی کاملاً پویا را داشته باشند، که جلوه‌های نورپردازی واقعی را با تابش نور از صدها میلیون مثلث ارائه می‌دهد.

Ark: Survival Ascended از همان ابتدا جامعه مودها را در آغوش گرفته است.

در حالی که Ark II آینده رویکردی شبیه به Souls دارد، Ark: Survival Ascended تضمین می‌کند که تجربه اصلی Ark با کیفیت نسل بعدی با پشتیبانی مستمر توسعه‌دهنده و رشد هیجان‌انگیز سازندگان محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) پیشرفت کند.

مارچاند گفت: «ما در هفته‌های آینده برخی از این مدها را خواهیم دید.

برخی از توسعه دهندگان مدتی است که روی مدهای خود کار می کنند در حالی که برخی دیگر می توانند اکنون کار خود را شروع کنند.

گیم‌پلی بازی Ark: Survival Ascended در سراسر جهان‌های مختلفی از جمله زمین سوخته، Aberration، Extinction، Ark Genesis Part 1 و Ark Genesis Part 2 پخش می‌شود. در زمان راه‌اندازی، بازیکنان می‌توانند جزیره را کاوش کنند و جهان‌های توسعه بعدی به طور منظم اضافه می‌شوند. Ark: Surival Ascended نقشه راه محتوای خود را شامل بهبودهای گیم پلی و کیفیت زندگی، محتوای دانلودی جدید (DLC)، رویدادهای فصلی و موارد دیگر خواهد داشت.

مارچاند گفت، یکی از مهم ترین موارد اضافه شده به ASA، پشتیبانی از مودینگ بین پلتفرمی است که توسط Overwolf و CurseForge تسهیل شده است. برای اولین بار، مودهای ARK ساخته شده توسط رایانه شخصی با کنسول ها سازگار خواهند بود و دامنه دسترسی مددرها را افزایش می دهند و تجربه بازی را برای بازیکنان در پلتفرم های مختلف غنی می کنند.

Ark: Survival Ascended وعده عمل دایناسور را می دهد.

مارچاند گفت: «این به لطف Unreal Engine 5 امکان پذیر است.

مارچاند گفت: نویسندگان مد در حال حاضر در حال ایجاد محتوای جدید هیجان انگیز مانند دایناسورها، سازه ها و سلاح ها هستند، در حالی که استودیوهای بازی مانند Blue Isle Studios و Skymap Games در حال توسعه مدهای ممتاز مشابه محتوای سطح DLC هستند.

علاوه بر پیشرفت‌های گیم‌پلی گسترده، ARK: Survival Ascended سیستم Ascended Physics را معرفی می‌کند که ویژگی‌های فیزیک پیشرفته مانند آب پویا و شاخ و برگ فیزیکی تعاملی را در خود جای داده است.

بازیکنان شاهد فعل و انفعالات واقع بینانه ای خواهند بود که موجودات در میان مایعات حرکت می کنند و باعث ایجاد امواج، امواج، پاشیدن و حباب می شوند. محیط به کنش‌های شخصیت‌ها، از جمله تخریب ساختمان‌ها، با آوارهایی که هنگام سقوط با چمن‌ها و آب در تعامل هستند، به صورت پویا پاسخ می‌دهد.

این بازی همچنین دارای پیشرفت‌های گسترده‌ای در کیفیت زندگی است، از جمله رابط‌های کاربری بازطراحی‌شده، مسیریابی هوشمند موجودات، بچه‌های وحشی، حالت عکس، سیستم‌های دوربین جدید، سیستم نقشه جدید، سیستم ردیابی، ساختارها و آیتم‌های جدید، موجودات جدید و غیره.

ARK: Survival Ascended از گزینه‌های چندنفره مختلف پشتیبانی می‌کند، از جمله بازی چند نفره آنلاین عمومی برای حداکثر ۷۰ بازیکن، چند نفره جلسات خصوصی برای حداکثر ۸ بازیکن و صفحه تقسیم محلی برای ۲ تا ۴ بازیکن.

بازیکنان همچنین می‌توانند قبیله‌های آنلاین را در پلتفرم‌های مختلف بازی تشکیل دهند که امکان تجربه چندنفره بین پلتفرمی را فراهم می‌کند. پلیرهای کنسول و رایانه های شخصی ویندوز در هنگام راه اندازی این قابلیت را خواهند داشت و بازیکنان رایانه های شخصی Steam در دسامبر ۲۰۲۳ به نبرد بین پلتفرمی خواهند پیوست.

به مناسبت انتشار Ark: Survival Ascended، Overwolf و Studio Wildcard میزبان رقابت رسمی مودینگ خواهند بود. این مسابقه دارای دو آهنگ خواهد بود: یکی برای سطح DLC، مودهای پریمیوم ایجاد شده توسط استودیوهای بازی و دیگری برای مددرها. به گفته مارچند، مجموع جایزه ۳۵۰۰۰۰ دلاری به خلاقانه‌ترین مدهای چند پلتفرمی که تجربه Ark: Survival Ascended را متحول می‌کنند تعلق می‌گیرد.

رنگ های زیبا در Ark: Survival Ascended.

“Ark: Survival Ascended یک ماجراجویی همیشه سبز را ارائه می دهد که به تجربه کلاسیک-ARK انرژی می بخشد، ماجرایی که همچنان به رشد خود ادامه می دهد و از آخرین پیشرفت های فناوری با UE5 و همچنین آنچه که ما با فرنچایز ARK کار کرده ایم، استفاده می کند. جرمی استیگلیتز، مدیر خلاق استودیو Wildcard در بیانیه ای گفت. “با کارگردانی ARK 2 به عنوان یک ماجراجویی شبیه به Souls، متوجه می‌شویم که جامعه ما همچنان ARK اصلی را می‌خواهد و دوست دارد. ASA این تجربه اولیه ARK را قادر می‌سازد تا با پشتیبانی مداوم از توسعه‌دهندگان و همچنین رشد هیجان‌انگیز سازندگان UGC در کیفیت نسل بعدی پیشرفت کند. “

ARK: Survival Ascended اکنون با قیمت محدود ۴۰٫۴۹ دلار (MSRP 44.99 دلار) در Steam در دسترس است و نسخه‌های Xbox Series X|S و PlayStation 5 قرار است در ماه نوامبر عرضه شوند.

توماس ویلیامسون، مدیرعامل و مدیر فنی Grove Street Games در بیانیه‌ای گفت: در Ark، جامعه خلاق طیف گسترده‌ای از مودهای چشمگیر را توسعه داده و به اشتراک گذاشته است که بازیکنان رایانه شخصی از آنها لذت می‌برند. ما هیجان‌زده‌ایم که این موارد را برای بازیکنان کنسول نیز بیاوریم، بنابراین اکنون همه Survivors به ​​مدهای درخشانی که تجربه ARK را بهبود می‌بخشد و تکامل می‌بخشد، دسترسی دارند.»

بازی‌های خیابان گروو از سال ۲۰۰۷ وجود داشته است و در Gainsville، فلوریدا مستقر است. Instinct Games در مصر است و در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/ark-surival-ascended-will-get-cross-platform-mod-support-from-overwolf/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *